Katt lika rolig som hårdvara! [Bild på din katt-tråden]

Permalänk
DingDongerMcDongface

Min bebis (som händelsevis också råkar heta Zelda) är rätt så nyfyllda 5 månader. Älskar henne gränslöst. Hon är en blåsköldpaddsmitted ragdoll m. stamtavla. Hon gillar att tigga godis, sova på mina fötter & apportera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Katter gillar både att vara i centrum och varma platser. Min katt Zelda har hittat det idealiska stället. Hon har paxat platsen ovanpå min receiver mitt under min TV i centrum av allt. Recievern är en Yamaha RX-V1800 som har tjänat mig mycket väl i flera år nu och som jag helst inte vill ersätta i närtid.

OK, tittar jag ner i den perforerade plåten över receivern ser jag ett bra gäng kraftiga kylflänsar, så långt ser allt bra ut. Problemet är att även utan katt ovanpå blir det rejält varmt även vid helt normala lyssningsnivåer. Vad händer när kissen täcker runt 40% av ytan (lufthålen)?

På bilden ser det inte så illa ut men för det mesta "flyter" Zelda ut och täcker som sagt säkert runt halva ytan.

Kommer detta att med tiden ta livet av min receiver? Yamaha RX-V1800 var suverän på sin tid (2010?) och håller lätt måttet ännu så länge man inte behöver 4K uppskalning.

Var tror ni? Bannlysa Zelda från favoritplatsen eller leva med risken? Jag är inne på att låta Zelda få sin vilja fram.

http://i.imgur.com/ehOHuPb.jpg

Du kan ju prova och se om du kan montera en glasskiva (kanske plexi) på ovansidan med 10mm distanser mot stärkaren. Det borde kunna se snyggt ut samtidigt som luften kommer ut via sidorna istället oavsett om katten är där eller inte.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Hedersmedlem

@Bascule666: Hon har så slank och fin figur att inte är något problem.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av landmarks:

Min bebis (som händelsevis också råkar heta Zelda) är rätt så nyfyllda 5 månader. Älskar henne gränslöst. Hon är en blåsköldpaddsmitted ragdoll m. stamtavla. Hon gillar att tigga godis, sova på mina fötter & apportera.
http://66.media.tumblr.com/17a1132246fe60d46d872bdb120f7453/tumblr_ogt1josgD41v4jvdko1_1280.jpg
http://65.media.tumblr.com/eae40c487b49da7477dd2951bef1e7a3/tumblr_ogc707Ggf01v4jvdko1_1280.jpg

Med de där ögonen så lär hon få mycket godis kan jag tänka mig. Riktigt söt liten katt.

Permalänk
Medlem

Är superallergisk mot katter tyvärr, provade besöka morsan 2 veckor efter hon sålt katterna och städat flera gånger, sa bara pang, bara att dra hem igen...

Men jag tål konstigt nog marsvin och de är också underbara, gulliga, långhåriga, och stora som en mindre katt, kvittrar precis som fåglar, och busvisslar på en när man öppnar kylen gör de också haha

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Bascule666:

Katter gillar både att vara i centrum och varma platser. Min katt Zelda har hittat det idealiska stället. Hon har paxat platsen ovanpå min receiver mitt under min TV i centrum av allt. Recievern är en Yamaha RX-V1800 som har tjänat mig mycket väl i flera år nu och som jag helst inte vill ersätta i närtid.

OK, tittar jag ner i den perforerade plåten över receivern ser jag ett bra gäng kraftiga kylflänsar, så långt ser allt bra ut. Problemet är att även utan katt ovanpå blir det rejält varmt även vid helt normala lyssningsnivåer. Vad händer när kissen täcker runt 40% av ytan (lufthålen)?

På bilden ser det inte så illa ut men för det mesta "flyter" Zelda ut och täcker som sagt säkert runt halva ytan.

Kommer detta att med tiden ta livet av min receiver? Yamaha RX-V1800 var suverän på sin tid (2010?) och håller lätt måttet ännu så länge man inte behöver 4K uppskalning.

Var tror ni? Bannlysa Zelda från favoritplatsen eller leva med risken? Jag är inne på att låta Zelda få sin vilja fram.

http://i.imgur.com/ehOHuPb.jpg

Jag tror att värmen pga att katten täcker hålen är det minsta problemet med katten, receivern kommer att bli betydligt varmare än katten gillar innan den skadas och då hoppar katten bort, ev repor och nerskräpning är vad som kan hända, du får väl göra rent den om den blir för hårig.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av anon5930:

Med de där ögonen så lär hon få mycket godis kan jag tänka mig. Riktigt söt liten katt.

