KBT Poker 2 + KBT Pure (60% tangentbord) + Alu Case etc

Permalänk
Medlem

KBT Poker 2 + KBT Pure (60% tangentbord) + Alu Case etc

Är i stort behov av pengar och tvingas därför att sälja två mycket kära tangentbord.

KBT Pure med röda brytare och gröna leds. (ANSI)
ABS caps (pad printed)
Var mitt första 60% och är helt klart en favorit. PCB monterade switchar. Känslan är svår att beskriva men det är helt underbart att skriva på. Har man bara skrivit på plate tidigare så har ni gått miste om något underbart.
Fint skick förutom "S"-knappen visar upphov till slitage. (bild: http://i.imgur.com/LF8J6jV.jpg)
Några gamla bilder på bordet: http://imgur.com/a/ROjCv

KBT Poker 2 med blåa brytare (ANSI)
PBT laseretsad text, inga leds
Plate-monterade switchar. Plattan gör att bordet känns som en tank. Klicket från de blåa brytarna resonerar härligt i plattan och varje gång man trycker på en knapp framkallas ett fullkomligt underbart ljud.
För just skrift och programmering så är detta en favorit.
Mycket fint skick. Inget slitage på varken chassi eller caps.
Kommer med RGBmods och två spacebars (en med text och en utan)

Båda borden är kompletta med lådor och originalkablar.
Värt att tillägga är att detta är två ANSI bord. Men skriver du på svenska så sitter alla knappar på rätt plats förutom <>som är den enda knappen som saknas på ANSIbord. Har inte varit något hinder för mig för jag programmerar med engelsk layout och byter enkelt till den via shift+space.

Jag säljer också ett MKC Aluminium case som jag köpte genom ett groupbuy på Geekhack.
Mycket fint skick. Gunmetal grey lackat med två svarvade fötter för upphöjning (om så önskas).
Passar alla 60% bord vad jag vet. (ducky mini, poker, pure, etc)
Gav 170 USD för det med frakt, skatt etc.
Bildgalleri med poker2 monterat: http://imgur.com/a/bcatl

Bud som gäller på samtliga föremål.
Budgivning pågår tills jag får ett rimligt bud. Blir det budkrig sätter jag ett slutdatum.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Damn den är riktigt riktigt snygg, hade varit intresserad om den varit ISO :/

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Vad kostar frakten för KBT Pure?
Skrev för övrigt till dig på Deskthority, men fick inget svar.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

1400kr för rubbet

Permalänk
Medlem
Skrivet av GenKaan:

Damn den är riktigt riktigt snygg, hade varit intresserad om den varit ISO :/

Tittar du inte på tangenterna när du skriver har det ingen betydelse. Oroade mig också när jag köpte mitt första ANSI men det gick över efter fem minuters användning. Fördelen med ANSI är att det finns så mycket fler keycaps att välja på.

Skrivet av ToJa92:

Vad kostar frakten för KBT Pure?
Skrev för övrigt till dig på Deskthority, men fick inget svar.

Ledsen för det var ett tag sen jag var där inne. Sitter mest på Geekhack och reddit.
Tror det är runt 2 år gammalt. Fungerar klockrent. Enda skavanken är att "s"knappen är rispad så som illustrerat på bilden.
Tippar runt en hundring. Om du vill ha det rekommenderat då alltså.

Permalänk
Medlem
Skrivet av note89:

1400kr för rubbet

noterat.

Permalänk
Medlem

1500 kr för allt + frakt.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt