Enermax Cluster, LaingDDC/5,25 Bay station, GTX670+block

Permalänk
Medlem

Enermax Cluster, LaingDDC/5,25 Bay station, GTX670+block

Hej,

Säljer följande grejer:

1. 6st Enermax Cluster UCCL12 PWM, 120mm, Vit LED.
Dessa har suttit i min rigg i ett par år. 2st är köpte här på marknaden.

Pris: Bud

2. 2st Yate Loon fläktar 120mm, oanvända.

Pris: Bud

3. Alphacool Repack - Laing DDC - 5,25 Bay Station. Använd i några månader, legat i en låda det senaste året.

Pris: Bud

4. Gigabyte GTX 670 WF3.
Köpt 2012 och använt tills i somras 2016. Har suttit ett vattenblock på kortet i ett par år. Monterade av blocket och satte på orginalkylaren i höstas, för eventuell försäljning. När jag testade kortet så varvade fläktarna på ordentligt i spel samt att temperaturen skenade iväg. Tror det har att göra med thermalpadsen som jag använde var en storlek för lite. Tror kylaren ska ommonteras med nya pads för optimal kylning.

Pris: Bud

5. EK-FC680 GTX+ - Acetal+Nickel.
Köpt här på marknaden använt tillsammans med mitt 670.

Pris: Bud

Grejerna kan fraktas och då betalar köparen frakt. Upphämtning prioriteras. Betalning sker via swish.

Bor i Kungälv men kan mötas upp i Göteborg för affär

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Är intresserad av Enermax fläktarna, hur mycket hade du tänkt dig? har inte så stor koll på deras värde.

Visa signatur

System: i7-4690k, Asus z97-a, 16GB hyperX fury, Gigabyte 970 G1, Nepton 280L, 250GB Intel, 1TB WD Blue, Phanteks Enthoo Pro windowed, EVGA Supernova 850w G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipo1:

Är intresserad av Enermax fläktarna, hur mycket hade du tänkt dig? har inte så stor koll på deras värde.

PM

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Pris för fläktarna om inte killen före köper dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av timyo:

Pris för fläktarna om inte killen före köper dem?

Fick bud på 500 av honom. Återkommer när han har svarat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av timyo:

Pris för fläktarna om inte killen före köper dem?

Enermax Fläktarna är sålda.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG