Permalänk
Medlem
Skrivet av radioactiv:

Jag blev lite sugen på detta och tänkte ladda ner de filerna som krävdes, men står att jag måste vara premium-medlem, finns det något annat sätt att hämta hem "Celle2 CBA.zip" filerna?

Celle serven är nere

Skickades från m.sweclockers.com

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av radioactiv:

Jag blev lite sugen på detta och tänkte ladda ner de filerna som krävdes, men står att jag måste vara premium-medlem, finns det något annat sätt att hämta hem "Celle2 CBA.zip" filerna?

Du måste inte vara premium medlem räcker att du klickar på filnamnet längst upp
Tror dock inte det finns någon server som kör celle

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Avstängd

Wasteland Teamspeak 3

Hej,

Behöver jag någon speciell inställning för att kunna köra Teamspeak 3 på swec-wasteland.tk?

I BF2 PR hade jag problem att ansluta till servarna med Mumble och det verkar vara samma sak här.

Jag är ansluten till servern men kopplas inte vidare till respektive lag, utan står under "home". Vad kan felet vara?

Visa signatur

Allting är gratis. Bara höja skatten.
http://imgur.com/gallery/hhD3J
I zenit av Roms storhetstid mutades romarna att rösta på senatorer i utbyte mot mutor
https://www.youtube.com/watch?v=gJ2tPMIh6u0

Permalänk
Medlem

Vår TS interagerar inte med spelet, gå helt enkelt in där du vill vara genom att dubbelklicka på en kanal eller högerklicka sen join channal.

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Vet ni hur lång tid det tar innan ni startar en wasteland server på arma 3? Har börjat lira det nu men jag saknar ju SweC servern!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av guldbro:

Vet ni hur lång tid det tar innan ni startar en wasteland server på arma 3? Har börjat lira det nu men jag saknar ju SweC servern!!!

Wasteland på arma 3 känns inte värt det nu...
Relativt dålig map + en stor brist på vehicles. Vi kör dock en arma 3 server med lite olika missions

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Ni har en riktigt bra server men som gammal DayZ spelare blir man rätt trött på 1shot=1kill systemet (gäller väl ~90% av alla vapen).

Jag och mina polare hade tyckt att det vore grymt om man hade 12K blood, precis som i Dayz. Sedan om man även ska blöda, ha bandage osv vet jag inte - det viktigaste är MER hit points. Jag tror att det hade blivit mycket roligare strider då istället för en massa random 1 hit kills.

Vad säger admins om detta? Går det ens att införa och är det något ni åtminstone skulle kunna pröva isf?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Salan:

Ni har en riktigt bra server men som gammal DayZ spelare blir man rätt trött på 1shot=1kill systemet (gäller väl ~90% av alla vapen).

Jag och mina polare hade tyckt att det vore grymt om man hade 12K blood, precis som i Dayz. Sedan om man även ska blöda, ha bandage osv vet jag inte - det viktigaste är MER hit points. Jag tror att det hade blivit mycket roligare strider då istället för en massa random 1 hit kills.

Vad säger admins om detta? Går det ens att införa och är det något ni åtminstone skulle kunna pröva isf?

Nein nein

Dold text

Skulle förstöra allt vad innebär simulator och Wasteland.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

http://img607.imageshack.us/img607/9488/swecbannerwasteland.p...

Efter att ha haft en test server uppe och kommit till en stabil version av vad vi tror är en passande format av Wasteland för sweclockare har vi startat upp en permanenta server. Tanken är att ni på forumet kommer bestämma lite hur ni vill ha det, genom att skriva förslag i tråden men även såklart diskutera och ställa frågor.

Server info:
Namn: Sweclockers 404Wasteland Sandbox
IP:
server 1
78.72.160.147:2302
server 2
94.242.227.246:2312

Ljudmod: vi har nycklar för ljudmoddarna ACEX_SM och J.S.R.S vilket gör att du får köra med dem på serven.
Vi kallar våran version av Wasteland för SweC Edit, Den är baserad på 404 servarna men mycket är ändrat och borttaget/tillagt

Server 1:
http://cache.www.gametracker.com/server_info/78.72.160.147:23...

