Permalänk
Medlem

Steelseries Rival och Sensei

Jag har två väldigt fina möss som bara ligger.

En svart Rival (300) som är använd lite drygt en månad. Som alla vet är det en kanon-mus med en av marknadens bästa sensorer. Passade inte mina små händer så bra. 250:-

En Sensei som också blivit liggande då jag inte fastnade för formen. Denna mus behöver inga drivrutiner och kan helt ställas in från LCDn på undersidan av musen om man vill (Men de är väldigt smidigt med mjukvaran i datorn). Kanonskick! 300:-

Båda mössen har originallåda men skickas helst inte.

500:- för båda.

Bytes/delbytes gärna mot ljudkort!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

150kr plus frakt för rival

Permalänk
Medlem

@FreshPie:

Ledsen men under 250 är den värd att behålla som backup.

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

ok 200kr plus frakt då

Permalänk
Medlem

@FreshPie:

Har redan bud på 200 med upphämtning så de går tyvärr före.

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk

tar gärna båda för 500. kan hämta i stockholm

Permalänk
Medlem

@Veizelman:

Tja! Har en kompis som precis knep min Rival!
Är du intresserad av att köpa bara Sensei?

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk

@Xarvaz: aj då... ja det kan jag göra :), om du kan ses i stan vi någon tunnelbanestation.

Permalänk
Medlem

@Veizelman: De kan jag göra, PM.

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

är sensei kvar? bjuder 350

Permalänk
Medlem

kan hämta

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|

Permalänk
Medlem

Båda mössen sålda! Tack för bra affärer!

Visa signatur

|Det här fältet var visst inte anpassat för oss som har fler datorer än fingrar och tår ;)|