MSI GeForce GTX 970 Gaming HDMI DP 2xDVI 4GB

Permalänk
Medlem

MSI GeForce GTX 970 Gaming HDMI DP 2xDVI 4GB

Säljer nu mitt gamla GTX 970 från MSI som fungerar klockrent.

Länk till Prisjakt

Vid upphämtning tar jag betalt via swish eller kontant. Grafikkortet kan skickas om mottagaren betalar fraktavgifter, jag skickar då med postförskott för bådas säkerhet.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Core i7-6800K | Hydro H110i GTX | ASUS ROG Strix X99 | HyperX Fury 2666MHz 32GB | Asus GeForce GTX 1080 Strix - SLI | SuperNOVA 1000W G2 | Samsung 950 Pro Series 512GB | Phanteks Enthoo EVOLV | Windows 10 Pro | Philips BDM4065UC | HTC Vive | LG OLED77CX |

Permalänk
Medlem

@pereli: Är interesserad. Inget coilwhine eller liknande väl?

Permalänk
Medlem

Tja! Nej inte vad jag har kunnat höra iaf. Har en spekulant som ska komma idag. Kan höra av mig om det inte blir sålt.

Mvh Per

Visa signatur

| Core i7-6800K | Hydro H110i GTX | ASUS ROG Strix X99 | HyperX Fury 2666MHz 32GB | Asus GeForce GTX 1080 Strix - SLI | SuperNOVA 1000W G2 | Samsung 950 Pro Series 512GB | Phanteks Enthoo EVOLV | Windows 10 Pro | Philips BDM4065UC | HTC Vive | LG OLED77CX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pereli:

Tja! Nej inte vad jag har kunnat höra iaf. Har en spekulant som ska komma idag. Kan höra av mig om det inte blir sålt.

Mvh Per

Okej låter bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pereli:

Tja! Nej inte vad jag har kunnat höra iaf. Har en spekulant som ska komma idag. Kan höra av mig om det inte blir sålt.

Mvh Per

Det är sålt tippar jag på?