Server 2:

TeamSpeak:
Vi sitter alltid i TS när vi lirar så kom in och prata! TS: ToyBear.tk/swec-wasteland.tk

FAQ:

Q: Hur installerar jag Celle wasteland?
A: Du måste ladda ner CBA och Celle2 med patchen och tillägg lättaste sättet är att ladda ner här: http://www.speedyshare.com/j4yXM/download/Celle2-CBA.zip lägg alla @CBA filer och @mbg i \arma 2 operation arrowhead och starta Arma2OA där du går in i expansions och sätter på CBA_A2, @CBA_OA, @CBA och @mbg så det bör se ut såhär:
http://img94.imageshack.us/img94/3193/expansions.png

*Vi har ej kvar våran celle server*

Q: Hur instalerar jag Wasteland?
A: Du behöver inte installera en separat "mod" för att spela wasteland starta bara Arma2OA och gå in i serven.

Q: När jag joinar så blir jag kickad och det står att jag har massa fel filer, hur kommer jag in?
A: Du har troligtvis en annan mod igång så som DayZ, för att avaktivera DayZ/annan mod går du in på expansions i huvud menyn

Q: Hur byter jag lag?
A: När du sitter i lobbyn så får du klicka på knapparna till vänster BluFor, OpFor eller Indipendent när du har gjort de får du uppe en lista på karaktärer i mitten klicka på en som inte har blivit tagen (en utan namn), sen är det bara att joina

Q: När startar serven om?
A: Serven startar om varje 10 timme, man kan gå in på swec-wasteland.tk för att se en nedräkning till nästa restart

Q: Jag skriver att någon hackar/fuskar på serven men ni svarar inte? (hörs oftast av internationella spelare men jag tar med det här ändå)
A: Om du skriver att någon fuskar kommer vi kolla upp det på en gång men vi skriver inte i chatten av den enkla anledningen att vi vill inte att fuskaren ska sluta fuska/lämna serven så vi kan sätta dit han eller upptäcka att han inte fuskar.

Dold text

/ToyBear

Kommer lätt att testa denna server!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| STRIX Z590-F Gaming WIFI | i7 11700KF | EVGA RTX 3070 XC3 ULTRA | Corsair vengeance 32GB DDR4 | Corsair iCUE H150i Elite | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salan:

Ni har en riktigt bra server men som gammal DayZ spelare blir man rätt trött på 1shot=1kill systemet (gäller väl ~90% av alla vapen).

Jag och mina polare hade tyckt att det vore grymt om man hade 12K blood, precis som i Dayz. Sedan om man även ska blöda, ha bandage osv vet jag inte - det viktigaste är MER hit points. Jag tror att det hade blivit mycket roligare strider då istället för en massa random 1 hit kills.

Vad säger admins om detta? Går det ens att införa och är det något ni åtminstone skulle kunna pröva isf?

De går absolut att göra, dock tror jag att majoriteten vill ha det som det är nu men om det kommer fler förslag kan det ändras.

/ToyBear
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

De går absolut att göra, dock tror jag att majoriteten vill ha det som det är nu men om det kommer fler förslag kan det ändras.

Skickades från m.sweclockers.com

Det vore kul att testa, men jag tror att många av vapnen skulle tappa sin funktion ännu mer, mp5, bizon etc.

/ LukeDogg

Visa signatur

Har en fin dator, fin fin. Jordnötter och juice är gott tillsammans, gott gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salan:

Ni har en riktigt bra server men som gammal DayZ spelare blir man rätt trött på 1shot=1kill systemet (gäller väl ~90% av alla vapen).

Jag och mina polare hade tyckt att det vore grymt om man hade 12K blood, precis som i Dayz. Sedan om man även ska blöda, ha bandage osv vet jag inte - det viktigaste är MER hit points. Jag tror att det hade blivit mycket roligare strider då istället för en massa random 1 hit kills.

Vad säger admins om detta? Går det ens att införa och är det något ni åtminstone skulle kunna pröva isf?

Jag hade varit jätte cool med det! Att man testar på en server iaf.

Permalänk
Skrivet av Salan:

Ni har en riktigt bra server men som gammal DayZ spelare blir man rätt trött på 1shot=1kill systemet (gäller väl ~90% av alla vapen).

Jag och mina polare hade tyckt att det vore grymt om man hade 12K blood, precis som i Dayz. Sedan om man även ska blöda, ha bandage osv vet jag inte - det viktigaste är MER hit points. Jag tror att det hade blivit mycket roligare strider då istället för en massa random 1 hit kills.

Vad säger admins om detta? Går det ens att införa och är det något ni åtminstone skulle kunna pröva isf?

Eh, nej?

Hela grejjen med ArmA är ju att man dör lätt = realistiskt. Jag vill INTE ha BF3-style i ArmA.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har gjort en omröstning på tråden angående HP så rösta på de ni vill ha!

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Jag har provat era servers men #3an är den som jag tycker är bäst i mitt tycke. Mest för där finns crosshair och inga nameplates. En sak jag kom och tänka på som ni kanske kan lägga in (jag vet inte hur det funkar) är allierad namnvisning vid knapptryckning. Om ni har spelat Samatras version så kan man där trycka in windows knappen för att få upp namn över alla synliga spelar dots, detta är enormt hjälpsamt för orienteringen. Är det något ni finner intressant kanske? Jag vet inte hur man moddar in något sådant så det är ju upp till er, men det är en väldigt trevlig feature.

För övrigt, nej till mer HP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skåneman:

Jag har provat era servers men #3an är den som jag tycker är bäst i mitt tycke. Mest för där finns crosshair och inga nameplates. En sak jag kom och tänka på som ni kanske kan lägga in (jag vet inte hur det funkar) är allierad namnvisning vid knapptryckning. Om ni har spelat Samatras version så kan man där trycka in windows knappen för att få upp namn över alla synliga spelar dots, detta är enormt hjälpsamt för orienteringen. Är det något ni finner intressant kanske? Jag vet inte hur man moddar in något sådant så det är ju upp till er, men det är en väldigt trevlig feature.

För övrigt, nej till mer HP.

Ja, den funktionen är underbar, speciellt när man spelar i en liten grupp med människor. Hoppas vi kan få se något liknande här också, 404wasteland har inget sådant som default vad jag vet.

Om HP-omröstningen så tycker jag det fungerar suvveränt som det ser ut nu, ser ingen anledning att modifiera. Hela spänningsmomentet är just att det är lätt att dö och att man oftast måste vara väldigt försiktig. Får man mer HP tror jag att det sakta faller bort och att folk springer mer hej vilt. Det blir mer BF/CoD över det hela.

Permalänk

En till grej, tror ni att ni kan lägga till ljudnycklarna på #3 också? Hade varit grymt!

Och en annan sak, ni har ett överflöd av idioter på servrarna ibland. Kan ni snälla ändra så man ser namnet på de som pratar, så man kan MUTA DEM för ibland är det någon fjortis som fan bara spammar global med skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av woicer:

Ja, den funktionen är underbar, speciellt när man spelar i en liten grupp med människor. Hoppas vi kan få se något liknande här också, 404wasteland har inget sådant som default vad jag vet.

Om HP-omröstningen så tycker jag det fungerar suvveränt som det ser ut nu, ser ingen anledning att modifiera. Hela spänningsmomentet är just att det är lätt att dö och att man oftast måste vara väldigt försiktig. Får man mer HP tror jag att det sakta faller bort och att folk springer mer hej vilt. Det blir mer BF/CoD över det hela.

Hp förblir som det är
Ang knapptryckning för att se teammates känns överflödigt... Det är redan tillräckligt enkelt att se var alla är och att göra det enklare blir det ju bara cod/bf av

Skrivet av skåneman:

En till grej, tror ni att ni kan lägga till ljudnycklarna på #3 också? Hade varit grymt!

Och en annan sak, ni har ett överflöd av idioter på servrarna ibland. Kan ni snälla ändra så man ser namnet på de som pratar, så man kan MUTA DEM för ibland är det någon fjortis som fan bara spammar global med skit.

Slängde in ljudnycklarna, angående så man ser vilka som säger vad så ska det fungera iaf på #1 men är det trean det är problem på?

Skickade ut en uppdatering med upgradestores osv
Changelog:

Ai:s will die if they run 400 meters away from a mission Base from Base-mission gets blown up after 30 minutes! Added vehicle upgradestore! Fixed ladderfly glitch Fixed generalstore moneyExploit! Fixed SUV-skin not showing properly on distance. Ambulances spawn more rarely especially armored ones. Player bodies get removed after 5 min. Blown up vehicles get removed after 1 min. Abondoned vehicles now despawn after 30 min if they havent been driven. Armored ambulances and utility trucks spawned in cities will despawn after 60 min. Repairkit moved from generalstore to upgradestore! You dont get money for selling weapons that spawn in vehicles. Tweaked gunstore prices. Radars around generalstoren is now smaller. Disabled buy to crate, untill it's fixed.

Dold text
Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk

Ja, det är la på 3an dårå. Tack för ljudnycklarna Gillar #3 nämligen Tack tack

Jag håller inte riktigt med dig ang knapptryckning för spelarnamn, det är ju inte som om det vore en dålig grej. Det hade bara undvikit det onödiga chattret om vem som är var..

- "Where are you?"
- "I'm over here"
- "Where's here?
- "This bush over here or whatever"
- "West of me?"
- "No East."
- "The first or second dot?"
- "Second."
- "Ok, can you flank this guy that is shooti... nevermind I'm dead."

Permalänk

Jag vill se mer HP, Wasteland är enligt mig en bra bit ifrån riktiga Arma och riktig krigsföringsimulation, dessutom är det primärt till för att ha kul, och jag tror att det blir mindre rage-quitting för alla om hp uppas lite granna så att man åtminstone kan besvara eld innan man sedan faller. Nu belönas man mest om man gömmer sig för att sedan poppa fram bakom någons rygg och sätta en kula i röva. Det är feghet 101.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Hp förblir som det är
Ang knapptryckning för att se teammates känns överflödigt... Det är redan tillräckligt enkelt att se var alla är och att göra det enklare blir det ju bara cod/bf av

Tack för svaret.

Ett annat förslag (jag och mina kompisar kanske är väldigt ensamma om detta) är att testa slå av 3d/commander-vy (i alla fall när man löper på marken). Det är rätt trist när folk bara ligger och tittar över kanter när dom har lite höjd. Förutsättningarna är förvisso densamma för alla spelare, men det är i många situationer som ena parten har ett så stort övertag genom att nyttja detta. Man kanske kunde pröva detta på en av de mindre populära servrarna och se vad folk tycker. Jag tror det skulle göra strider mer intressanta, speciellt mot baser av olika slag.

Härliga uppdateringar för övrigt, ni sköter servrarna bra. Tack för att ni lägger ner tid på detta, mycket uppskattat av oss spelare.

o; btw, är det medvetet att man inte kan se sig själva på kartan? (server #3)

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av woicer:

Tack för svaret.

Ett annat förslag (jag och mina kompisar kanske är väldigt ensamma om detta) är att testa slå av 3d/commander-vy (i alla fall när man löper på marken). Det är rätt trist när folk bara ligger och tittar över kanter när dom har lite höjd. Förutsättningarna är förvisso densamma för alla spelare, men det är i många situationer som ena parten har ett så stort övertag genom att nyttja detta. Man kanske kunde pröva detta på en av de mindre populära servrarna och se vad folk tycker. Jag tror det skulle göra strider mer intressanta, speciellt mot baser av olika slag.

Härliga uppdateringar för övrigt, ni sköter servrarna bra. Tack för att ni lägger ner tid på detta, mycket uppskattat av oss spelare.

o; btw, är det medvetet att man inte kan se sig själva på kartan? (server #3)

Kan inte riktigt säga att jag håller mer dig om 3d/commander-vyn.
Jag blir väldigt irriterad av att gå/springa i First Person då man gungar/skakar så väldans mycket. Tror många håller med mig här kanske.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Kan inte riktigt säga att jag håller mer dig om 3d/commander-vyn.
Jag blir väldigt irriterad av att gå/springa i First Person då man gungar/skakar så väldans mycket. Tror många håller med mig här kanske.

vi kan rösta om 3rd vyn, men de låter som du har på en inställning som kallas för "head bobbing" om du går in i game options så finns det en slider längst ner dra den längst till vänster så bör det bli mindre skak.

/ToyBear

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimonMattila:

Kan inte riktigt säga att jag håller mer dig om 3d/commander-vyn.
Jag blir väldigt irriterad av att gå/springa i First Person då man gungar/skakar så väldans mycket. Tror många håller med mig här kanske.

Jag med, tills jag hittade inställningen för att stänga av detta (läs inlägget ovan). Men du kan ha helt rätt i att detta mode inte är omtyckt av communityt, det var lite därför jag ville kika intresset här. Tyvärr är det ingen större del av spelarna på servrarna som hänger här i forumdelen, så det är svårt att få en bra bild av det.

Permalänk

Vad har hänt med server 2 & 3?

Permalänk

Personligen tycker jag mer det är irriterande med att man inte på något sätt kan fixa ett brutet ben som independent, eller om ens lag inte råkar ha något medic, är lite segt att behöva respawna bara för att man inte orkar krypa en halv mil

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av skåneman:

Vad har hänt med server 2 & 3?

Vi hade 1, 2 & 3
Varav 1 är den vi hostar hos toybear. 2:an var hyrd lite temporärt av wamb. Sedan köpte wamb en server som viu hostar 3:an på.
1:an kör vi 2:an hyr vi inte längre. 3:an hos wamb är nere eftersom han har varit afk ett antal veckor och någonting har slutat fungera så vi har inte haft tillgång till varken remote-desktop eller rcon.

Så vi sa att han skulle stänga ner den till han hade tid så vi kunde ta hand om den

Skrivet av Lasergurka:

Personligen tycker jag mer det är irriterande med att man inte på något sätt kan fixa ett brutet ben som independent, eller om ens lag inte råkar ha något medic, är lite segt att behöva respawna bara för att man inte orkar krypa en halv mil

Att köpa ett med-kit kostar 50 pix. Vilket man oftast har råd med.
Sen är tanken med den nya bristen på ambulanser att man ska spela mer som ett lag i lagen och faktiskt köpa medkits som som indef eftersom att medkitsen inte kostar speciellt mycket.

Skulle kunna fixa så alla indep spawnar med medkit, men vi kanske inte vill göra det för lätt :/

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Vi hade 1, 2 & 3
Varav 1 är den vi hostar hos toybear. 2:an var hyrd lite temporärt av wamb. Sedan köpte wamb en server som viu hostar 3:an på.
1:an kör vi 2:an hyr vi inte längre. 3:an hos wamb är nere eftersom han har varit afk ett antal veckor och någonting har slutat fungera så vi har inte haft tillgång till varken remote-desktop eller rcon.

Så vi sa att han skulle stänga ner den till han hade tid så vi kunde ta hand om den

Att köpa ett med-kit kostar 50 pix. Vilket man oftast har råd med.
Sen är tanken med den nya bristen på ambulanser att man ska spela mer som ett lag i lagen och faktiskt köpa medkits som som indef eftersom att medkitsen inte kostar speciellt mycket.

Skulle kunna fixa så alla indep spawnar med medkit, men vi kanske inte vill göra det för lätt :/

Att alla skulle ha medkits håller jag med om vore lite väl lätt, men hade varit trevligt om det fanns något sätt att fixa brutna ben utan att få upp sitt HP, typ som i DayZ.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Nej medkits räcker. Som ind får man helt enkelt söka sig till en Store innan man ligger och lurar vid en roadblock för att döda allt och alla.

Detta daltande med Ind begriper jag inte.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Tre spelservrar körs på servern. Aldrig över 40% i load. Bra optimeringar Bohemia (Y)

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H