Mekaniska tangentbord – Allmän diskussion

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av willeykk:

Hej hopp i lingonskogen!
Hur har ni andra i öppet kontorslandskap stillat erat mech-begär? Tog med ett klonkigt bräde med mx browns och insåg snabbt att det ej var gångbart, för mycket ljud på både upp och nedslag. Vad är mina alternativ? Som referens används laptop-saxar, mac-brädor och rubberdomes av övriga. Bomba gärna med förslag på tysta tangentbord! som referens gillar jag topre, browns, greens, clears och vita så de får gärna vara någon feedback.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har kört med reds, silent reds och type-s topre på kontoret utan klagomål. Det finns ju silent version av browns så det kanske du ska kolla på om du inte vill punga ut för ett type-s.

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Hej hopp i lingonskogen!
Hur har ni andra i öppet kontorslandskap stillat erat mech-begär? Tog med ett klonkigt bräde med mx browns och insåg snabbt att det ej var gångbart, för mycket ljud på både upp och nedslag. Vad är mina alternativ? Som referens används laptop-saxar, mac-brädor och rubberdomes av övriga. Bomba gärna med förslag på tysta tangentbord! som referens gillar jag topre, browns, greens, clears och vita så de får gärna vara någon feedback.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har exakt samma tankar men tror du att O-rings hjälper med bruna?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Någon mer än jag som har EXTREMA problem med CandyKeys? Eller är det bara mig dom skiter fullständigt i?

Har beställt X antal saker från dom i en order, för nästan ett år sen.
1. Tog deras service för att bygga ihop tangentbord. Tangentbordet kom med controllern lödd så långt från PCBn att kontakterna låg mot metallplattan i botten (kortslutning deluxe). Fick lösa detta själv.
2. Stabsen var inte monterade korrekt, fick lösa detta själv.
3. Det fattades 45~ switchar från min order, de har fortfarande inte skickats.
4. Det fattades keycaps från min order, dessa har fortfarande inte skickats.

Gjorde en order på en ny quefrency platta för 65% PCBn, för en månad sedan. Den har fortfarande inte skickats.. Mailen svarar de inte på längre.

Så gick det med att försöka handla "lokalt" inom EU. Större klåpare får man ju leta efter..

Permalänk
Medlem

@huttala: Jag har bara beställt en gång från dem och det krävdes rätt mycket tjat innan paketet väl postades.

Visa signatur

|| divine creator ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Jag har kört med reds, silent reds och type-s topre på kontoret utan klagomål. Det finns ju silent version av browns så det kanske du ska kolla på om du inte vill punga ut för ett type-s.

Kul att höra att det finns möjligheter! Silent browns hade jag ingen aning om, tack för tipsen! Type-s är nog ultimat vid eftertanke, får nog bli en sån när plånboken tillåter, om jag inte hittar ett tyst brunt att klämma på innan dess. Helt linjära är inget för mig

Skrivet av Dashio:

Jag har exakt samma tankar men tror du att O-rings hjälper med bruna?

O-ringar hjälper bara på nedslaget, är du kvick på fingrarna så är uppsvinget ett lika stort problem (som i mitt fall). Det går att dämpa något ändå, se Felion's gallerier

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av dorf_se:

@huttala: Jag har bara beställt en gång från dem och det krävdes rätt mycket tjat innan paketet väl postades.

Ja, det ska nog mycket till för att jag ska beställa därifrån igen. Nu har de fått tummen ur arslet när jag skicka ett argt mail. Men det är för sent, plattorna är inte i lager längre och jag kan inte bygga mitt quefrency..
Beställer hellre från USA/Kina och tar tull+moms än denna skit igen.

Skrivet av willeykk:

Kul att höra att det finns möjligheter! Silent browns hade jag ingen aning om, tack för tipsen! Type-s är nog ultimat vid eftertanke, får nog bli en sån när plånboken tillåter, om jag inte hittar ett tyst brunt att klämma på innan dess. Helt linjära är inget för mig
Skickades från m.sweclockers.com

Kan iaf säga att min bräda med silent gateron reds är tystare än mitt Type-S. Så om du gillar bruna har du en fullträff där. Känslan på de röda är inte allt för annorlunda mot vanliga röda. Man tappar lite oumpf i nedslaget bara.

Jag har alltid köpt mina från KBDFans och varit nöjd!
https://kbdfans.com/collections/gateron-swithes/products/pre-...

Permalänk
Inaktiv

Vad tror ni om detta tangentbordet till allround-datorn? Jag har bruna switchar på jobbet som jag gillar men jag tycker inte att det passar till spel.
https://www.maxgaming.se/gaming-tangentbord/ma88m-sea-melody-...

Och jag gillar tanken att trycka på Manet+E för att öppna explorer i stället för WIn+E

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av anon228747:

Vad tror ni om detta tangentbordet till allround-datorn? Jag har bruna switchar på jobbet som jag gillar men jag tycker inte att det passar till spel.
https://www.maxgaming.se/gaming-tangentbord/ma88m-sea-melody-...

Och jag gillar tanken att trycka på Manet+E för att öppna explorer i stället för WIn+E

Har inte stenkoll på dom där switcharna. Men de ser ut som kailh box switchar. Och box-switcharna från kailh är riktigt nice! Mycket mindre "wobble" när man knappar på tangenterna.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av huttala:

Har inte stenkoll på dom där switcharna. Men de ser ut som kailh box switchar. Och box-switcharna från kailh är riktigt nice! Mycket mindre "wobble" när man knappar på tangenterna.

Alright! Beställt nu, får se om det är något att ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Kan iaf säga att min bräda med silent gateron reds är tystare än mitt Type-S. Så om du gillar bruna har du en fullträff där. Känslan på de röda är inte allt för annorlunda mot vanliga röda. Man tappar lite oumpf i nedslaget bara.

Jag har alltid köpt mina från KBDFans och varit nöjd!
https://kbdfans.com/collections/gateron-swithes/products/pre-...

Så pass tysta alltså? Då får det nog bli gaterons och jaga offerbräda Vet du händelsevis om bathroomepiphanies fortfarande lever?

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av willeykk:

Så pass tysta alltså? Då får det nog bli gaterons och jaga offerbräda Vet du händelsevis om bathroomepiphanies fortfarande lever?

Värt att notera är att jag kört dom i 100% "sandwich" case. Så vet inte hur de låter i vanliga OEM tangentbord.
Finns säkert andra här som kan gå till god för hur de låter. Annars kanske du har tur och hittar några Corsair brädor med silent reds i någon butikshylla.

Har ingen aning om bathroomepiphanies lever tyvärr.

Permalänk
Medlem

Ibland undrar man hur en del saker ens går till:

Visst, det har varit samma på tidigare Vortex tangentbord men att de inte lärt sig än. Hur tusan tittar någon på placeringen av det där Å:et och tänker "okej, kör"?

Ä och Ö är begripligt men horribelt. Å:et... obegripligt och horribelt.

Och det här gör det nästan bisarrt... På de tyska versionerna är Å:et placerat som alla andra tangenter.

Permalänk
Medlem

Och nu när jag ser den där bilden kommer jag att tänka på... µ är ju med på Svenska tangentbord som AltGr+M. Fungerar det för någon? Har kollat i Microsoft Keyboard Layout Creator för att se att det inte är jag som tappat bort den av nån anledning men näe, den ska finnas där.

Fungerar inte om jag lägger in den på nån annan tangent heller. Är det nåt med Windows och typsnitt?

Ingenting jag behöver eller så. Men jag har undrat länge varför det inte funkar. Det är ju konstigt, jag kan ta vilken annan symbol som helst och det fungerar men inte µ - som ändå är förinställd och en del av vår svenska standard. Har © på AltGr+C, ¥ på AltGr+Y, ® på AltGr+R, π på AltGr+U osv osv.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av phedd:

Ibland undrar man hur en del saker ens går till:
https://images.maxgaming.se/data/product/800f640/vortex_tab_75_double_shot_pbt_tangentbord_mx_silent_black.png

Visst, det har varit samma på tidigare Vortex tangentbord men att de inte lärt sig än. Hur tusan tittar någon på placeringen av det där Å:et och tänker "okej, kör"?

Ä och Ö är begripligt men horribelt. Å:et... obegripligt och horribelt.

Och det här gör det nästan bisarrt... På de tyska versionerna är Å:et placerat som alla andra tangenter.

3ans placering är inte så snygg den heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

3ans placering är inte så snygg den heller

Men jisses. Hur lyckas man med det liksom? Är det ingen som tittar över sånt där?

