Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att ni bör ta en titt på hur bitpay konverterar växelkurserna då jag tyckte att jag fick betala lite väl mycket för min order. Vet inte om det är hos er eller bitpay konverteringen från sek > btc har gått snett men enligt bitpays nuvarande växelkurs har jag definitivt betalat för mycket om inte min matte sviker mig så här 5:30 på morgonen eller jag har missat något med min order

Bitpay listar i skrivandets stund dessa priser/BTC

US Dollar
478.2468
USD

Swedish Krona
3094.6622
SEK

Jag la en order för 449:- (order nr 5772611)
För detta fick jag en bitpay invoice på 0,2167 BTC (copy pastade summan från invoicen så jag tvivlar på att jag såg/skrev fel, hade jag inte halvsovit hade jag förmodligen reagerat innan jag betalade)

Sparade tyvärr inte adressen till bitpay invoicen men den kanske ni har sparade i era system om ni vill ta en titt på den.

Jag undrar bara om det är bitpay som har problem med växelkursen för sek eller om det kan vara nån bug hos er (449/0,2167=2071 sek är trots allt en rätt dålig exchange rate jämfört med den officiella hos bitpay)

edit: Tänkte bara påpeka att jag inte försöker använda tråden för ett support ärende, jag vill bara att ni ska ta en titt på det hela så att folk inte får en felaktig växlingskurs vid betalning med BTC.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av KalBumling:

Tänkte bara säga att ni bör ta en titt på hur bitpay konverterar växelkurserna då jag tyckte att jag fick betala lite väl mycket för min order. Vet inte om det är hos er eller bitpay konverteringen från sek > btc har gått snett men enligt bitpays nuvarande växelkurs har jag definitivt betalat för mycket om inte min matte sviker mig så här 5:30 på morgonen eller jag har missat något med min order

Bitpay listar i skrivandets stund dessa priser/BTC

US Dollar
478.2468
USD

Swedish Krona
3094.6622
SEK

Jag la en order för 449:- (order nr 5772611)
För detta fick jag en bitpay invoice på 0,2167 BTC (copy pastade summan från invoicen så jag tvivlar på att jag såg/skrev fel, hade jag inte halvsovit hade jag förmodligen reagerat innan jag betalade)

Sparade tyvärr inte adressen till bitpay invoicen men den kanske ni har sparade i era system om ni vill ta en titt på den.

Jag undrar bara om det är bitpay som har problem med växelkursen för sek eller om det kan vara nån bug hos er (449/0,2167=2071 sek är trots allt en rätt dålig exchange rate jämfört med den officiella hos bitpay)

edit: Tänkte bara påpeka att jag inte försöker använda tråden för ett support ärende, jag vill bara att ni ska ta en titt på det hela så att folk inte får en felaktig växlingskurs vid betalning med BTC.

Hej, jag har svarat dig i ett privat meddelande.
Tack för att du tar upp detta, vi ska se till att komma till botten med det asap!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen

Hej ingen, angående överdebiteringen av BTC.
Det var en bugg i vårt system och hade inget med växlingskurser eller bitpay att göra.

Buggen är fixad nu.

Kundtjänsten kommer att kontakta de kunder som har drabbats (var bara två tre st och rörde inga belopp större än 300 kr så ingen total katastrof men klantigt från våran sida).

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Ah så jag lyckades hitta en bugg för en gångs skull! Var ju bra att den blev hittad och blev fixad innan fler blev drabbade

Bättre support får man leta efter förresten! Inte ofta man ens får svar när man rapporterar in buggar till företag och sen att dom fixar dom inom 12h har jag aldrig varit med om tror jag.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Rydisen:

Har ni någon ETA på när ni får in den?

Hej. Någon ny leverans är inte på gång. Så när den dyker upp som bokningsbar är det för att någon avbokat.
Som det ser ut nu tror jag inte det kommer att hända igen dock.

Det är dock en del andra märken som är nere och nosar i samma prisnivå nuförtiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag är sugen på att köpa nytt tangentbord och mus, men hade velat känna på grejerna innan jag bestämmer mig. Sist jag var intresserad av ett tangentbord så fick jag prova genom plasten, vilket inte gav så mycket. Vad är det som gäller i butikerna?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av yoship1:

Hej!
Jag är sugen på att köpa nytt tangentbord och mus, men hade velat känna på grejerna innan jag bestämmer mig. Sist jag var intresserad av ett tangentbord så fick jag prova genom plasten, vilket inte gav så mycket. Vad är det som gäller i butikerna?

