Hörlurar Parrot zik 2.0 och Beyerdynamic custom one pro

Permalänk

Hörlurar Parrot zik 2.0 och Beyerdynamic custom one pro

Hej!

Säljer hörlurar som jag inte använder/använt på ett tag nu då jag är upptagen med att köpa nytt helatiden.

Parrot Zik 2.0 : https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2889748

Beyerdynamic custom one pro : https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1531447

Fint skick på bägge.
Parrot är riktigt fina med sin noise cancelling och avancerade inställningsmöjligheter med appen. Men ni har säkert pejl på dessa hörlurar ändå

Pris per hörlur : bud +frakt eller hämtning i Luleå

Jag säljer till vem/när/hur jag vill, så om jag bara får skambud kan jag bygga ett litet myr-disco av lurarna istället.

Ha det gött!
Mvh Niklas

Läs hela annonsen här

Bilder
Permalänk
Medlem

Hur är skicket på Parrot? (Köpte lite för billiga (läs dåliga) noise cancelating lurar till sambon, FAIL... Så tänkte spotta upp mig och köpa bättre, men har inte den bästa budgeten. Vill inte köpa något som är uppenbart utslitet heller. )

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Skrivet av Deriveh:

Hur är skicket på Parrot? (Köpte lite för billiga (läs dåliga) noise cancelating lurar till sambon, FAIL... Så tänkte spotta upp mig och köpa bättre, men har inte den bästa budgeten. Vill inte köpa något som är uppenbart utslitet heller. )

Skicket är väldigt bra som sagt, jag lade upp några fler bilder i annonsen på lurarna.
Den enda "skråman" är på bilden på ena hörlursdelen där man ser ett nagelavtryck (eller vad det är? nånting vasst antar jag) som har skavt ett extremt litet avtryck i lädret på hörlurarna. Men avgör på bilderna

Permalänk
Medlem

1000+ frakt för parrot?

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Skrivet av zeleni:

1000+ frakt för parrot?

Yes då leder du budgivningen. Vi säger väl till torsdag kl 16:00 sen skickas dom samma dag.

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt för parrot.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Vad har du för prisförslag på Beyerdynamic custom one pro?

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk

@Kreppe: Bra fråga.. en femhunka?

Permalänk

Fått bud i PM på att köpa bägge lurarna så kommer sälja dom till honom för 1600:-
Visar det sig att han ej köper dom så kontaktar jag Deriveh ang. Parrot
Tack för buden.