Å:et mailade jag dem om redan när Vortex Vibe kom och undrade om det inte är krångligare att göra två olika Å:n, ett rätt för Tyskland och ett fel för Norden.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av huttala:

Har inte stenkoll på dom där switcharna. Men de ser ut som kailh box switchar. Och box-switcharna från kailh är riktigt nice! Mycket mindre "wobble" när man knappar på tangenterna.

Har fått tangentbordet. Det är helt otroligt. Knapparna är nåt så otroligt stabila och smoooooth glid när man trycker ner tangenten. Tyvärr är det inget jag vill ha att spela men jag är lite sugen på att ta med det till jobbet att ha att skriva med.

Permalänk
Medlem

Fick bli ett nytt tangentbord "Varmilo VA88M". Hittills är jag sjukt nöjd, främst med kvaliteten på hela bordet och den sköna känslan i mx-brown switcharna, som jag aldrig testat innan. Det var även lite kul att få lite färg och kontrast mot min annars väldigt svarta setup. Knackar en hel del kod, och hittills känns det mycket skönare att skriva på än mitt tidigare Corsar K65 med röda brytare.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simonnice:

Fick bli ett nytt tangentbord "Varmilo VA88M". Hittills är jag sjukt nöjd, främst med kvaliteten på hela bordet och den sköna känslan i mx-brown switcharna, som jag aldrig testat innan. Det var även lite kul att få lite färg och kontrast mot min annars väldigt svarta setup. Knackar en hel del kod, och hittills känns det mycket skönare att skriva på än mitt tidigare Corsar K65 med röda brytare.

https://i.imgur.com/MLIToEb.jpg

Grattis jag blev också ägare till en sådan för 1 månad sedan och har aldrig ens tittat på andra
! Fruktansvärt skönt med bruna verkligen!

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Nu skriver jag om inlägget för 3e gången från min mobil eftersom jag är utomlands så jag håller det väldigt kortfattat!

Äger ett CM Masterkeys pro S RGB . Cherry Mx Red + o-rings.
Testade Ducky One 2 Mini med silent reds och custom kabel och något ducky tangentbord set i butik utomlands.
=Kändes awesome! Stabila nedtryckningar och bara en grym känsla som jag inte riktigt kan förklara. Har varit på resande fot flera veckor så svårt att via minne jämföra direkt mot mitt tangentbord som står hemma.

Fråga:
1. Kan jag få mitt tangentbord att kännas "bättre" med nya keycaps? Vilka sorter finns det då och kommer det göra skillnad? Vart köper man dem för nordisk layout?

2. Nedtryckningarna kändes stabila. Är det för att det är Silent Red vs mina Red + o-rings? Om jag vill byta switchar måste jag antingen göra det själv eller hitta någon i Stockholmsområdet som kan detta? Vad skulle det kosta?

3. Är det mer värt att bara köpa ett Ducky än att försöka ändra om mitt CM keyboard?

4. Såg att det var en snurrad custom kabel på det Ducky jag testade i butik. Dock sa butiksägaren på knakig engelska att denna kabel inte räckte hela vägen till datorn utan att man kopplade den till ännu en kabel. Så 700kr för en kabel som är just for the looks eller vad är poängen med att den är snurrad förutom att det var snyggt?

Ursäkta kortfattat inlägg och stavfel, skriver från mobil 3e gången gillt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lallo:

Nu skriver jag om inlägget för 3e gången från min mobil eftersom jag är utomlands så jag håller det väldigt kortfattat!

Äger ett CM Masterkeys pro S RGB . Cherry Mx Red + o-rings.
Testade Ducky One 2 Mini med silent reds och custom kabel och något ducky tangentbord set i butik utomlands.
=Kändes awesome! Stabila nedtryckningar och bara en grym känsla som jag inte riktigt kan förklara. Har varit på resande fot flera veckor så svårt att via minne jämföra direkt mot mitt tangentbord som står hemma.

Fråga:
1. Kan jag få mitt tangentbord att kännas "bättre" med nya keycaps? Vilka sorter finns det då och kommer det göra skillnad? Vart köper man dem för nordisk layout?

2. Nedtryckningarna kändes stabila. Är det för att det är Silent Red vs mina Red + o-rings? Om jag vill byta switchar måste jag antingen göra det själv eller hitta någon i Stockholmsområdet som kan detta? Vad skulle det kosta?

3. Är det mer värt att bara köpa ett Ducky än att försöka ändra om mitt CM keyboard?

4. Såg att det var en snurrad custom kabel på det Ducky jag testade i butik. Dock sa butiksägaren på knakig engelska att denna kabel inte räckte hela vägen till datorn utan att man kopplade den till ännu en kabel. Så 700kr för en kabel som är just for the looks eller vad är poängen med att den är snurrad förutom att det var snyggt?

Ursäkta kortfattat inlägg och stavfel, skriver från mobil 3e gången gillt!

1. Keycaps sets kan du köpa här: https://www.maxgaming.se/tangentbord-tillbehor/keycaps

Dock inte i sweden: https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Ducky har egna keycaps sets (tyvärr får man köpa hela setet, 109 keys) men alla sets (brukar stå i texten vad seten passar till för tangentbord) som har standard bottenrads mått passar då Ducky:s tangentbord har standard bottenrads mått på Ctrl, Win, Alt å FN/Menu å Spacebar keycapsen (se länk).

http://www.maxkeyboard.com/mechanical-keycap-layout-and-size-...

Finns custom USB kablar här (England): https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Har själv beställt några stycken till mina Ducky tangentbord från Pexon, omkring 2m. Ej snurrade.

Många vill ju ha samma färg på USB kabeln som dom har på keycapsetet.

Har försökt matcha färgen på USB kabeln från mitt Tai - Hao Cubic Aquamarine keycaps set:

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Tror jag ska köpa en sån här

https://dream.tex-design.com.tw/products/shinobi?variant=1696...
https://www.flickr.com/photos/jewu8210/albums/721577085114719...

Finns med Nordiska caps och allt (...). Och Bluetooth. Perfa som ersättare för mitt Majestouch som "sängtangentbord".

Hade faktiskt funderat på en sån här tidigare https://www.dustinhome.se/product/5010747073/thinkpad-bluetoo... lustigt nog. Men de är slut överallt.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

@phedd: De där var mitt drömtangentbord för ett tag sedan. Grymt att det äntligen har släppts! Synd att jag bara kör splittat nuförtiden.

IBM Nipple är sååå nice!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

@phedd: De där var mitt drömtangentbord för ett tag sedan. Grymt att det äntligen har släppts! Synd att jag bara kör splittat nuförtiden.

IBM Nipple är sååå nice!!

Jag kan inte bestämma mig alls för vad min slutlösning ska vara. Skulle också vilja ha nåt splittat, har funderat på en Helidox eller vänta på den här https://geekhack.org/index.php?topic=98905.0

Men så vill jag prova nåt litet ortolinjärt typ Planck. Och splittat ortolinjärt. Men vanliga tangentbord är mycket snyggare och det är också viktigt... Vill också prova Realforce och HHKB.. Önskar jag hade pengar att experimentera mer.

Japp, saknar min Thinkpad ibland Leopold ska börja släppa tangentbord med nipple också. Bra trend. Skönt att kunna ha kvar händerna på tangentbordet för lite enklare saker inbillar jag mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lallo:

Nu skriver jag om inlägget för 3e gången från min mobil eftersom jag är utomlands så jag håller det väldigt kortfattat!

Äger ett CM Masterkeys pro S RGB . Cherry Mx Red + o-rings.
Testade Ducky One 2 Mini med silent reds och custom kabel och något ducky tangentbord set i butik utomlands.
=Kändes awesome! Stabila nedtryckningar och bara en grym känsla som jag inte riktigt kan förklara. Har varit på resande fot flera veckor så svårt att via minne jämföra direkt mot mitt tangentbord som står hemma.

Fråga:
1. Kan jag få mitt tangentbord att kännas "bättre" med nya keycaps? Vilka sorter finns det då och kommer det göra skillnad? Vart köper man dem för nordisk layout?

2. Nedtryckningarna kändes stabila. Är det för att det är Silent Red vs mina Red + o-rings? Om jag vill byta switchar måste jag antingen göra det själv eller hitta någon i Stockholmsområdet som kan detta? Vad skulle det kosta?

3. Är det mer värt att bara köpa ett Ducky än att försöka ändra om mitt CM keyboard?

