Permalänk
Medlem

iphone 4s spotify problem

Fick hem min nya iphone 4s igår! Mycket trevligt än så länge måste jag säga men när jag villa ladda upp med lite musik från spotify (har premium)
så går det nå extremt segt. Den sitter kopplad med mitt wifi som laptopen också sitter på och nätet fungerar bra på telefonen. Typ app store, webb läsare och tom. att streama från spotify, men att synca dem så man kan spela dem offline tar EXTREMT lång tid. jag menar ca 5-6 minuter per sång.

prövat:
installera om spotify flera gånger (både på dator och telefon)
synca från laptopen till telefon
att synca via själva telefonen bara (med och utan den kopplad till datorn)
startat om telefonen flera gånger samt prövat hard reset.

googlat runt lite på olika ställen, tydligen är det flera som haft detta problem väldigt länge nu men ingen lösning vad jag sätt, många sa att om man tar bort vissa låtar (A7X va de prat om) så gick det bra samt att efter en hard reset har det gått bra för andra men får inte till det alls, väldigt segt att det ska fungera så dåligt
kan ju ifs streama direkt vart jag nu än är men vill ju spara lite på bandbredden tänkte jag då jag inte har allt för mycket surf till den just nu

tror jag fick ut ca 8/2 på bredbands kollen i mobilen och det borde ju vara mer än nog för att kunna spara låtar snabbare än 5-6 minuter på låt..

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5