Permalänk
Hedersmedlem

Nu e den slut.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av VooDoo:

skulle du kunna skicka en screen på tiden du beställde etc?
Har beställt innan dig och inte fått den.

mvh
Patrik

Verkar som att de faktiskt går efter nivån

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Medlem

Tackar! var 1 kvar efter jag lagt min beställning, hoppas företaget är OK bara aldrig hört talas om.

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

Var 1 minut för sen.

Permalänk

Tack för tipset!

Var två i lager när jag lade min beställning. Får nu bara hoppas att de faktiskt levererar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaraxor:

Tror du det kan ha med nivån att göra eller nåt ändå? Eller att jag har varit i kontakt med kundtjänst om den? Verkar ju konstigt om du beställde tidigare...

https://i.imgur.com/PGglwHs.jpg

Enligt kundtjänst så ska det inte ha att göra med det, jag beställde 15.40.
Det enda som skiljer är att jag valde att hämta samt betala i butik, borde ju inte göra någon skillnad kan jag tycka.

//Patrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av VooDoo:

Enligt kundtjänst så ska det inte ha att göra med det, jag beställde 15.40.
Det enda som skiljer är att jag valde att hämta samt betala i butik, borde ju inte göra någon skillnad kan jag tycka.

//Patrik

Om man läser hela artikeln (tror detta ärnämnt tidigare i denna tråd också) så kan man läsa följande:
"- Om det är tight att hinna packa allt innan posten hämtar en dag så kan priopackning hjälpa en att få ut sitt paket tidigare. Det puttar dock inte före folk i kön till produkter som finns i begränsade antal eller liknande, säger Anton Nilsson."

Vilken nivå man har påverkar alltså inte i vilken ordning man som kund får reserverade produkter.

Permalänk
Medlem

Nu är datumet för 8600k ändrat hos NetOnNet till "Åter i lager ca: 2017-11-07"

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Har Netonnet levererat några 8600k eller 8700k ännu?

Själv har jag avvaktat med att beställa men kanske borde göra det, frågan är bara vilken butik som är mest trovärdig att kunna leverera så snart som möjligt?

Fått en sjukt sug på att uppdatera från min gamla 3570k nu!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Enligt kundtjänst så har de inte fått in några alls ännu.

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

https://vpcb.se/datorutrustning/75-intel-core-i7-8700k-proces...

Åter i lager då jag valde att annullera min order.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VooDoo:

Enligt kundtjänst så ska det inte ha att göra med det, jag beställde 15.40.
Det enda som skiljer är att jag valde att hämta samt betala i butik, borde ju inte göra någon skillnad kan jag tycka.

//Patrik

Ok, fick sms om att paketet hade kommit och gick och hämtade det. Nu visade det sig att de bara har skickat de övriga komponenterna jag beställde, men inte processorn. Hade kanske varit trevligt om det kunde stå på sidan och inte hela ordern stå som skickad... Nu sitter man här besviken med ett moderkort och ramminnen utan processor :/

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Medlem
Skrivet av Binky:

Om man läser hela artikeln (tror detta ärnämnt tidigare i denna tråd också) så kan man läsa följande:
"- Om det är tight att hinna packa allt innan posten hämtar en dag så kan priopackning hjälpa en att få ut sitt paket tidigare. Det puttar dock inte före folk i kön till produkter som finns i begränsade antal eller liknande, säger Anton Nilsson."

Vilken nivå man har påverkar alltså inte i vilken ordning man som kund får reserverade produkter.

Där ser man, skulle ha läst artikeln noggrannare. Tack för info

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afasi:

https://vpcb.se/datorutrustning/75-intel-core-i7-8700k-proces...

Åter i lager då jag valde att annullera min order.

Tråkigt att den butiken saltat priset med ca 500kr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

@kimbie: Kan få samma prestanda utan onödiga gadgets för 1200:-

Dessa 2500:- kort är bara att lura folk på pengar.

https://www.msi.com/Motherboard/Z370-GAMING-PLUS.html

Permalänk
Medlem

@220volt: 550kr tom iom att de inte ens erbjuder gratis frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaraxor:

Ok, fick sms om att paketet hade kommit och gick och hämtade det. Nu visade det sig att de bara har skickat de övriga komponenterna jag beställde, men inte processorn. Hade kanske varit trevligt om det kunde stå på sidan och inte hela ordern stå som skickad... Nu sitter man här besviken med ett moderkort och ramminnen utan processor :/

Tråkigt den är ju till och med värre än att bara vänta...

Permalänk
Medlem

Dagens TIPS!
Finns i lager hos Multitech Data!

https://webshop.multitech.se/multi/Campaign.aspx?q=fl:485

Permalänk

Denna produkt finns längre inte i lager

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Nu e den slut.

Tog inte lång tid!

Skrivet av SKaKIG:

Tackar! var 1 kvar efter jag lagt min beställning, hoppas företaget är OK bara aldrig hört talas om.

Hittade butiken av ren slump! Men har handlat där några ggr utan problem.

Skrivet av Winterfury:

Tack för tipset!

Var två i lager när jag lade min beställning. Får nu bara hoppas att de faktiskt levererar.

Hoppas jag med!

Skrivet av 220volt:

Tråkigt att den butiken saltat priset med ca 500kr

Skickades från m.sweclockers.com

Utbud och efterfråga suger men de sålde ju ändå! Synd att intel har sä svårt att få ut dem.

Skrivet av Xermalk:

@220volt: 550kr tom iom att de inte ens erbjuder gratis frakt.

Kollade varför frakten var dyr och verkade vara för att se säljer så småa volymer så de kan inte bli storkund. Gratis under 500 kräver jag ej men hade gärna fått va gratis vid order på över 4000.

Visa signatur

White Heart i5-6600k@4.8ghz 1.325v ~ EVGA 780TI SC+ @ 1304mhz ~ 2x8 gb Corsair 2166mhz ~ Samsung 840 240gb ~ Crossover 2795 QHD 1440p 120hz

3D-Mania i7-6700k@5.0ghz 1.396 ~ EVGA 1080 FTW @ 2189/11500 ~ 4x4 Corsair Dominator Platinum 3800 mhz ~ Samsung 850 Pro 512gb ~ Acer Predator x34a, 3440x1440 100hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av VooDoo:

Tråkigt den är ju till och med värre än att bara vänta...

Ja, men nu fick jag faktiskt ett nytt mail om att ett paket är på väg från Webhallen, med samma ordernr. Eftersom jag har fått allt annat måste det faktiskt vara processorn som är på väg nu!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbzy88:

Tackar! la beställning får se om jag hann i tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaraxor:

Ja, men nu fick jag faktiskt ett nytt mail om att ett paket är på väg från Webhallen, med samma ordernr. Eftersom jag har fått allt annat måste det faktiskt vara processorn som är på väg nu!

Skickades från m.sweclockers.com

Ok!
Jag skrev till dom och frågade varför jag inte fått och fick svaret:
"Hej,

Det kan jag tyvärr inte svara på för vårat kösystem ska gå efter klockslag.

Mvh"

Dock så ska dom undersöka saken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tobbzy88:

Tackar! har betalat, och det stod att det fanns 3st i lager på min bekräftelse.
Nu är det bara att hålla tummarna. Några hundra kronor dyrare än Netonnet, men får man den 1-2 månader innan så kan det vara värt

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Skrivet av VooDoo:

Tackar! la beställning får se om jag hann i tid

Dom är slut nu K modellerna så du knep nog den sista!

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |

Permalänk
Medlem

Undrar hur länge man får vänta innan inet får in sina nästa leverans.

Betyder regelbundna småleveranser en i veckan? En varannan? En I månaden?

Man börjar ju vibrera vid det här laget

Permalänk
Medlem

Någon som kör med Gigabyte Z370 Gaming 5? Bra eller inte värt? (ska köra 8700k)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Mayhem:

Dom är slut nu K modellerna så du knep nog den sista!

Hoppas det eller om jag gjorde bort mig när jag valde Klarna istället för att betala direkt.

Permalänk
Medlem

@VooDoo:

Står 3 i lager på min beställning med.
Ringde in till deras kundsupport och det rasslade visst in beställningar. De skulle gå igenom beställningarna och återkomma ifall jag fick en reserverad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

@VooDoo:

Står 3 i lager på min beställning med.
Ringde in till deras kundsupport och det rasslade visst in beställningar. De skulle gå igenom beställningarna och återkomma ifall jag fick en reserverad.

Haha ok jag försökte också ringa för att höra men inget svar.
Misstänker att jag blir utan haha...