Cooler Master förbereder produkt för bärbara datorer till CES 2018

Permalänk
Melding Plague

Cooler Master förbereder produkt för bärbara datorer till CES 2018

Med ett inlägg på Twitter går chassijätten Cooler Master ut med att bolaget förbereder något nytt för bärbara till CES 2018, något som kan handla om alltifrån en egen dator till kringutrustning.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Cooler Master är en av dom få som vågar sig på underliga saker Hoppas det blir nått riktigt monstruös även denna gång!

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Gissar på en mini latrin med RGB.

Visa signatur

HTPC Hemmabio Vinyl
CPU Intel 9900k@4.9GHz - Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm MB Gigabyte Z390 Aorus Master RAM Corsair Vengance LPX 16GB 3200Mhz GFX ASUS GTX 1080 Ti FE 11GB PSU Seasonic PRIME Ultra 1000W Gold SSD Corsair Force MP500 240GB Chassi NZXT H440
Gaming/Workstation
CPU Intel i9-7900X @4500 NZXT Kraken X62 MB Asus Prime X299-A GFX AMD Radeon VII RAM Corsair Vengeance RGB 4x8GB 3000MHz PSU EVGA SuperNOVA 750 G1 SSD Samsung 960 EVO M.2 SSD 500GB Chassi Phanteks Enthoo EVOLV ATX

Permalänk
Medlem

Blir definitivt något i den här stilen.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

"Big Props" ? Stora propellrar? Något som behöver kylas med en extra stor fläkt, alltså?

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Skrivet av Findecanor:

"Big Props" ? Stora propellrar? Något som behöver kylas med en extra stor fläkt, alltså?

Props är ju ofta använt i engelskan för att prata om "rekvisita" eller tillbehör. Så jag tror att det snarare är "själva propellrarna" de syftar på i så fall. Eller åtminstone en del intressanta och halvgalna tillbehör. Vi får väl hoppas och se. =D

Visa signatur

__________________________

Now that we have seen eachother, said the unicorn, if you believe in me - I'll believe in you || DT: Asus ROG Crosshair V Formula-Z / AMD Phenom FX8350BE / EVGA Supernova G2 750W / 16GB G.Skill Ripjaws Z PC-14900 CL9 / PC Radeon R9 290X 4GB OC / 14TB varierad lagring / Razer Blackwidow 2013 / Logitech G600 || Div. Laptops hi/lo

Permalänk
Medlem
Skrivet av angel of liberty:

Props är ju ofta använt i engelskan för att prata om "rekvisita" eller tillbehör.

Jag bygger/samlar på prop replicas från filmer så det vore inte helt fel det heller.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Skrivet av Findecanor:

Jag bygger/samlar på prop replicas från filmer så det vore inte helt fel det heller.

Jag skulle nog faktiskt kunna låta bli att gråta då också, faktiskt. För att vara sån.

Visa signatur

__________________________

Now that we have seen eachother, said the unicorn, if you believe in me - I'll believe in you || DT: Asus ROG Crosshair V Formula-Z / AMD Phenom FX8350BE / EVGA Supernova G2 750W / 16GB G.Skill Ripjaws Z PC-14900 CL9 / PC Radeon R9 290X 4GB OC / 14TB varierad lagring / Razer Blackwidow 2013 / Logitech G600 || Div. Laptops hi/lo