Permalänk

K70 layout med membran?

Några planer på att släppa ett billigare tangentbord med K70 layouten? Jag vill inte ha mekaniska brytare men älskar layouten på K70
Eran billigare tangentbord har macro-knappar på vänster sida och det är hemskt!

Permalänk
Medlem

Ta en kik på Logitech G810. Närmare membran än MX brytarna och volymgrejerna är rätt lika i utförande. De tror jag brukar stå på typ Elgiganten och Media Markt

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Hoggaforfan:

Några planer på att släppa ett billigare tangentbord med K70 layouten? Jag vill inte ha mekaniska brytare men älskar layouten på K70
Eran billigare tangentbord har macro-knappar på vänster sida och det är hemskt!

Hejsan,

Menar du ett utan mekaniska brytare men med samma aluminium-chassi och liknande som K70? Ingenting sådant är planerat just nu.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Skrivet av Corsair Johan:

Hejsan,

Menar du ett utan mekaniska brytare men med samma aluminium-chassi och liknande som K70? Ingenting sådant är planerat just nu.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Nja, fungerar med plast men just uppsättningen med knappar.
Jag vill ha media-knappar, med sladd och utan macro-knappar som K70 har men verkar vara enda tangentbordet som finns och rent ärligt vill jag inte ha ett knattrande mekaniskt tangentbord igen.

Permalänk
Skrivet av infigo:

Ta en kik på Logitech G810. Närmare membran än MX brytarna och volymgrejerna är rätt lika i utförande. De tror jag brukar stå på typ Elgiganten och Media Markt

Fin layout men kostar multum

Permalänk
Skrivet av infigo:

Ta en kik på Logitech G810. Närmare membran än MX brytarna och volymgrejerna är rätt lika i utförande. De tror jag brukar stå på typ Elgiganten och Media Markt

Hittade dock Logitech G213 Prodigy gaming tangentbord av ditt tips. Dyrt men har det jag vill ha

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Hoggaforfan:

Nja, fungerar med plast men just uppsättningen med knappar.
Jag vill ha media-knappar, med sladd och utan macro-knappar som K70 har men verkar vara enda tangentbordet som finns och rent ärligt vill jag inte ha ett knattrande mekaniskt tangentbord igen.

De vi har som är icke-mekaniska är K30, K40 och K55 RGB, men alla de har macroknappar.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan