[PS3] BF3 Klan/Squad för en N00B

Permalänk
Medlem

[PS3] BF3 Klan/Squad för en N00B

Som titeln antyder har vi (sweclockers) nån Klan/Squad på PS3's
och tar ni emot en Konsol FPS nybörjare?
fick det gratis till ps3'an så skaffade det aldrig till PC men har legat en låda bortglömt till's nyligen
men har börjat spela lite smått nu
rush och caspian border tex tycker jag är skitkul men har inte riktigt lärt mig hur man ska göra än
med att spawna på team kamrater och liknande så det blir mycket springa hehe
har dock en vana att kampa och försöka sneaka runt hörn och dylikt vilket jag har upptäckt inte fungerar för fem röda ören hehe
som sagt tycker det är grymt kul dock och ska skaffa det till pc
men tänkte om det finns lite mer erfarna snubbar eller grabbar som har lust att ha en till i gänget
och kanske kunna ge lite tips och råd

om ni vill kan ni kolla upp mig

användar namn
pumba-privat

ja det var väl allt för idag
tack och godnatt

//Pumba

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Skrivet av pumba-kung:

Som titeln antyder har vi (sweclockers) nån Klan/Squad på PS3's
och tar ni emot en Konsol FPS nybörjare?
fick det gratis till ps3'an så skaffade det aldrig till PC men har legat en låda bortglömt till's nyligen
men har börjat spela lite smått nu
rush och caspian border tex tycker jag är skitkul men har inte riktigt lärt mig hur man ska göra än
med att spawna på team kamrater och liknande så det blir mycket springa hehe
har dock en vana att kampa och försöka sneaka runt hörn och dylikt vilket jag har upptäckt inte fungerar för fem röda ören hehe
som sagt tycker det är grymt kul dock och ska skaffa det till pc
men tänkte om det finns lite mer erfarna snubbar eller grabbar som har lust att ha en till i gänget
och kanske kunna ge lite tips och råd

om ni vill kan ni kolla upp mig

användar namn
pumba-privat

ja det var väl allt för idag
tack och godnatt

//Pumba

Hej!

Man måste ju såklart börja någonstans Men jag spelar gärna med dig, har spelat ett ganska bra tag nu och vet det mesta om att överleva i åtminstone 2 minuter

Brukar ibland spela med några amerikaner som är ganska bra, så det blir en grupp iaf.

SEN: firestorm770

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

ok tack så mycket
en sak till sitter ni med headset?
eller kan man om det blir aktuellt tex ta det över skype?
har inget headset till ps3'an

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Skrivet av pumba-kung:

ok tack så mycket
en sak till sitter ni med headset?
eller kan man om det blir aktuellt tex ta det över skype?
har inget headset till ps3'an

Oj, såg inte att du svarat, nae vi kör kommunikationen genom PS3:an men det går ju ändå, bara lite mindre smidigt

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

ok
har kommit upp till Lance Corporal 2 star nu
har börjat fatta lite mer nu
ie inte stå still på samma ställe för länge
och om man medans man springer märker att man blir beskjuten ta skydd runt närmaste hörn tex
inte göra som i början stanna och försöka skjuta tillbaka
spawna på team m8's som är på hyfsade ställen etc

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Skrivet av pumba-kung:

ok
har kommit upp till Lance Corporal 2 star nu
har börjat fatta lite mer nu
ie inte stå still på samma ställe för länge
och om man medans man springer märker att man blir beskjuten ta skydd runt närmaste hörn tex
inte göra som i början stanna och försöka skjuta tillbaka
spawna på team m8's som är på hyfsade ställen etc

haha, precis, tog lång tid att vänja sig vid Battlefield-taktik efter att spelat Black Ops i ca 1/2 år

Men det kommer sakta men säkert

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.