Skoja inte! Hon har vunnit allas hjärtan här hemma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veni:

Det är katten som bestämmer. Du får prova med en elektriskt uppvärmd dyna eller dylikt för att "lura" bort henne från hemelektroniken.

Tror det är kört, Zelda älskar den platsen. Fin överblick över nästan hela min lägenhet.

Skrivet av DaBone:

Har samma problem.. Men de brukar flytta på sig om det blir för varmt.

Det har nog aldrig blivit så varmt så Zelda flyttat på sig.

Skrivet av Hurtigbullen:

Du kan ju prova och se om du kan montera en glasskiva (kanske plexi) på ovansidan med 10mm distanser mot stärkaren. Det borde kunna se snyggt ut samtidigt som luften kommer ut via sidorna istället oavsett om katten är där eller inte.

Har funderat på en sådan lösning, kanske blir till att meka till något.

Skrivet av MultiMan:

@Bascule666: Hon har så slank och fin figur att inte är något problem.

Hon är rätt slimmad men blir på något konstigt sätt väldigt stor när hon lägger sig ner.

Skrivet av mrqaffe:

Jag tror att värmen pga att katten täcker hålen är det minsta problemet med katten, receivern kommer att bli betydligt varmare än katten gillar innan den skadas och då hoppar katten bort, ev repor och nerskräpning är vad som kan hända, du får väl göra rent den om den blir för hårig.

Kanske oroar mig i onödan om värmen. Jag torkar av receivern varje dag med en fuktad trasa för att ta bort allt katthår som samlas på toppen. Får nog skruva av "locket" och blåsa rent också.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Min bebis (som händelsevis också råkar heta Zelda) är rätt så nyfyllda 5 månader. Älskar henne gränslöst. Hon är en blåsköldpaddsmitted ragdoll m. stamtavla. Hon gillar att tigga godis, sova på mina fötter & apportera.
http://66.media.tumblr.com/17a1132246fe60d46d872bdb120f7453/tumblr_ogt1josgD41v4jvdko1_1280.jpg
http://65.media.tumblr.com/eae40c487b49da7477dd2951bef1e7a3/tumblr_ogc707Ggf01v4jvdko1_1280.jpg

Väldigt fin kisse! Mycket fint namn också

Har faktiskt aldrig sett en ragdoll live men nu har min syster precis bokat en liten ragdoll kattunge som ska levereras om några veckor. Ser mycket fram emot att träffa den katten. Vad jag förstår ska det vara en riktigt mysig ras.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Är superallergisk mot katter tyvärr, provade besöka morsan 2 veckor efter hon sålt katterna och städat flera gånger, sa bara pang, bara att dra hem igen...

Men jag tål konstigt nog marsvin och de är också underbara, gulliga, långhåriga, och stora som en mindre katt, kvittrar precis som fåglar, och busvisslar på en när man öppnar kylen gör de också haha

Jobbigt med kattallergi... Men marsvin är som du skriver också suveräna. Hade marsvin för många år sedan (inte som barn utan när jag var "ung vuxen") och de var mycket trevligt sällskap. Gillade när de pep i högan sky när jag skar grönsaker till dem.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Kattbilder är "The Shit"....:)

Tyvärr så skapar katter (och allt annat med päls) IRL för mycket kli och snuva.
Sedan har jag en fru som har annonserat att skulle det ändå komma hem en katt av någon anledning så kommer hon vrida halsen av den. Fru är normalt väldigt lugn och snäll och har inte ett ont i sig...

Jag har med andra ord lite "utmaningar" med att skaffa katt

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

@Bascule666

Som andra sagt tror jag inte receivern lär ta någon skada. Jag funderar på hur det är med katten när det är lite sådär halvvarmt men utan att brännas?

Om du själv lägger något som är lite varmt på huden och låter det ligga där någon timme så får man väl ett skapligt brännsår om jag inte missminner mig?

Kan vara felinformerad här dock, men värt att kolla upp!

@landmarks

Söt! Posta gärna ett par bilder till som inte är svartvita där man får se hela :). Syns det någon mer färg på kropp eller kommer den vara nästan helt vit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spda242:

Kattbilder är "The Shit"....:)

Tyvärr så skapar katter (och allt annat med päls) IRL för mycket kli och snuva.
Sedan har jag en fru som har annonserat att skulle det ändå komma hem en katt av någon anledning så kommer hon vrida halsen av den. Fru är normalt väldigt lugn och snäll och har inte ett ont i sig...

Jag har med andra ord lite "utmaningar" med att skaffa katt

En nakenkatt kanske?

Frugan är ett helt annat problem...

