Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Haha jävlar sitter på denna skärm nu! Riktigt nice. Fyfan vilken klarhet och färgerna är helt annorlunda jämfört med min gamla BenQ.
Man känner 120hz bara med musen i Windows. Kommer tillbaks när jag har spelat lite!

Skrivet av Lindgren92:

Har nu provat lite spel samt köra på PS3, fan va gött det är!
3D på PS3an är riktigt grymt! Provade Killzone 3 och GT5.

Även provat lite 2D->3D på datorn, provade lite filmer och så. Det fungerar mycket bra det också.

Haha gotta love leveranstiden på net on net eller hur ;)?

Men jag håller med dig att det känns direkt i windows med 120 hz allt flyter på så himla mycket bättre.

Jag har också ps3 och killzone 3 dock inte testat på min skärm men har även 3d tv så, men jag tycker det är mest jobbigt att köra på tvn, måste testa någon dag på skärmen också :).

Vad kör du för grafikkort på datorn? Fungerar tridef 3d som det ska på din? har själv inte testat det programmet än men kom gärna med tips och trix vad det gäller det programmet.

Och en sista fråga är tridef 3d bättre än 2d-3d konverteringen som kommer med skärmen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ts85:

Vad kör du för grafikkort på datorn? Fungerar tridef 3d som det ska på din? har själv inte testat det programmet än men kom gärna med tips och trix vad det gäller det programmet.

Och en sista fråga är tridef 3d bättre än 2d-3d konverteringen som kommer med skärmen?

Jag har ett XFX 5850 BE 1GB. Den har 2st DVI, 1 HDMI och 1 DisplayPort.

Jag har faktiskt inte fått TriDef 3D att fungera. Vet inte riktigt hur man gör, har inte läst på. Kan tyvärr inte uttala mig, men ska prova i kväll och köra något med TriDef. Sen är nog TriDef 3D bättre än 2D->3D konverteringen som skärmen gör själv. Jag har inte provat skärmens egna 3D konvertering i spel än, bara i film och i Windows. Ska prova det och återkommer senare.

EDIT: Provade World of Warcraft med skärmens 3D konverterare och provade med TriDef(fattar programmet nu). Och det är mycket bättre på TriDef så klart. Den fångar alla små detaljer och den skapar ett djup på hur många nivåer som helst, skit häftigt!

Tror Samsungs 2D->3D konverterare är ju till för icke 3D material, inte i spelväg utan jag tror den är mer för film och sådant. Trevlig funktion i alla fall.

Men TriDef var verkligen häftigt! Kan inte annat en ge denna skärm 10/10. Visst ett litet minus på priset kanske, men det är verkligen bang for the buck.

Alla sugna, köp!

Permalänk
Medlem

Sitter och funderar på mellan 700D eller 750D.
Tanken är att jag ska köra Eyefinity så jag behöver alltså tre skärmar för någon av ovanstående modell.
Problemet är få ihop kopplingen för 120hz.

Jag kör 5970 CF och vardera kort har 2x DVI-D (DualLink) 1x DisplayPort -uttag.

Väljer jag 750D (helst) som bara har displayport-ingång (för 120hz) måste jag omvandla två DVI-D-uttag på grafikkortet till DisplayPort. Frågan är som sagt om dessa konverteringar klarar 120hz.

Kollar man på http://www.inet.se/kategori/606/displayport-dvi så finns det adaptrar till DVI-D till Display. Kollar man på bilderna så är DVI-D-kontakten DualLink vilket ska vara kravet för att klara 120hz. Frågan är dock om dessa adapterkablar klarar 120hz.

Någon som är kunnig i ämnet?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Sitter och funderar på mellan 700D eller 750D.
Tanken är att jag ska köra Eyefinity så jag behöver alltså tre skärmar för någon av ovanstående modell.
Problemet är få ihop kopplingen för 120hz.

Jag kör 5970 CF och vardera kort har 2x DVI-D (DualLink) 1x DisplayPort -uttag.

Väljer jag 750D (helst) som bara har displayport-ingång (för 120hz) måste jag omvandla två DVI-D-uttag på grafikkortet till DisplayPort. Frågan är som sagt om dessa konverteringar klarar 120hz.

Kollar man på http://www.inet.se/kategori/606/displayport-dvi så finns det adaptrar till DVI-D till Display. Kollar man på bilderna så är DVI-D-kontakten DualLink vilket ska vara kravet för att klara 120hz. Frågan är dock om dessa adapterkablar klarar 120hz.

Någon som är kunnig i ämnet?

