Program som registrerar alla tangent tryckningar?

Permalänk
Medlem

Program som registrerar alla tangent tryckningar?

Finns det något sådant program?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, det finns massor av sådana program.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Finns det något sådant program?


Länk

Sorry, men ibland undrar man ju om personer har någon förmåga att leta själva. Hehe ^^

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Haziza:

Finns det något sådant program?

Jo, men det beror ju på tangentbordet hur många knappar som kan registreras samtidigt.
http://www.microsoft.com/appliedsciences/antighostingexplaine...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av Racka:

Länk

Sorry, men ibland undrar man ju om personer har någon förmåga att leta själva. Hehe ^^

misstänker att det inte var just ett sånt program TS var ute efter utan snarare spionvarianten ...

Permalänk
Medlem

Jag vill kunna se precis allt de skriver när de sitter vid min dator, t.ex koder, texter jag precis allt vill jag kunna se när de skriver.

Vet att min Sambo flörtat med en sedan tidigare över Facebook över mailen. Innan det hände så brydde hon sig aldrig om att logga ut osv innan jag råka se detta. Men nu ett halv år senare så glömmer hon aldrig logga ut. Vill bara veta om det är dags att slänga ut henne eller inte. eftersom jag sade gör du så igen är du ett minne blått i detta hus.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Jag vill kunna se precis allt de skriver när de sitter vid min dator, t.ex koder, texter jag precis allt vill jag kunna se när de skriver.

Vet att min Sambo flörtat med en sedan tidigare över Facebook över mailen. Innan det hände så brydde hon sig aldrig om att logga ut osv innan jag råka se detta. Men nu ett halv år senare så glömmer hon aldrig logga ut. Vill bara veta om det är dags att slänga ut henne eller inte. eftersom jag sade gör du så igen är du ett minne blått i detta hus.

http://www.kmint21.com/download.html

Kontrollpanelen\Alla objekt på Kontrollpanelen\Ikoner i meddelandefältet. Där kan du även gömma ikonen om du känner att det är nödvändigt.

Permalänk
Inaktiv

kan ju vara sådär integritetsmässigt också, kan du inte bara fråga henne rakt ut o sen sparka ut henne?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Haziza:

Jag vill kunna se precis allt de skriver när de sitter vid min dator, t.ex koder, texter jag precis allt vill jag kunna se när de skriver.

Vet att min Sambo flörtat med en sedan tidigare över Facebook över mailen. Innan det hände så brydde hon sig aldrig om att logga ut osv innan jag råka se detta. Men nu ett halv år senare så glömmer hon aldrig logga ut. Vill bara veta om det är dags att slänga ut henne eller inte. eftersom jag sade gör du så igen är du ett minne blått i detta hus.

Ja, då var min länk ju ganska värdelös..

Det är väl inte lagligt att spionera men förstår dig Lättare att gå efter devisen "En gång otrogen, alltid otrogen"

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Det är en keylogger du söker... Om du kan programmera så föreslår jag att du skriver en själv

Permalänk
Medlem

Det hon inte vet har hon inte ont utav. Jag men jag är dock för snäll för att säga ifrån så. En gång är ingen gång två gånger är en.

Hitta ett program nu, project neptune.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Haziza:

Jag men jag är dock för snäll för att säga ifrån så. En gång är ingen gång två gånger är en.

Du ljuget för dig själv om du inte säger ifrån

Permalänk
Medlem

Posta gärna en uppdatering när din flickvän får reda på att du loggar allt hon skriver på datorn.

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk
Medlem

Jag har ingen rätt att lägga mig i hur du hanterar ditt privatliv, men du har delat med dig på ett forum och får räkna med att folk reagerar.
Jag är skeptisk till den här lösningen på problemet. Hur skulle du reagera om hon gjorde likadant?

Hon skulle förmodligen bli oerhört kränkt om hon fick reda på detta, och skulle ha all rätt i världen att dumpa dig. Hon har rätt till sitt privatliv, bara för att du är en del av detta har du ingen rätt att ta det ifrån henne.

Det finns bättre sätt att hantera detta. Rentav de flesta sätt är bättre sätt.