Permalänk
Medlem

Oculus Rift DK2

Tjena! har en Oculus Rift DK2

Knappt använd, inga repor eller dylikt, riktig fint omhändertagen.
1500SEK som BUY NOW
1000SEK börjar Budet på.
kan skickas men då tillkommer 2-400 Sek (pengar går till att packa den bra + att skicka den till er)

vid intresse så hör av er, vill ni föra kontakt via luren så säg det så får ni mitt nummer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kartong och allt finns kvar! och jag har referenser

Permalänk
Medlem

Antar att alla tillbehör och dylikt finns med?
I sådana fall börjar vi med ett bud på 1000sek + eventuell frakt (möte i stan fungerar också för min del, har tyvärr inte tid att åka ut till upplands-väsby).

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

@MaxieTheHatter: Allt som kommer med DK2 paketet, inklusive själva paketet - följer med och finns kvar.

Permalänk
Medlem

Hur länge tänkte du hålla budgivning öppen?

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

@MaxieTheHatter: Bra fråga! Jag hade tänkt mig ungefär en vecka, iallafall mot kommande måndag, för att det finns 4st av er som vill ha riften just nu, kanske avslutar budgivningen tidigare beroende på hur snabbt/segt folk svarar. Men du är alltså 100% på ett köp? för då kommer jag prioritera er framför de andra, de har bara ställt frågor ännu medans du har lagt ett konkret bud.

Permalänk
Medlem

Går den för 1000kr tar jag den!
Kommer dock att vara bortresa från och med torsdag, går att lösa med frakt men jag kan inte garantera att jag svarar inom ett par timmar

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

budgivning avslutas på SÖNDAG - Klockan 12:00 (24h klocka) - Så se till att buda nu när ni kan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

budgivning avslutas på SÖNDAG - Klockan 12:00 (24h klocka) - Så se till att buda nu när ni kan.

Högsta bud just nu?

Permalänk
Medlem

@Dimetikon: 1000kr är högsta budet.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100:-

Permalänk
Medlem

@Gillblad: noterat, lägger dig på minnet ifall @MaxieTheHatter tar för lång tid på sig att svara.

Permalänk
Medlem