Permalänk
Medlem

Billigt psu till juldator

Tjena! Håller på att försöka få ihop någon mer ”juldator” (kolla skänkes annonserna om du undrar vad jag menar) och behöver ett nätaggregat då dom jag hade tydligen inte var standard atx tänker mig kring 500-600w, alternativt om du har ett trasigt att skänka som jag kan använda lådan från och ta innehållet från det jag har.
Sedan letar jag även ett chassi av valfri sort. Ju billigare desto bättre och kanske även någon extra fläkt.

Ser helst att det finns i Linköping då jag gärna gjort klar så mycket som möjligt under helgen.
Skriv vad ni har och tänkt pris

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS z97i-plus wifi | i7-4790k | Phanteks PH-TC14PE | 16gb Corsair Vengeance LP | GTX 1080 | Corsair AX860 | Samsung 850 evo m.2 500gb

Permalänk

Har ett mATX chassi jag kan tänka mig att skänka så det blir en juldator Det står dock i norrköping

Permalänk
Medlem

@Sebbensamuel: tjena! Ledsen jag missat det. Är dock färdig med att bygga datorer för detta år, kanske blir nästa år igen med lite tur

Tack ändå för tanken

Visa signatur

ASUS z97i-plus wifi | i7-4790k | Phanteks PH-TC14PE | 16gb Corsair Vengeance LP | GTX 1080 | Corsair AX860 | Samsung 850 evo m.2 500gb