Ja, dessa adaptrar borde klara det galant, då både DVI-D och Displayport skickar ettor och nollor. Vilket inte ger någon skillnad.
Nvidias 3D-lösning, som för övrigt inte stöds av dessa skärmar, skickar 120Hz via DVI i 1080p enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillsowi:

Ja, dessa adaptrar borde klara det galant, då både DVI-D och Displayport skickar ettor och nollor. Vilket inte ger någon skillnad.
Nvidias 3D-lösning, som för övrigt inte stöds av dessa skärmar, skickar 120Hz via DVI i 1080p enkelt.

Det är som du säger, "borde"
Verkar dessvärre inte finnas någon riktig klarhet i detta.

I teorin så klarar nedanstående kablar 120hz idag:
DVI-D DualLink
Displayport
Mini-displayport

Men, fungerar det i praktiken? Speciellt när man börjar använda omvandlare och liknande.
Känns lite jävligt att punga ut 10.000:- för tre 120hz-skärmar för att sedan inte kunna utnyttja dem.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Det är som du säger, "borde"
Verkar dessvärre inte finnas någon riktig klarhet i detta.

I teorin så klarar nedanstående kablar 120hz idag:
DVI-D DualLink
Displayport
Mini-displayport

Men, fungerar det i praktiken? Speciellt när man börjar använda omvandlare och liknande.
Känns lite jävligt att punga ut 10.000:- för tre 120hz-skärmar för att sedan inte kunna utnyttja dem.

För att svara på mig själv. Det jag skulle behöva är en AKTIV DisplayPort -> DVI-D DualLink för att kunna köra 120hz.
Eftersom man behöver en aktiv adapter för Eyefinity oavsett när man ska koppla på viset jag hade tänkt mig.

Hmm, låter dyrt...

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Jag har ett XFX 5850 BE 1GB. Den har 2st DVI, 1 HDMI och 1 DisplayPort.

Jag har faktiskt inte fått TriDef 3D att fungera. Vet inte riktigt hur man gör, har inte läst på. Kan tyvärr inte uttala mig, men ska prova i kväll och köra något med TriDef. Sen är nog TriDef 3D bättre än 2D->3D konverteringen som skärmen gör själv. Jag har inte provat skärmens egna 3D konvertering i spel än, bara i film och i Windows. Ska prova det och återkommer senare.

EDIT: Provade World of Warcraft med skärmens 3D konverterare och provade med TriDef(fattar programmet nu). Och det är mycket bättre på TriDef så klart. Den fångar alla små detaljer och den skapar ett djup på hur många nivåer som helst, skit häftigt!

Tror Samsungs 2D->3D konverterare är ju till för icke 3D material, inte i spelväg utan jag tror den är mer för film och sådant. Trevlig funktion i alla fall.

Men TriDef var verkligen häftigt! Kan inte annat en ge denna skärm 10/10. Visst ett litet minus på priset kanske, men det är verkligen bang for the buck.

Alla sugna, köp!

Låter helt magnifikt :), ska testa tridef funktion imorgon och läsa mig på lite hur det funkar, hoppas verkligen att jag får igång det !
Har ett spel som stöjder tridef 3d just nu och det är darksiders, iz3d verkar stödja lite fler spel som jag har som t ex mass effect och dead space...men får inte 3dn att fungera där det enda som står är cant find stereo device ...:S...skit konstigt! Någon där ute som har hört talas om detta och kanske har en lösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

För att svara på mig själv. Det jag skulle behöva är en AKTIV DisplayPort -> DVI-D DualLink för att kunna köra 120hz.
Eftersom man behöver en aktiv adapter för Eyefinity oavsett när man ska koppla på viset jag hade tänkt mig.

Hmm, låter dyrt...

Varför inte köra 2 700 och en 750 skärm i mitten. Notera dock att AMD HD3D inte fungerar med crossfire eller eyefinity om du tänkt köra 3d.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

Varför inte köra 2 700 och en 750 skärm i mitten. Notera dock att AMD HD3D inte fungerar med crossfire eller eyefinity om du tänkt köra 3d.

Visst, det skulle funka men det verkar inte som att dessa två skärmar har samma dimensioner vilket gör att de inte hamnar i rätt höjd för varandra.
Verkar som att enda alternativet är 3x 700 med en aktiv Displayport -> DVI-D DualLink. Ligger på ca 1000:-

3D hade man väl hoppats på men vad menar du med HD3D? Är det tekniken för direkt 3D-kompitabla spel eller 2D to 3D Video Conversion?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Happ nu har jag fått det första problemet med skärmen...min skärm kan bara helt plötsligt kopplas ifrån och den blir svart, står något om att det inte är en optimal upplösning, sen fick jag detta fel meddelande från windows....

Happ så gick det inte ens att infoga en bild heller då får jag väl skriva fel meddelandet då.

"Systemet har upptäckt ett problem med anslutningen mellan din dator och Displayport skrmen som förhindrar dig från att använda det högsta upplösningarna och/eller uppdateringsfrekvenserna" För mer info klicka på hjälp, inne på hjälp står det detta.