Normalt sett öppnar vi inga förpackningar så det är tyvärr inget vi kan erbjuda (att testa prylarna innan köp dvs).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hola! Är sugen på denna externa hårddisk från er, priset är ju underbart och behöver mer lagring ganska snart. Problemet är dock att jag inte hittar någon "klassrang" på denna produkt. Läste om eran fyndvaruavdelning och där stod det att ni klassade olika varor beroende på deras skick.

Finns det någon sån klassning på den eller är det bara jag som är dum i huvudet?

Tack på förhand!
/Måns

Visa signatur

Alea iacta est.
(mest för att det låter coolt)

Coola kids kan aldrig dö men för mig kan dom göra ett undantag.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av GuiceU:

Hola! Är sugen på denna externa hårddisk från er, priset är ju underbart och behöver mer lagring ganska snart. Problemet är dock att jag inte hittar någon "klassrang" på denna produkt. Läste om eran fyndvaruavdelning och där stod det att ni klassade olika varor beroende på deras skick.

Finns det någon sån klassning på den eller är det bara jag som är dum i huvudet?

Tack på förhand!
/Måns

Hej. Det är någon som kört en specialare. "Refurb" som du ser i titeln där betyder att det är en reparerad disk. De levereras i regel bara med de tillbehör som krävs för basic funktionalitet och utan originalkartong.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen!

På många datorkomponenter som finns hos er, så saknas väldigt mycket info. Ibland även mycket CopyPaste på produkter som är exakt likadana, fast andra färger(chassifläktar med LED's). Finns det några planer på att fylla på med information om produkterna?

Att enbart ge en länk till tillverkarens hemsida hjälper föga.

På chassifläktar är ju det man vill veta: CFM, Static Pressure och Decibel samt om det är PWM/3-pin-kontakter.

Skulle nog vara tacksamt ifall ni ordnade det. Göra olika kategorier där Static Pressure ligger, CFM har sin egen lista. Helt enkelt göra det lättare att köpa datorkomponenter. Eller varför inte ha ett eget testlabb, där ni testar och visar upp saker?

Äh, vad vet jag!

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Webhallen
Skrivet av EyeNEye:

Hej Webhallen!

På många datorkomponenter som finns hos er, så saknas väldigt mycket info. Ibland även mycket CopyPaste på produkter som är exakt likadana, fast andra färger(chassifläktar med LED's). Finns det några planer på att fylla på med information om produkterna?

Att enbart ge en länk till tillverkarens hemsida hjälper föga.

På chassifläktar är ju det man vill veta: CFM, Static Pressure och Decibel samt om det är PWM/3-pin-kontakter.

Skulle nog vara tacksamt ifall ni ordnade det. Göra olika kategorier där Static Pressure ligger, CFM har sin egen lista. Helt enkelt göra det lättare att köpa datorkomponenter. Eller varför inte ha ett eget testlabb, där ni testar och visar upp saker?

Äh, vad vet jag!

hehe eget testlabb är nog lite överambitiöst

Vi försöker i mån av tid att uppdatera så gott som möjligt men hinner inte alltid med det, vår metod har varit lite att ha så stort sortiment som möjligt och ibland gör det att detaljerad info får stryka på foten. Ofta finns det ju andra källor för denna information att förlira sig på så som prisjakt, tillverkarnas hemsidor eller recensioner etc.

Dock kan man ju alltid kolla tillverkarens hemsida. Om inte informationen finns där är sannolikheten att vi kan få tag på det på annat håll ganska minimal.
(längst ner på prpoduktsidorna skriver vi ut tillverkarens artikelnummer så är man osäker på exakt vilken modell man kollar på är det bara att titta på det)

Sedan så försöker vi alltid fylla på med info om det är kunder som hör av sig om någon konkret produkt förstås.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

hehe eget testlabb är nog lite överambitiöst

Vi försöker i mån av tid att uppdatera så gott som möjligt men hinner inte alltid med det, vår metod har varit lite att ha så stort sortiment som möjligt och ibland gör det att detaljerad info får stryka på foten. Ofta finns det ju andra källor för denna information att förlira sig på så som prisjakt, tillverkarnas hemsidor eller recensioner etc.

