Vit Sony Z3 och Asus Vivotab note 8.

Permalänk

Vit Sony Z3 och Asus Vivotab note 8.

Hej gott folk!
Som rubriken lyder, jag vill sälja min Sony Z3 och Asus Vivotab note 8 (med penna).
Båda är i perfekt skick. Mobilen har haft fodral och skärmskydd sen dag 1.

Lite info om dessa:

Sony Z3; (SMARTBAND ingår) - Klicka för specifikation
Den är inköpt från Tele2 i slutet av januari för morsan. Hon var missnöjd med den pga. dess storlek. Jag tog då över och använde den under april månaden och liten som jag är så kan jag inte känna mig bekväm med storleken heller. Därför vill jag sälja den och köpa en mindre mobiln istället.
Jag köpte mobilen för ca 2800 efter kampanj som Tele2 hade där man skulle lämna in sin gamla mobil för att få rabatt på denna lur.

Medföljer: Kvitto, original tillbehör i kartong, original fodral med NFC stöd, Smartband.

Pris som efterfrågas : 2700 kr.
Priset förklaras av att jag måste också köpa en mobil och kommer nog lägga 2500kr extra för att få en ny.
---------

Asus Vivotab 8 note: 32GB versionen - Klicka för specifikation

Denna är inköpt 2014-10-21 och jag har använt den väldigt sällan, mest som netflix platta och surf. Den säljs pga. att den inte används.

Kvitto, kartong, laddare, skinnfodral, , penna, nyformaterad windows 8 och ett microSD kort som innehåller återställningsfiler.

Priset som efterfrågas: 1300 kr
Vid snabb affär så kommer jag skicka med 32GB samsung MicroSD kort
--------

Jag bestämmer till vem jag ska sälja dessa varor och om jag ska skicka något så tillkommer extra kostnader. Vid distansförsäljning så tar jag betalt i förskott, får jag pengarna så får du varan. Vill helst göra affär mellan 4 ögon.

Skicka gärna PM om ni vill ha flera bilder och information.

Tack för intresset // Rony

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@jacksonpark:

Jag är smått intresserad, hur är skicket på telefonen? Repor eller dylikt? Kanterna är inte slitna? Är den som helt ny?
Bor dock i Halmstad så telefonen kommer att behöva skickas ifall att det blir en affär.

Permalänk

@doccia: Den är 3 månader gammal, inga repor eller slitage. Den ser ut som en helt ny mobil.
Visst kan jag skicka, men som du läste så tillkommer fraktkostnader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacksonpark:

@doccia: Den är 3 månader gammal, inga repor eller slitage. Den ser ut som en helt ny mobil.
Visst kan jag skicka, men som du läste så tillkommer fraktkostnader.

Super, vet du på ett ungefär vad fraktkostnad ligger på? Har du några referenser här på sweclockers eller annan någon annanstans?

Permalänk

@doccia: Det här är första gången jag säljer något här på marknaden. Så jag har tyvärr inga referenser.
Det beror på om du vill ha spårbar paket eller inte. Det lär ligga på ca 100 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacksonpark:

@doccia: Det här är första gången jag säljer något här på marknaden. Så jag har tyvärr inga referenser.
Det beror på om du vill ha spårbar paket eller inte. Det lär ligga på ca 100 kr.

OK, är telefonen operatörslåst? Du har ingen avbetalning på telefonen utan den är helt avbetald?

Permalänk

@doccia: Den köptes kontant, kvitto tillkommer som bevis. Jag kan också ta kort på kvitto om du vill.
Den ska inte vara operatörslåst då Tele2 slutade låsa sina telefoner för 2 år sedan. Jag har bara använt comviq och tele2 simkort i den.

Om du vill så kan jag ringa tele2 och kolla om den accepterar alla simkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacksonpark:

@doccia: Den köptes kontant, kvitto tillkommer som bevis. Jag kan också ta kort på kvitto om du vill.
Den ska inte vara operatörslåst då Tele2 slutade låsa sina telefoner för 2 år sedan. Jag har bara använt comviq och tele2 simkort i den.

Om du vill så kan jag ringa tele2 och kolla om den accepterar alla simkort.

Jag känner mig nöjd, och sorry om jag är lite dryg med alla frågor hehe. Men kolla exakt fraktkostnaderna blir, någon typ av spårning skulle också vara bra, vet att man kan skicka ganska billigt genom schenker. Men dra iväg ett PM till mig när du har totalsumman, använder du dig av swish så kan jag swisha över pengarna snabbt och smidigt.

Permalänk

@doccia: Inga problem, fråga så mycket du bara kan!
Jag känner mig mest nöjd med posten och tillkommer det kostnader över 100 kr så står jag för de. Jag skickar helst spårbara paket.
Jag hör av mig när jag är hemma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacksonpark:

@doccia: Inga problem, fråga så mycket du bara kan!
Jag känner mig mest nöjd med posten och tillkommer det kostnader över 100 kr så står jag för de. Jag skickar helst spårbara paket.
Jag hör av mig när jag är hemma.

Låter fint, gör så!

Permalänk
Medlem

Är telefonen såld?

Om inte kan jag hämta den i Södertälje och du får 3000:- i handen.

Kontakta mig på 0736500521 om du är intereserad "Bor på ekerö"

Mvh Lorens Wastesson