Podcast 23: "Hur funkar det?" (Karl Emil Nikka, Kjell & Company)

Permalänk
Medlem

Riktigt najs cast!
Blir dock lite överraskad av hur många som är/var mina kollegor

Edit: Nikka <3 Grymt skön snubbe, nörd till 1000 men oerhört lättpratad. Kjell skulle knappast vara samma sak utan honom...

Edit:
Visa signatur

CPU:Intel Core i7-6700K @ 4,5 GHz GPU: GTX 1080 Moderkort: ASUS Z170-E RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz Chassi: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Kylare: Corsair h100i

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt.

Permalänk
Medlem

Trevlig podcast! Dock 48:28 startar något jag inte gillar att deras säljare har intern utbildning inte på de Kjell & company jag varit på .Tycker också som det låter som Emil och Jonas blir stumma efter han säger det? http://www.youtube.com/watch?v=3xvIl9d-3wM&feature=youtu.be Tyvärr har dom ofta inte svar på de man frågar om. Tyckte att jag hade en väldigt basic fråga (var bara för någon dag sedan) Frågan löd har ni USB 3 /USB 3.0 Den var inte lätt..... Var det för mycket begärt?

Ska fixa boken då jag funderar på nytt nätverk och inte kan möe om de!:D

Permalänk
Skrivet av melviz:

Trevlig podcast! Dock 48:28 startar något jag inte gillar att deras säljare har intern utbildning inte på de Kjell & company jag varit på .Tycker också som det låter som Emil och Jonas blir stumma efter han säger det? http://www.youtube.com/watch?v=3xvIl9d-3wM&feature=youtu.be Tyvärr har dom ofta inte svar på de man frågar om. Tyckte att jag hade en väldigt basic fråga (var bara för någon dag sedan) Frågan löd har ni USB 3 /USB 3.0 Den var inte lätt..... Var det för mycket begärt?

Det låter som att du träffat på ett undantag där. Den frågan ska de kunna svara på. Just den säljaren kanske inte hade hunnit gå utbildningen? Jag har också stött på en och annan okunnig säljare, ofta på de stora butikerna, där de sociala färdigheterna gått före det tekniska kunnandet i anställningen.

Visa signatur

Intel i5-4670K, 4,4 GHz || DeepCool Maelstrom 120 || ASUS Z87I-PRO || MSI GTX 980 Ti Gaming 6G || Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2x4GB || Samsung SSD 850 EVO 240 GB || EVGA Supernova G2 850 W || Fractal Design Define R5 White

Permalänk
Inaktiv

Förmodligen bästa podcast so far, skön snubbe ni ''sat down with'' .