Sweclockers Fraktfritt förbättrad

Permalänk

Tack Inet! Denna uppdatering uppskattas verkligen... Har väntat på något sånt här länge nu.

Permalänk

Konstigt nog var jag redan verifierad trots olika e-post adresser..

Kanon med medlemspriser "tummen upp"

Permalänk
Medlem

Uppskattas! Toppen

Permalänk
Medlem

Nu har ju vi på Swelockers alltid fri frakt men varför listas vissa produkter med fri frakt samtidigt som andra, dyrare produkter listas med fraktkostnad? Nu senast gällde det bl.a. Nintendo Switch (3.490kr) där det står att 29kr tillkommer i frakt samtidigt som Ryzen 3 1200 (1.159kr) har fri frakt.

Är det en bugg eller vad beror det på?

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Inet
Skrivet av MrAdde:

Hmm, får inte upp någon Sweclockers-ruta alls. Har även registrerat en firma på mitt konto hos er (beställer bara via den ibland, oftast privat), kan det orsaka bekymmer kanske? Verkar dock inte gå att ta bort den utan att kontakta kundtjänst.

Skrivet av Triton242:

Har samma problem.

Hej!

Tjänsten dyker inte upp för företagskonton, nej. Detta är av flera anledningar och vi kommer inte kunna lägga till det på företagskonton.

Däremot kan du byta till en annan e-postadress på företagskonto och använda denna till ett privatkonto istället!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

@Hassel fd Jompenleet:

Hej,

Vi kan tyvärr inte avgöra exakt leveransdatum än då vi fortfarande får relativt sporadiska leveranser.
Nästa kommer nu i veckan, men vi har en del i backlogg och kan inte garantera något tyvärr.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Var så jag började få tårar i ögonen när jag såg att fraktfritt för medlemmar hade utgått.
Härligt att se att detta var för att göra saker ännu bättre!

Permalänk
Medlem

typiskt man inte visste detta innan man beställde idag