4. Såg att det var en snurrad custom kabel på det Ducky jag testade i butik. Dock sa butiksägaren på knakig engelska att denna kabel inte räckte hela vägen till datorn utan att man kopplade den till ännu en kabel. Så 700kr för en kabel som är just for the looks eller vad är poängen med att den är snurrad förutom att det var snyggt?

Ursäkta kortfattat inlägg och stavfel, skriver från mobil 3e gången gillt!

1. Ja, absolut. De som följer med ett CM Masterkeys är rätt så tunna så genom att hitta lite tjockare tangenter så kan du förbättra känslan. Ducky har börjat med dubbelskjutna PBT-tangenter och har en bättre känsla från start.
En annan sak du ska ta i beaktning är profilen. Både CM och Ducky kör OEM. Det finns andra profiler som kan göra att du tycker det känns bättre. Det jag tycker känns bäst är Cherry-profil, helst från Cherry/GMK i dubbelskjuten ABS men det finns också Dye-sub PBT från ePBT.

Duckys tangenter kan du köpa på Inet.
https://www.inet.se/produkt/6100745/ducky-keycaps-set-nordic-...

GMK. Finns sällan i lager. Man får gå med i olika gruppköp för att få det man vill oftast.
https://mykeyboard.eu/catalogue/gmk-add-on-set-white-on-black...
https://candykeys.com/product/gmk-white-on-black-iso-de

Dye-sub Cherry profil. Här får du hålla lite koll, de re-stockas med oregelbundna intervaller.
https://kbdfans.com/collections/enjoypbt-keycaps

2. O-ringar tycker jag känns illa. Jag gillar iofs inte heller silent-brytare men de känns bättre än o-ringar. Vill du dämpa ljudet så tycker jag att det är bättre att t.ex. lägga en musmatta under tangentbordet eller fylla chassit med dämpmaterial.

3. Byter du caps på ditt CM till Duckys så är det nog same-same. Sen är ju frågan vad du vill ha för brytare.

4. Yes, "kabel-for-the-looks" är lite 2019. Det är inne nu. En helt vanlig från Kjelle fungerar lika bra om inte bättre då custom-kablar kan vara lite varierande i kvalité.

Visa signatur

|| divine creator ||

Permalänk
Medlem

Är det någon som har koll på leopolds nya tangentbord?
Jag är ute efter fc980m PD ISO med usb-c, men hittar ingen info alls om de nya tangentborden kommer att ha USB type C, eller när de släpps. De visade dem på computex 2019, men var inte så mycket info som kom därifrån.

Jag vet att maxgaming säljer leopolds, beställde ett "fc980m PBT", idag, men det är mini usb och jag är osäker på om det är verkligen är PBT double shot. Jag chattade med supporten och de försäkrade mig om att det var PBT double shot. Jag bad dem titta vad det stod på kartongen, och det stod inte PD (PD står för PBT Double shot, så kan vara DS caps som jag får.

Jag ska modda och göra tangentbordet hot swap, så eventuellt får detta ex bli ett testobjekt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

FYI
Fick tangentbordet idag (leopold fc980m PBT) från Maxgaming idag. Det var PBT, men inte double shot som jag hade frågat om, så kommer att skicka tillbaka det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

För er som är mycket bättre än mig på det här med mekaniska tangentbord:
Finns det någonstans därute Nordic Topre keycaps att köpa? Jag sitter med mitt Leopold FC660, och jag älskar det. Har inte jättemycket emot den engelska layoten, men jag vill göra det lite mer "mitt" liksom. Jag har spenderat en hel del timmar på the interwebz och sökt just detta, men utan framgång.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Baalex:

För er som är mycket bättre än mig på det här med mekaniska tangentbord:
Finns det någonstans därute Nordic Topre keycaps att köpa? Jag sitter med mitt Leopold FC660, och jag älskar det. Har inte jättemycket emot den engelska layoten, men jag vill göra det lite mer "mitt" liksom. Jag har spenderat en hel del timmar på the interwebz och sökt just detta, men utan framgång.

Kolla i tråden: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1434177-var-fa-tag-pa-i... (och lägg till lite extra svårt för FC660C/Topre).

Permalänk
Medlem

@anon257891: Tackar ödmjukast.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Jag har kört med reds, silent reds och type-s topre på kontoret utan klagomål. Det finns ju silent version av browns så det kanske du ska kolla på om du inte vill punga ut för ett type-s.

Vart köper man bäst och billigast silent browns?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE