Går ej att beställa på eran hemsida!

Permalänk
Medlem

Går ej att beställa på eran hemsida!

Jag ska beställa ett gtx 1060 och när jag ska trycka på BESTÄLLknappen så är den suddig och det händer ingenting. (Firefox)
Testar i en annan webbläsare, där är BESTÄLLknappen inte suddig men det händer ingenting när jag trycker på den. (IE explorer)

Om några timmar går reapriset ut och jag vill inte betala mer för att eran hemsida inte funkar.

Vad gör vi/ni nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mindboggle:

Jag ska beställa ett gtx 1060 och när jag ska trycka på BESTÄLLknappen så är den suddig och det händer ingenting. (Firefox)
Testar i en annan webbläsare, där är BESTÄLLknappen inte suddig men det händer ingenting när jag trycker på den. (IE explorer)

Om några timmar går reapriset ut och jag vill inte betala mer för att eran hemsida inte funkar.

Vad gör vi/ni nu?

Vilket kort handlar det om? Jag gick in och testade några som var på REA och märkte inget fel? (Chrome)

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

@Wenro: Tror det är när han ska beställa det, inte lägga det i kundkorgen, jag testade samma sak och hade inga problem att lägga saker i min kundkorg, men har inte lust att beställa hem något bara för att..

@Mindboggle: Ring deras kundservice, den har öppet nu på helger, tror inte någon från Elgiganten sitter här på en lördag, eller inget jag hade satsat på iallafall.

Permalänk

"PhoneMobileInvalidPrefix"
Får jag som felmedelande när jag försöker beställa på Elgiganten 2019...
Jag har uppenbarligen fel mobilnummer för att få beställa...? :-/
De här felet fanns förr oxå, då hittade jag de jag ville ha hos andra fungerande butiker på nätet...
Hur kan detta vara möjligt???

Permalänk

@audiobell: Man måste vara en skilled hacker för att placera en order på Elgiganten online verkar de som... ;-P