Permalänk
Medlem

Datorväska till laptopen

Hejsan alla swecare! I nuläget har jag en targus axelväska. Den är rätt gammal och axelbandet är lite slitet. Jag har min skoldator där i(HP probook något) som är hyffsat tung+ skolgrejer. Det jag funderar över är att skaffa en dator ryggsäck. Den ska inte vara allt för klumpig men ändå få plats med: Anteckningsblock
+wifikort+pennor+laddare+(kanske ipad) osv.

Har ni några rekommendationer? Det viktigaste är att den inte ser extremt ful ut och att den sitter skönt runt axlarna(i nuläget så gör det ont med axelväskan).

Det här är vad jag har hittat:

Elgiganten

Datorn (inte exakt denna men den modellen iaf, vi har nog t.o.m. en SSD i den)

(laptopen lånar vi under tiden på gymnasiet)

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Hejsan alla swecare! I nuläget har jag en targus axelväska. Den är rätt gammal och axelbandet är lite slitet. Jag har min skoldator där i(HP probook något) som är hyffsat tung+ skolgrejer. Det jag funderar över är att skaffa en dator ryggsäck. Den ska inte vara allt för klumpig men ändå få plats med: Anteckningsblock
+wifikort+pennor+laddare+(kanske ipad) osv.

Har ni några rekommendationer? Det viktigaste är att den inte ser extremt ful ut och att den sitter skönt runt axlarna(i nuläget så gör det ont med axelväskan).

Det här är vad jag har hittat:

Elgiganten

Datorn (inte exakt denna men den modellen iaf, vi har nog t.o.m. en SSD i den)

(laptopen lånar vi under tiden på gymnasiet)

Köpte datorväskan som jag länkade. Precis hämtat den. Snyggare väskor har man sett, men den fyller sin funktion och den är jävligt rymlig, Blir perfekt att ha på resa! Den var även större än förväntat. Men hey, om någon tycker min väska är ful så får de tycka det. Det är mina axlar som tar stryk.

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014