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

@Bascule666

Som andra sagt tror jag inte receivern lär ta någon skada. Jag funderar på hur det är med katten när det är lite sådär halvvarmt men utan att brännas?

Om du själv lägger något som är lite varmt på huden och låter det ligga där någon timme så får man väl ett skapligt brännsår om jag inte missminner mig?

Kan vara felinformerad här dock, men värt att kolla upp!

@landmarks

Söt! Posta gärna ett par bilder till som inte är svartvita där man får se hela :). Syns det någon mer färg på kropp eller kommer den vara nästan helt vit?

Det verkar inte bli så varmt att det skulle kunna skada någon. Gissningsvis ligger temperaturen runt 50 till 60 grader.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Min bebis (som händelsevis också råkar heta Zelda) är rätt så nyfyllda 5 månader. Älskar henne gränslöst. Hon är en blåsköldpaddsmitted ragdoll m. stamtavla. Hon gillar att tigga godis, sova på mina fötter & apportera.
http://66.media.tumblr.com/17a1132246fe60d46d872bdb120f7453/tumblr_ogt1josgD41v4jvdko1_1280.jpg
http://65.media.tumblr.com/eae40c487b49da7477dd2951bef1e7a3/tumblr_ogc707Ggf01v4jvdko1_1280.jpg

wow, det var banimej en otroligt fin katt, hade inte kunnat motstå om den tiggde

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Medlem

När jag och sambon valde att flytta ihop så blev jag med två katter på köpet! Två underbara Norska Skogkatter med helt underbara personligheter.

En av dem finare bilderna på henne från vintern. Riktigt liten jagare som får vara ute i koppel så klart.

Permalänk
DingDongerMcDongface

@Ashzala
Eftersom att hon är blåsköldpadda så är hon creme och blå (blå är typ utspädd svart/grå) så hennes kropp är faktiskt inte helt vit utan ljust cremefärgad typ. Hon är dock mitted så hon har vita tassar, hasor, vit haka och vit mage. De flesta ragdolls är pointed vilket innebär att färgen påverkas av värme/kyla med, och de föds vita för att sen mörkna. Färgen kommer inte komma fram helt förns hon är ett par år gammal Men hon har mörkare ben och mörk svans samt sitt splitface och mörkare öron!

Här ser man färgen på benen mer

Mer fluff

Här är även en länk till en video på när hon apporterar!
http://megaeranox.tumblr.com/post/152937010627/playing-her-fa...

(Ursäkta att det är tumblr, det är typ bara där jag lägger upp grejer på henne)

Permalänk
DingDongerMcDongface

@spda242:
Den mest allergivänliga rasen är sibirisk katt, extremt fina katter. De producerar oftast mindre av ämnet som framkallar allergi. Ofta erbjuder uppfödare av den rasen att man får åka hem till dem och provgosa lite.
Man får dock precis som med de flesta raskatter pynta en del. De kostar från 10k och uppåt. Själv betalade jag 9500kr för min ragdoll, men det var helt värt det.

Permalänk
Rekordmedlem

Jag har också en hifikatt >

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

En nakenkatt kanske?

http://i.imgur.com/Y3U3oDJ.jpg

Frugan är ett helt annat problem...

Skulle definitivt kunna digga en nakenkatt!

Skrivet av landmarks:

@spda242:
Den mest allergivänliga rasen är sibirisk katt, extremt fina katter. De producerar oftast mindre av ämnet som framkallar allergi. Ofta erbjuder uppfödare av den rasen att man får åka hem till dem och provgosa lite.
Man får dock precis som med de flesta raskatter pynta en del. De kostar från 10k och uppåt. Själv betalade jag 9500kr för min ragdoll, men det var helt värt det.

Varit väldigt sugen på att åka och prova att till att börja med vara i samma rum som en Siberisk katt, inte blivit av då jag är lite rädd att det kommer att gå precis som med alla andra katter jag träffat (utom en).
En kompis från ungdomen hade en vanlig "bondkatt" som jag och andra allergiker av någon anledning tålde.

Min kompis/kollega har blivit med 2 st. Ragdoll rätt nyligen och de är supergulliga så jag förstår verkligen att 10k inte är ett problem, tyvärr var min näsa och kliande inte lika förtjust i dem

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

@Ashzala
Eftersom att hon är blåsköldpadda så är hon creme och blå (blå är typ utspädd svart/grå) så hennes kropp är faktiskt inte helt vit utan ljust cremefärgad typ. Hon är dock mitted så hon har vita tassar, hasor, vit haka och vit mage. De flesta ragdolls är pointed vilket innebär att färgen påverkas av värme/kyla med, och de föds vita för att sen mörkna. Färgen kommer inte komma fram helt förns hon är ett par år gammal Men hon har mörkare ben och mörk svans samt sitt splitface och mörkare öron!

Det tar 3 år innan en Ragdoll får sin slutgiltiga färg.. Min är dryga året och är betydligt mörkare i färgerna, så vet inte vart det slutar..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Min bebis (som händelsevis också råkar heta Zelda) är rätt så nyfyllda 5 månader. Älskar henne gränslöst. Hon är en blåsköldpaddsmitted ragdoll m. stamtavla. Hon gillar att tigga godis, sova på mina fötter & apportera.
http://66.media.tumblr.com/17a1132246fe60d46d872bdb120f7453/tumblr_ogt1josgD41v4jvdko1_1280.jpg
http://65.media.tumblr.com/eae40c487b49da7477dd2951bef1e7a3/tumblr_ogc707Ggf01v4jvdko1_1280.jpg

Kul med fler som har Ragdoll! Men oj vad stor Zelda har blivit på 5månader, växt ordentligt! :). Vad väger hon?
Har själv 2st ragdoll numera. Dessvärre har Linuz fått flytta då han inte trivdes med Elviz som kompis.
Så nu har jag Elviz som är 1 år och några månader. Samt Batman som blev 5månader igår. Han föddes med krokig svans, vilket ser ganska roligt ut. Nästan som en grisknorr.
Elviz och Batman är verkligen bästa kompisar. Har otroligt roligt ihop och hittar på massa saker för att gå mig på nerverna. Men otroligt härliga katter!

Batman

Och en bild på båda!

Visa signatur
Permalänk
DingDongerMcDongface

@MrMadMax
Hon är en stor tjej och större blir hon nog! Nu väger hon ca 3kg. Pappan till den kullen var en riktig bjässe, vägde säkert 9kg. Zeldas stamnamn är S*Hallongläntans Amanda Thripp om det är någon som är nyfiken på det
Ragdolls är verkligen underbara katter. Mer brevid-katter än knäkatter men otroligt tillgivna och sociala härliga djur.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vi har två katter.

Alf, som vi tror kan vara en Devon Rex...eller en alien.

Och Zelda, som är en vanlig bondkatt. Bilden är från när Zelda var yngre. Nu är hon fullvuxen.

Jag har märkt att många har döpt sina katter till Zelda. Jag borde inte vara överraskad. Det blir lätt så på ett forum för gamers och datorhårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saliciouscrumbs:

Vi har två katter.

Alf, som vi tror kan vara en Devon Rex...eller en alien.

http://i.imgur.com/M3zCTwm.gif

Och Zelda, som är en vanlig bondkatt. Bilden är från när Zelda var yngre. Nu är hon fullvuxen.

http://i.imgur.com/D9XPYcY.jpg

Jag har märkt att många har döpt sina katter till Zelda. Jag borde inte vara överraskad. Det blir lätt så på ett forum för gamers och datorhårdvara.

He, he, det är definitivt en alien

Ja, nu poppar det upp Zeldor hela tiden. Jag som trodde jag var så smart när jag döpte min kisse....

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Min familj sovandes på sängen.

Nikita till vänster, Sotis i mitten och Morris till höger

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem

Helt omotiverad kattbild enbart för att påfresta era käkar....

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Och så lite småbilder på Ture

(Måste....titta....på)

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Fina bilder på fina katter!
Får väl lägga in en bild på Ramos, 5 månaders Birmakille på drygt 3 kg.
Storebror Triton (eurasier, 4,5 år) fick också följa med på ett par bilder.

Edit: Tydligen vet jag inte hur jag lägger in tumnaglar här... Wtf.
Edit2: Yay, success!Länkade till själva posten istället för bilden. Doh. Tack @AMD-FX:

Bild
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohem:

Jag känner extra mycket för svarta eller helvita katter. Min är nästan helsvart med några vita strån på bröstet. Fin blick från din katt förresten. Min är inte så sällskaplig dock vilket är synd

Skrivet av Magnetize:

Fina bilder på fina katter!
Får väl lägga in en bild på Ramos, 5 månaders Birmakille på drygt 3 kg.
Storebror Triton (eurasier, 4,5 år) fick också följa med på ett par bilder.

http://imgur.com/a/Fl3dR

http://imgur.com/a/0q5xB

http://imgur.com/a/NEsEJ

Edit: Tydligen vet jag inte hur jag lägger in tumnaglar här... Wtf.

Med [img*]bildlänk[/imd*] OBS!! ta bort * från taggarna, annars kan jag inte visa hur taggarna ska se ut

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare