Destiny 2 + intressekoll AC:O, COD:WW2 etc

Permalänk
Medlem

Destiny 2 + intressekoll AC:O, COD:WW2 etc

edit: finns en Destiny kod kvar för 150:-, bara att PMa innan den 30:e om ni är intresserade

Tjena! Säljer ett par spelkoder här

3x Destiny 2 - 1080/1080 Ti låsta: kan aktiveras åt er om ni inte har tillgång till 1080/Ti
Startbud per kod: 150:-
Köp nu pris per kod: 200:-

Intressekoll på följande koder eftersom koderna inte skickats än, om ens, från ASUS... skulle de mot förmodan komma in innan slutdatumet 30:e dec säljs koderna efter bud. Koderna är från en ASUS kampanj där man vid köp av Ryzen + ASUS moderkort erhåller spelkoder där man fritt får välja mellan följande: https://uk.gamesplanet.com/promo/rog-ryzen-reloaded

Vid avslutad budgivning får vinnarna (om vi mottagit koderna) välja spel varpå vi aktiverar den genom gamesplanet innan vi slutligen skickar en ren spelkod via PM

3x kampanjkoder som löses in till rena spelkoder åt er
Startbud per kod: 175:-
Köp nu pris per kod: 250:-

Budgivning avslutas imorgon 28:e, 20.00!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

@Mix0r

Börjar med 150 kr för Destiny 2 (kod 1?). Önskar även aktivering i så fall.

/m

Visa signatur

Dator: FD R4 | EVGA SuperNOVA G2 750 W | ASUS Z97-A | Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LP 1600 MHz 16 GB | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | 500 GB M.2 NVMe | 2000 GB SSD | 6 TB HDD | Server 1: HP Microserver G7 N54L | 120 GB SSD | 15 TB HDD | Server 2: HPE Microserver G8 | 120 GB SSD | 16 TB HDD | HTPC: Intel NUC 6th Gen i3 SYH | 240 GB SSD | DDR4 2133 MHz 8 GB

Permalänk
Medlem

@m1ckert Noterat!

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

@Mix0r:

Bjuder 150kr för Destiny 2 (kod 2) Önskar också aktivering då jag inget 1080 Ti äger.

Även intresserad av COD WW2 för 175kr.

Permalänk
Medlem

Bjuder 175kr för en kampanjkod, sugen på Nioh

Permalänk
Medlem

@marow Noterat! Det ser dock mörkt ut, tyvärr - slutdatumet för att redeema koderna är imorgon den 30:e men vi har inte fått något från ASUS än... återkommer om vi får koderna! Passar på att tacka för visat intresse och önskar dig ett gott nytt år

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

Intresserad av Destiny 2 om du kan redeema den till mitt Blizzard konto.

Permalänk
Medlem

@Oxbay: Hej! Tyvärr insåg vi igår efter att ha sålt en Destiny kod att nvidia numera binder koden till grafikkortets serienummer, vi fick alltså ett felmeddelande om att Destiny redan aktiverats på mitt grafikkort. Det betyder således att jag tyvärr inte kan redeema fler (Destiny) koder.. såvida du inte känner någon som har ett system med 1080/1080Ti är det nog inte möjligt, ursäkta besväret

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

@marow Noterat! Det ser dock mörkt ut, tyvärr - slutdatumet för att redeema koderna är imorgon den 30:e men vi har inte fått något från ASUS än... återkommer om vi får koderna! Passar på att tacka för visat intresse och önskar dig ett gott nytt år

oki, och gått nytt år på dig med

Permalänk
Medlem

@Mix0r: Synd.
Gott nytt år