EVGA Supernova G2 850W + Sleeved Cable Set

Permalänk
99:e percentilen

EVGA Supernova G2 850W + Sleeved Cable Set

Allt i gott skick förutom att en av de fyra sleevade SATA-kablarna har trasig sleeve. Så det blir inte så snyggt om du ska ha 12 synliga hårddiskar.

Bud från 1 kr!

Originalkablarna finns också kvar, så det går bra att buda på enbart agget eller kabelsetet (som även passar till flera andra EVGA-agg). Var gärna tydlig! Om inte annat framgår utgår jag från att alla bud gäller hela paketet.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Börjar med 600kr+frakt för aggregatet med original kablarna

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 200kr + frakt för endast kablarna då

Permalänk

300kr plus frakt för kablarna

Permalänk
Medlem

700+frakt för aggregat och kablage

Visa signatur
Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av ggalaxyy:

700+frakt för aggregat och kablage

Menar du med originalkablarna eller de vita sleevade?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Menar du med originalkablarna eller de vita sleevade?

aggregatet + vita sleevsen

Visa signatur
Permalänk

Har du någon ungefärlig tidsuppfattning när du kommer avsluta auktionen, alternativt har du något köp nu pris på de sleevade kablarna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
99:e percentilen

Yes, då börjar budgivningen närma sig sitt slut. Den som har högsta budet imorgon måndag klockan 15 vinner.

Höjningar mindre än 10 kr kommer inte räknas.

Om någon bjuder lika mycket på hela paketet som två andra bjuder på agget och kablarna var för sig, vinner paketbudet.

För att det inte ska gå att ”snipe:a” ledande budgivare precis i slutet kommer budgivningen räknas som avslutad först 2 ”timestampminuter” efter det senast inkomna budet. Så om någon t ex budar med 14:59 som timestamp kan någon annan buda så länge timestampklockan inte har slagit 15:02; sedan håller det på så tills det gått två timestampminuter utan ett bud.

@Edin1984
@piccaboo
@snskiller
@ggalaxyy
@krijoh

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

håller kvar mitt bud där på aggregatet plus dom vita kablarna för 700+frakt

Men finns det nån anledning till varför jag inte skulle få med originalkablarna också då? Eller följer dom med också?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

håller kvar mitt bud där på aggregatet plus dom vita kablarna för 700+frakt

Men finns det nån anledning till varför jag inte skulle få med originalkablarna också då? Eller följer dom med också?

Kanske för att jag har budat 600kr på psun med originalkablarna och snskiller har budat 300kr för vita kablarna.
Du får nog gå upp till 900kr för att matcha våran bud på grejerna.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av ggalaxyy:

håller kvar mitt bud där på aggregatet plus dom vita kablarna för 700+frakt

Men finns det nån anledning till varför jag inte skulle få med originalkablarna också då? Eller följer dom med också?

Om du vinner budgivningen med ett paketbud får du såklart med originalkablarna (om du vill), men precis som @Edin1984 säger behövs det ett bud på 900 kr för att matcha honom och @snskiller.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

650+frakt med original kablage.

Permalänk
99:e percentilen

Budgivningen är avslutad med @snskiller och @krijoh som vinnare.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers