Spelkod Assassins Creed Origins

Permalänk
Medlem

Spelkod Assassins Creed Origins

Hej!

Fick koden vid köp utav grafikkort

Aktiveras online på Ubisoft

Bud börjar från 200kr.

Betalning sker via swish, skickar koden på sms/mail

Mvh
Patrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Krav på kort eller liknande? Om inte, budar jag 200kr.

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Krav på kort eller liknande? Om inte, budar jag 200kr.

Inga krav vad jag vet, fick koden i samband med ett köp av ett Asus GTX 1070ti kort
Noterat budet

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Krav på kort eller liknande? Om inte, budar jag 200kr.

Läste att allt högre än Nvidia 760 eller Radeon r9 280x var innom recommended
''VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)''

Källa: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/assas...

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hultman:

Läste att allt högre än Nvidia 760 eller Radeon r9 280x var innom recommended
''VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)''

Källa: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/assas...

Tack för det! Uttryckte mig uppenbarligen otillräckligt, men jag tackar för länken Jag åsyftade på om det fanns krav på hårdvara i datorn för att aktivera koden, vilket det har varit med vissa koder. Som exempel Asus kampanj där du, för att kunna aktivera koden, behövde viss hårdvara.

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Tack för det! Uttryckte mig uppenbarligen otillräckligt, men jag tackar för länken Jag åsyftade på om det fanns krav på hårdvara i datorn för att aktivera koden, vilket det har varit med vissa koder. Som exempel Asus kampanj där du, för att kunna aktivera koden, behövde viss hårdvara.

När jag fick den första koden(regresteringskoden)från inköpsstället(Inet)så var man tvungen att registera sitt köp av hårdvara på asus site med bl.a. serie nr och inköpskvittot för att man skulle få den riktiga koden.
Efter några dagar så blev min ansökan godkänd och asus skickade ut koden för spelet

https://support.ubi.com/sv-SE/faqs/000025121/How-to-redeem-my...

Permalänk
Medlem

Bjuder 250.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjans:

Bjuder 250.

Högsta budet

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjans:

Bjuder 250.

Jag är nöjd med ditt bud, hör gärna av dig via pm så löser vi resten där

Permalänk
Medlem

Missade detta, går affären inte i lås, så är jag av fortsatt intresse

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

Koden är nu såld till jimjans