Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

nej. Webhallen tar med 4990 kr som övriga.
Dock har de en fyndvara för ca 4200 kr.

Webhallen höjde priset med 991kr idag.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=2596044

Visa signatur

“There will be people that are burdened by only having the capacity to see what has always been instead of what can be.
But don’t you let that burden you.”

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tha_Rula:

Det gällde hela helgen. Nu är priset höjt igen.

Skrivet av fourbyfour:

Inte när tipset gavs, det är du som är för sent ute.

Gå gärna in på Prisjakt där du kan klicka fram prisutveckling för produkter. Där ser du att priset på Webhallen nyss ökat med 991:-...

Skrivet av FatherOfThree:

Webhallen höjde priset med 991kr idag.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=2596044

Det räcker med att 1 påpekar det.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Hur många är det som lagt en beställning på i5 4690k Demo varan på komplett? ^^ haha. Undrar hur många som "beställt" den. För det verkar inte uppdateras.

Jag la en beställning på MSI GTX 970 demo förra veckan hos komplett. Efter 2 dagar utan att höra något skrev jag i deras chatt. Korten hade tydligen gått åt väldigt fort. Men fick offert på ett helt nytt kort för samma pris, 2990 kr

Värt att försöka med!

Permalänk
Medlem

50 kr rabbat till CDON, utgår 24/4

FKtEHP636

Visa signatur

| Q6600 @ 2,4Ghz, Tuniq tower | Geforce 250GTS | Corsair 6x1024MB @ 800Mhz | Gigabyte DS3 | Corsair Powersuply 520W | Samsung 500GB HDD | Antec P182 | Win7 64bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mamed:

50 kr rabbat till CDON, utgår 24/4

FKtEHP636

Tack så mycket för koden

Permalänk
Medlem

Har beställt 3st Office 365 Personal nu så att man får detta i tre år totalt, då det går att lägga licenserna på varandra, sen får man 1 TB lagringsutrymme samt 60 skype-minuter per månad också. Dock ingen aning vad jag ska göra med de tre trådlösa mössen som ingår

Läste dock en intressant sak gällande detta, man kan köpa 1 mån prenumation av Office 365 Home-versionen, då uppgraderas ditt Office-konto från Personal till just Home, ända fram till den dag din ursprungliga licens går ut, tex i mitt fall om 3 år. Den verkar inte nedgradera ditt konto efter din 1-månads period med Home..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Hör lite halft till tråden. Mediamarkt har köp 2 få 50% rabatt på den billigaste gällande TV etc.
http://www.mediamarkt.se/mcs/shop/veckans-kampanj.html

Köpte själv 2st Sony KDL-60w605 för runt 13500kr. Finns nog flera deals att göra om man tittar lite.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Hur många är det som lagt en beställning på i5 4690k Demo varan på komplett? ^^ haha. Undrar hur många som "beställt" den. För det verkar inte uppdateras.

This guy. Inte hört något heller. Den finns inte kvar längre och under helgen flyttade "inkomst datum" från 18e till 21a. Vi får se!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bboy-basil:

http://www.netonnet.se/art/dator/bildskarm/monitor-27-tum-och...

Ca 1000 kr billigare än hos tex webhallen, cdon, och inet
144 Hz 1440p LED TN panel Amd freesync inbyggda högtalare små ramar och annat!

Sugen jag blir, 3990kr för den är ju ändå ca 2500kr billigare än Asus MG279Q ligger på i dagsläget. Blir nog en funderare på hur pass viktig IPS är antar jag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

This guy. Inte hört något heller. Den finns inte kvar längre och under helgen flyttade "inkomst datum" från 18e till 21a. Vi får se!

Vad står det på din beställning?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Sugen jag blir, 3990kr för den är ju ändå ca 2500kr billigare än Asus MG279Q ligger på i dagsläget. Blir nog en funderare på hur pass viktig IPS är antar jag...

Jag hade nog köpt den om jag var du. Alla dessa saker till det priset är en schysst deal. Jag valde mellan den och BenQ XL2730Z och köpte till slut BenQ då den vid tillfället endast kostade 500:- mer och den kändes lite mer premium och har riktigt många bra omdömen. Acern skulle tydligen vara lite ostabil och skaka runt.