Dock kan man ju alltid kolla tillverkarens hemsida. Om inte informationen finns där är sannolikheten att vi kan få tag på det på annat håll ganska minimal.
(längst ner på prpoduktsidorna skriver vi ut tillverkarens artikelnummer så är man osäker på exakt vilken modell man kollar på är det bara att titta på det)

Sedan så försöker vi alltid fylla på med info om det är kunder som hör av sig om någon konkret produkt förstås.

Mja! Ni har ju syskonet Komplett som har lite unboxing's och show på youtube

Även Inet har ju sitt unboxing/test.

Problematiken med att kolla tillverkarens hemsida, är att du får leta igenom deras sajt. Inte säkert att de ens listar produkten eftersom något nytt har ersatt deras produkt, med samma namn. Ta Corsair H80 som exempel. Lite text, kollar man deras hemsida så finns det knappt någon info.

Det finns de som vet vad de vill ha, och så finns det de som vill dämpa köpsuget direkt (;

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Webhallen
Skrivet av EyeNEye:

Mja! Ni har ju syskonet Komplett som har lite unboxing's och show på youtube

Även Inet har ju sitt unboxing/test.

Problematiken med att kolla tillverkarens hemsida, är att du får leta igenom deras sajt. Inte säkert att de ens listar produkten eftersom något nytt har ersatt deras produkt, med samma namn. Ta Corsair H80 som exempel. Lite text, kollar man deras hemsida så finns det knappt någon info.

Det finns de som vet vad de vill ha, och så finns det de som vill dämpa köpsuget direkt (;

Jo därav rekommendationen att kolla specifikt på tillverkarens artnr på vår sida, så kan man ser vilken revision det rör sig om etc.
Om det inte går att googla fram den infon så är det inte heller någon Ingo vi kommer att hitta i regel.

Testlabb ala en unboxing i månaden eller så hade vi såklart fixat. Trodde mer du var inne på att testa allt vi säljer . Det hade blivit lite tufft med 50 tusen artiklar i sortimentet, var mest så jag menade.

Vi kör lite tester och unboxings vi också. Du kanske har missat dem
Tex:
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/kampanjer/lenovo_test/?atcl=start:focus

https://m.facebook.com/webhallen/albums/692452714109692/

http://m.youtube.com/watch?v=Rqrh-7sHoqc

(Sorry för mobillänkar)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jo därav rekommendationen att kolla specifikt på tillverkarens artnr på vår sida, så kan man ser vilken revision det rör sig om etc.
Om det inte går att googla fram den infon så är det inte heller någon Ingo vi kommer att hitta i regel.

Testlabb ala en unboxing i månaden eller så hade vi såklart fixat. Trodde mer du var inne på att testa allt vi säljer . Det hade blivit lite tufft med 50 tusen artiklar i sortimentet, var mest så jag menade.

Vi kör lite tester och unboxings vi också. Du kanske har missat dem
Tex:
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/kampanjer/lenovo_test/?atcl=start:focus

https://m.facebook.com/webhallen/albums/692452714109692/

http://m.youtube.com/watch?v=Rqrh-7sHoqc

(Sorry för mobillänkar)

Skickades från m.sweclockers.com

Det hade jag missat helt
Nej nej, absolut inte hela sortimentet! Då hade till och med jag tröttnat

Det jag syftade på var att när ni får in produkterna att fylla på med info, sedan ligger ju den kvar där hos er även om det är en äldre revision av produkten, och en nyare har dykt upp. Tillverkarens hemsida görs om stup i kvarten. Precis som Corsair H80. Äldre versionen har stenhårda kablar, nya har mjuka. Googlar man på artikelnumret från Er hemsida så dyker inte ens Corsair's hemsida upp.

Just my cents

Exempel:

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/167416-noctua_nf-a14_uln_140mm_chassiflakt Bra information!

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/105960-noctua_chassiflakt_140mm_10.1-19.6db_nf-p14-flx Ingen information, förutom decibel och storlek på fläkt i rubriken.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Hur gör jag om jag vill beställa en sak i present åt min lillebror, så att den skickas direkt till honom? Fyller jag i hans namn och adress som "personuppgifter" i steg 5 i kassan eller hur borde jag göra?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MBMB:

Hur gör jag om jag vill beställa en sak i present åt min lillebror, så att den skickas direkt till honom? Fyller jag i hans namn och adress som "personuppgifter" i steg 5 i kassan eller hur borde jag göra?

ja precis

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Någon info när den nya webhallen laptoparna kommer in i sortiment ?

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Hej! Vill bara tacka för ett väldigt smidigt RMA. Lämnade in PSUn i Stockholms butiken och den byttes ut efter att han hade också hört felet. Han som tog emot mig heter Alexander S och jobbar som sagt i Stockholms butiken, den på Sveavägen. Eftersom jag ville ha samma igen och det fanns inte där så beställdes det ett nytt till mig som jag sedan hämtade ut väldigt smidigt i Fruängen. Tack för bra service! Keep up the good work!

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Hej.

Kommer ni köra en DreamStore i år på DreamHack?

Isåfall tycker jag ni borde skaffa er en CoinKite terminal (https://coinkite.com/) så man kan betala med Bitcoins, Litecoins och Blackcoins

Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Webhallen
Skrivet av webbson:

Hej.

Kommer ni köra en DreamStore i år på DreamHack?

Isåfall tycker jag ni borde skaffa er en CoinKite terminal (https://coinkite.com/) så man kan betala med Bitcoins, Litecoins och Blackcoins

Hej, vi kommer att köra DreamStore i år igen.

Några bitcoin-terminaler kommer vi inte att ha färdiga i tid till DH tyvärr. Dock ska vi nog kunna lösa det som så att man helt enkelt får scanna QR-koden på vår kassadator i butiken om det nu är någon som dyker upp och vill handla för bitcoins.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Hej,

Snabb fråga, kan man betala med bitcoin i era butiker i dagsläget? Om inte, har ni tänkt att implementera det och i så fall när?

Tack på förhand.

Edit: sorry om jag är lat och inte orkar söka efter svaret på annat ställe.

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Webhallen
Skrivet av stoffeboffe:

Hej,

Snabb fråga, kan man betala med bitcoin i era butiker i dagsläget? Om inte, har ni tänkt att implementera det och i så fall när?

Tack på förhand.

Edit: sorry om jag är lat och inte orkar söka efter svaret på annat ställe.

Man kan boka varor via hemsidan och betala med bitcoins och hämta i butik. Man kan däremot inte "realtidshandla" i dagsläget.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Man kan boka varor via hemsidan och betala med bitcoins och hämta i butik. Man kan däremot inte "realtidshandla" i dagsläget.

Tack för snabbt svar!

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Hej, Vad menar ni med detta egentligen?

Försöker ni säga något?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Hej, Vad menar ni med detta egentligen?
http://i.imgur.com/pSgym79.png?1

Försöker ni säga något?

"Våra butiker"

"Vi öppnar en ny butik i Barkarby den 14 maj"

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Curemylife:

"Våra butiker"

"Vi öppnar en ny butik i Barkarby den 14 maj"

Tror ni missade att skriva Barkarby där längst ned
Kommer öppningserbjudanden finnas på webben för alla eller endast butiken?
Hoppas på trevliga öppningserbjudanden, kanske en billig 120GB SSD?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Tror ni missade att skriva Barkarby där längst ned
Kommer öppningserbjudanden finnas på webben för alla eller endast butiken?
Hoppas på trevliga öppningserbjudanden, kanske en billig 120GB SSD?

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/ny_butik_barkarby/

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Det var inte uppladdat på nätet i natt när jag kollade.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

Det var inte uppladdat på nätet i natt när jag kollade.

Funderade faktiskt lite på om de tänkte "smyga in" en ny butik. Upptäckte av en händelse att det skulle bli en butik i Barkarby. WOHOOOOO....

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DavidtheDoom:

Tror ni missade att skriva Barkarby där längst ned
Kommer öppningserbjudanden finnas på webben för alla eller endast butiken?
Hoppas på trevliga öppningserbjudanden, kanske en billig 120GB SSD?

Erbjudandena gäller enbart i Barkarby:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/ny_butik_barkar...

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch