Permalänk
Medlem

8st Corsair SP120 Quiet PWM

Hej!

Jag har åtta Corsair SP120 Quiet Edition PWM liggandes som jag inte vet vad jag ska göra med. Tycker att det skulle vara dumt att slänga dem så jag lägger upp dem här istället.

De är lite smått dammiga men annars i gott skick. Jag har alla de färgglada ringarna kvar. Senast jag använde dem så fungerade sju bra, den åttonde testade jag att ta av klistermärket där bak på och efter det lät den lite konstigt, antar att klistermärket blockerar en del ljud. Går säkert att lösa om man vill.

Ser helst att de går till en student eller liknande (eller flera då de flesta förmodligen inte behöver så många fläktar).

Upphämtning hos mig i Göteborg vid förutbestämd tid gäller, jag skickar inte.

Tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

du har PM

Visa signatur

intel i7 8700k | Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz 16 GB | EVGA GTX1080Ti FTW3 | Asus ROG strix Z370-F | Be Quiet! straight power E9 700W | 2x samsung 850 evo 250GB raid + samsung 850 evo 500 GB + 3tb WD Red | Noctua NH-D15 | Fractal Design define C

Permalänk

@versions: Om du kunde spara två åt mig så skulle det vara superschysst! Jag är student, och har två hopplösa fläktar, utan PWM, i push&pull i min main-rigg. Skulle vara toppen med att kunna uppgradera och få lite tyst på burken!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Synd att man bor så långt från Göteborg

Visa signatur

:>

Permalänk
Medlem

Jag kan ta dem, skulle onsdag eller kanske imorgon gå bra? Kan ta kanske 4st om någon annan vill ha också.

Permalänk
Medlem

kan hämta. när det passar. var i götet bor du?

Visa signatur

<unconssioussknowledge>

Permalänk

Kan hämta idag är en 16åring

Capsmissbruk lagat. // MOD
Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

Hej!

Jag har åtta Corsair SP120 Quiet Edition PWM liggandes som jag inte vet vad jag ska göra med. Tycker att det skulle vara dumt att slänga dem så jag lägger upp dem här istället.

De är lite smått dammiga men annars i gott skick. Jag har alla de färgglada ringarna kvar. Senast jag använde dem så fungerade sju bra, den åttonde testade jag att ta av klistermärket där bak på och efter det lät den lite konstigt, antar att klistermärket blockerar en del ljud. Går säkert att lösa om man vill.

Ser helst att de går till en student eller liknande (eller flera då de flesta förmodligen inte behöver så många fläktar).

Upphämtning hos mig i Göteborg vid förutbestämd tid gäller, jag skickar inte.

Tack!

Läs hela annonsen här

Hej! En Chalmerist här som gärna hade hämtat om det finns några kvar.

Mvh

Permalänk
Medlem

nu blev det väldigt många plötsligt. vi säger stopp här så skickar jag ut lite PM så löser det sig. tyvärr kan nog inte alla få någon.

Permalänk
Medlem

Ställer väl mig i kö då. Tar gärna en mot frakt om någon annan här kan tänka sig att skicka. Skulle behöva byta ut en trasig fläkt som annars bidrar med värdefull kylning.

Permalänk