Folks åsikter om TN är ifrån flera år sedan alternativt budgetvarianter. Jag har iaf riktigt schyssta färger på min skärm och ser ingen färgskillnad på kanterna vid vanlig användning. Klart att jag inte kan kolla på min skärm ifrån sidan eller uppifrån men man sitter väl framför sin skärm eller är det bara jag?

Slå till, är ju ändå Netonnet så du kan ju använda den och lämna tillbaka om du inte är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Vad står det på din beställning?

Orderstatus: bekräftad

Typ det. Så inget givande direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

This guy. Inte hört något heller. Den finns inte kvar längre och under helgen flyttade "inkomst datum" från 18e till 21a. Vi får se!

Hörde av mig och fick en ny för samma pris istället. Demovaran (varorna?) var slut.

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julkatten:

Hörde av mig och fick en ny för samma pris istället. Demovaran (varorna?) var slut.

What? Är det sant. Hörde av mig igår. Fick svar att de klart beställningen blir av. Ska se varför det har fastnat typ.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Trebsor:

Jag hade nog köpt den om jag var du. Alla dessa saker till det priset är en schysst deal. Jag valde mellan den och BenQ XL2730Z och köpte till slut BenQ då den vid tillfället endast kostade 500:- mer och den kändes lite mer premium och har riktigt många bra omdömen. Acern skulle tydligen vara lite ostabil och skaka runt.

Folks åsikter om TN är ifrån flera år sedan alternativt budgetvarianter. Jag har iaf riktigt schyssta färger på min skärm och ser ingen färgskillnad på kanterna vid vanlig användning. Klart att jag inte kan kolla på min skärm ifrån sidan eller uppifrån men man sitter väl framför sin skärm eller är det bara jag?

Slå till, är ju ändå Netonnet så du kan ju använda den och lämna tillbaka om du inte är nöjd.

Får bli Asus IPS-skärm ändå. TN är inte värt så mycket pengar för mig även om specsen i övrigt på just den där var bra. Då alla mina andra skärmar är IPS kommer problemen TN-tekniken medför göra det rätt störande att ha den där bredvid mina andra skärmar.

Om man nu kan lita på Komplett och Inet så borde iallafall dessa få in Asus MG279Q 28-30 april.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Hör lite halft till tråden. Mediamarkt har köp 2 få 50% rabatt på den billigaste gällande TV etc.
http://www.mediamarkt.se/mcs/shop/veckans-kampanj.html

Köpte själv 2st Sony KDL-60w605 för runt 13500kr. Finns nog flera deals att göra om man tittar lite.

Det står ju att det gäller hela deras sortiment(?).
http://www.mediamarkt.se/mcs/product/SAMSUNG-UE65JS9005,90952...
Så teoretiskt borde man kunna köpa 2x sånna där för 55 + 27,5 = 82,5 / 2 = 41k....

Sjukt bra rabatt om det funkar, gäller bara hitta nån som är sugen på en sån där relativt fort nu då, he he.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

What? Är det sant. Hörde av mig igår. Fick svar att de klart beställningen blir av. Ska se varför det har fastnat typ.

Samma här! fick också en vanlig

Visa signatur

Intel I5-4690k 4.4ghz | Asus Pro Gamer Z97 | Gigabyte 1080ti | Ajax-fan

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Det står ju att det gäller hela deras sortiment(?).
http://www.mediamarkt.se/mcs/product/SAMSUNG-UE65JS9005,90952...
Så teoretiskt borde man kunna köpa 2x sånna där för 55 + 27,5 = 82,5 / 2 = 41k....

Sjukt bra rabatt om det funkar, gäller bara hitta nån som är sugen på en sån där relativt fort nu då, he he.

Tror i och för sig att de sålde den teven på mellandagsrean för 39990:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredl:

Tror i och för sig att de sålde den teven på mellandagsrean för 39990:-

Nope, detta är årets modell som visades på CES. Den kom i lager bara för några veckor sen.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3043866

Verkar ju funka. Sjukt vilka marginaler dom har, om dom kan kapa 25% och ändå gå med vinst.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BasseBaba:

Nope, detta är årets modell som visades på CES. Den kom i lager bara för några veckor sen.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3043866

http://i.imgur.com/8qHFIHx.png

Verkar ju funka. Sjukt vilka marginaler dom har, om dom kan kapa 25% och ändå gå med vinst.

Vem sa att de går med vinst? MM har gått med förlust i flera år

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

What? Är det sant. Hörde av mig igår. Fick svar att de klart beställningen blir av. Ska se varför det har fastnat typ.

Inget för mig. De sa att de kunde göra lite på priset på en ny men jag hoppade över det då det var ett impulsköp jag inte är i behov av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Inget för mig. De sa att de kunde göra lite på priset på en ny men jag hoppade över det då det var ett impulsköp jag inte är i behov av.

Japp fick samma svar, men offerten dom skickade var samma pris som demovaran, alltså 1520:- istället för 2333:-.

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk

Vad gjorde ni för trolleritrick? Lade en beställning på en i5-4590-demo men efter något datafel blev jag ägd på min förstaplats och fick en offert på 1650 kr för en ny i5-4590...

Permalänk
Medlem
Skrivet av OJJE:

Har beställt 3st Office 365 Personal nu så att man får detta i tre år totalt, då det går att lägga licenserna på varandra, sen får man 1 TB lagringsutrymme samt 60 skype-minuter per månad också. Dock ingen aning vad jag ska göra med de tre trådlösa mössen som ingår

Läste dock en intressant sak gällande detta, man kan köpa 1 mån prenumation av Office 365 Home-versionen, då uppgraderas ditt Office-konto från Personal till just Home, ända fram till den dag din ursprungliga licens går ut, tex i mitt fall om 3 år. Den verkar inte nedgradera ditt konto efter din 1-månads period med Home..

Har du fått dina licenser?

Jag beställde också igår, men nu säger Dustin att produkten var slutsåld när jag beställde.
Även att den fanns i lager (10+ i lager) när jag beställde.
Så dom kommer inte skicka till mig även att dom drog pengar från mitt kort. Riktigt uselt system dom har Dustin.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Avstängd

Köpte office när det fanns i lager och även en annan vara, nu verkar office vara slut och dustin har inte skickat varken den ena eller den andra och har inte heller hört av sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Julkatten:

Japp fick samma svar, men offerten dom skickade var samma pris som demovaran, alltså 1520:- istället för 2333:-.

Samma här först fick jag lösningen att få det för 1900 men sen fick jag det för samma pris. Stor tummen upp till komplett.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Har du fått dina licenser?

Jag beställde också igår, men nu säger Dustin att produkten var slutsåld när jag beställde.
Även att den fanns i lager (10+ i lager) när jag beställde.
Så dom kommer inte skicka till mig även att dom drog pengar från mitt kort. Riktigt uselt system dom har Dustin.

Har inte fått den andra beställningen ännu jag gjorde, står också bara som "under behandling", vafan pysslar Dustinhome med egentligen, fanns +10 i lager när jag klickade på betala..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Avstängd

Gillar netonnets priser i fyndhörnan.

Fann en Sony A7 + FE 28-70 för 9.990.- som kostar nästan 13.000.- normalt.
Sen Razer X BlackWidow Chroma för 799.- som brukar ligga på 1.300.-

Sony X A6000 + 16-50mm finns kvar för 5.490.- som utstickande fynd där ordinarie pris är ca 6.800.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av OJJE:

Har inte fått den andra beställningen ännu jag gjorde, står också bara som "under behandling", vafan pysslar Dustinhome med egentligen, fanns +10 i lager när jag klickade på betala..

Jag ringde och pratade med Dustin.
Erbjudandet Office 365 + mus är slutsålt. Tydligen fungerade inte deras lagersaldo även att det stor 10+ när jag beställde.

Dock så kommer Dustin skicka endast Office 365 utan mus, men man måste nog ringa till dom för att dom ska göra det.
Ok för mig efter jag redan har en hel låda med möss hemma.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni, ska vi byta namn på tråden till Dagens fynd på NetOnNet?