Permalänk
Medlem

Retroprylar jag hittade på jobbet

Permalänk
Medlem

Vi hade sådana tangentbord på vår förra skola.

Alla HP tangentbord bara gick sönder hela tiden så IT-snubben drog upp massa sådana från källaren.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Riktigt stabilt tangentbord. Har också ett som räddar mig när mitt (andra) mk80 inte vill vakna.

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem

jag tycker det är riktigt bra "komfort" i dom där gamla tangentborden

Permalänk
Medlem

Vem har inte haft ett Key Tronic tangenbord!
Ujuj, får en att tänka tillbaka

Permalänk
Visa signatur

Är åsnan en häst?

Permalänk
Medlem

Tycker du ska plocka hem "laptopen" (Armadan) och "surfplattan" och sälja iväg dom för en struntsumma till mig
Gllar nämligen och pilla med gamla datorer, nostalgi som bara den.

Visa signatur

Main: Antec p182b, 16gb DDR3, Intel I5 760, XFX AMD 6950, Western digital caviar black 1tb, 256gb SSD, Corsair 750w .
Filserver: Rackchassi,AMD 965BE , 16gb DDR3,7st Western Digital RED 3tb , 1st SSD, 750W Corsair Power Supply

Permalänk

Det "konstiga" nätverkskortet är ett Olicom TokenRing-kort. 16Mbit/s orkade det upp i.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vilka härliga retrodatorer, kan vi byta jobb? Hos oss hittar man bara järnskrot.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

kontakten på BEST9950CD är till 90% en dokningskontakt, har sett liknande på några av mina gamla bärbara som ligger och skräpar.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem

armadan var tydligen en MMX 233Mhz, inte så gammal som concertons 25Mhz

Permalänk
Medlem

bandstation; dat eller ait, gissar dat
grafikkortet; förmodliden matrox millenium agp. fungerar kanon fortfarande

fler bilder på radioapparaterna? blev lite nyfiken!

Permalänk
Medlem

Coolt med oöppnat Windows 98, undra om produktnyckeln än fungerar.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Coolt med oöppnat Windows 98, undra om produktnyckeln än fungerar.

Det borde den väl göra, får testa
Det roliga är på nätverkskortet, 3Com, står det "Lifetime warranty", undrar om man skulle skicka in det på reperation...finns 3Com kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rmd:

bandstation; dat eller ait, gissar dat
grafikkortet; förmodliden matrox millenium agp. fungerar kanon fortfarande

fler bilder på radioapparaterna? blev lite nyfiken!

Kan fixa lite fler, fanns en massa radioutrustning där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av magic84:

Det borde den väl göra, får testa
Det roliga är på nätverkskortet, 3Com, står det "Lifetime warranty", undrar om man skulle skicka in det på reperation...finns 3Com kvar?

Enligt Wikipedia är det nu ett dotterbolag till HP, så skulle inte tro det. Om företaget ens fanns kvar så brukar dessa "livstidsgarantier" vara rätt begränsade ändå.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av magic84:

Kan fixa lite fler, fanns en massa radioutrustning där.

Blev även lite intresserad vad för annat skojj du hittade inom radio utrustning.

Permalänk

Du jag är ute efter ett mekaniskt tangentbord det sista som är näst sista är det mekaniskt?

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK