Happy Hacking Keyboard Pro 2 Vitt

Permalänk
Medlem

Happy Hacking Keyboard Pro 2 Vitt

Hej!

Säljer nu mitt HHKB Pro2 då jag inte använder det längre eftersom vänster ALT slutat fungera när jag spillde vatten över det. Annat än det funkar det perfekt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig lägga ett bud på 1000kr då den är defekt.

Visa signatur

citera gärna så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gardart:

Kan tänka mig lägga ett bud på 1000kr då den är defekt.

Lägger det på minnet! Fortfarande rätt billigt för detta tangentbord tycker jag, men om ingen bjuder högre så ska jag tänka på saken

Fridens!

Permalänk
Medlem

Vad jag kan hitta kostar det ju ~2400 på Amazon... Så 2k för ett trasigt känns väldigt fel...

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrapaj:

Lägger det på minnet! Fortfarande rätt billigt för detta tangentbord tycker jag, men om ingen bjuder högre så ska jag tänka på saken

Fridens!

Skrivet av Maxizor:

Vad jag kan hitta kostar det ju ~2400 på Amazon... Så 2k för ett trasigt känns väldigt fel...

Lite det jag baserade mitt bud på för att klargöra detta

Visa signatur

citera gärna så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxizor:

Vad jag kan hitta kostar det ju ~2400 på Amazon... Så 2k för ett trasigt känns väldigt fel...

Amazon skickas väl från USA, vilket innebär att det blir frakt och tull på det? Eller finns det i andra länder?

Köpte tangentbordet från Elite Keyboards för ca 3300kr med frakt och tullavgift. Länge sen jag hade koll på tangentbordsmarknaden så visste inte vilket pris jag skulle sätta på det, därför satt jag 2k, då jag vet att folk kommer lägga bud i tråden. Kanske skulle skrivit det.

Priset är inte skrivet i sten, så den som bjuder bäst och vill ha det får köpa det.

Permalänk
Medlem

Hur står nuvarande bud? Jag bjuder 1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Applet:

Hur står nuvarande bud? Jag bjuder 1200

Du leder. Får se efter helgen om det kommit fler bud

Permalänk
Medlem

Fortfarande aktuellt?

Permalänk
Medlem

Tja!

Ursäktar att jag inte svarat. Vart smått kär i tangentbordet igen och funderar på om jag verkligen vill sälja det eller inte. Kommit på 2 grejer värda att nämnas.

Standardfötterna är riktig dåliga på det från fabrik varpå jag satt på 4 silikonfötter själv under, ligger som klistrat på bordet nu. Kände att det var värt att nämnas om den som köper det förväntar sig att det ska vara de originella fötterna,

Sedan är vänster alt trasig som jag skrivit, men via dip switchen kan man binda om alt till knappen bredvid, så så kan man komma runt problemet.

Som jag skrev är jag inte helt säker på om jag vill sälja det då jag älskar det, men jag tror att jag väljer att sälja om ni fortfarande är intresserade.

Tack.

Permalänk
Medlem

Jag har börjat ifrågasätta mitt bud, men kan dra igång budgivandet igen på 800 om det är ok

Skickades från m.sweclockers.com