(Om din digitala bildskärm och grafikkortet ATI Radeon™ båda är utrustade med DisplayPort-anslutningar kan du ansluta den digitala bildskärmen till datorn med en enda DisplayPort-kabel. Den här kabeln förser den digitala bildskärmen med video. För att erhålla ljud måste det skapas en separat anslutning från ljudutgången på datorn till ljudingången på den digitala skärmen.
Anm: Du kanske först måste konfigurera den digitala bildskärmen för externt ljud. För mer information, se den dokumentation som medföljde den digitala bildskärmen.

Det är också möjligt att ansluta en digital platt bildskärm till en dator om digitalskärmen är utrustad med en HDMI™- eller DVI-ingång. För att göra detta krävs det en HDMI- eller DVI-kabel och en DisplayPort-till-HDMI eller DisplayPort-till-DVI-adapter för att erhålla HDMI/DVI-utmatning från DisplayPort-anslutningen på grafikkortet. För HDMI behövs det inga ytterligare anslutningar för ljud.
)

Vilket inte ger någon vettig info om problemet what so ever.

Dock när jag trycker på skärmens info så står det att den kör 1920x1080 i 120 hz!

Någon som har några förslag varför jag får såhär?
Jag kör nu mini dp - dp adapter till ett radeon hd 6950 2 gddr5

Permalänk
Medlem
Skrivet av ts85:

Happ nu har jag fått det första problemet med skärmen...min skärm kan bara helt plötsligt kopplas ifrån och den blir svart, står något om att det inte är en optimal upplösning, sen fick jag detta fel meddelande från windows....

Har också fått detta, typ 3-4 gånger. Då har jag tänkt wtf? Och bara stäng av och satt på skärmen igen så är det som normalt igen. Har dock inte fått någon fel meddelande i Windows.

På skivan som man fick med fanns ett program som hette, "Launch Monitor Driver Installer". Om du inte har kört det så gör det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Har också fått detta, typ 3-4 gånger. Då har jag tänkt wtf? Och bara stäng av och satt på skärmen igen så är det som normalt igen. Har dock inte fått någon fel meddelande i Windows.

På skivan som man fick med fanns ett program som hette, "Launch Monitor Driver Installer". Om du inte har kört det så gör det.

Tack så mycket :)!

Permalänk

Har också fått min 750d idag. Grymt nöjd både med färger och 3D.n som den presterar.

Jag har dock en liten fråga. Efter att ha läst igenom tråden här så insåg jag att HDMI inte klarade 120 hz och jag har ingen DP till mitt grafikkort (jag har ett geforce 480 GTX).

Så jag skaffade en DP till DVI sladd.
http://www.kjell.com/?item=98487&path=97000000,159500000,1700...

Dock när jag använder denna sladden får jag ingen bild alls. Är det så att jag har köpt fel och det inte alls går att köra med den sladden? Eller är det fel sladd? Eller borde jag kanske installera någon mjukvara eller trycka på någon knapp?

Edit: Äe länken verkar inte funka sök efter 98487 på sidan annars bara
Tack för en awesome tråd annars med allas erfarenheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Micke1984:

Har också fått min 750d idag. Grymt nöjd både med färger och 3D.n som den presterar.

Jag har dock en liten fråga. Efter att ha läst igenom tråden här så insåg jag att HDMI inte klarade 120 hz och jag har ingen DP till mitt grafikkort (jag har ett geforce 480 GTX).

Så jag skaffade en DP till DVI sladd.
http://www.kjell.com/?item=98487&path=97000000,159500000,1700...

Dock när jag använder denna sladden får jag ingen bild alls. Är det så att jag har köpt fel och det inte alls går att köra med den sladden? Eller är det fel sladd? Eller borde jag kanske installera någon mjukvara eller trycka på någon knapp?

Edit: Äe länken verkar inte funka sök efter 98487 på sidan annars bara
Tack för en awesome tråd annars med allas erfarenheter

Samma sak som jag har varit inne lite på tidigare i tråden.
Men nej, den adaptern klarar inte att omvandla DP-porten till DVI eftersom för att man ska kunna köra 120hz på en skärm med DVI så måste DVI-porten klara Dual Link (mer info här, http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface)

Kabeln du har köpt är Singe Link och den pallar inte med bandbredden som behövs för 120hz. Du behöver följande adapter för att få det att fungera - http://www.inet.se/artikel/1971002/adapter-apple-mini-display...

Finns även andra adapters som stödjer Dual Link men det råder ganska oklara uppgifter om hurvida dessa klarar av att hantera 120hz. Apple-adaptern är dock VERIFIERAD att fungera i 120hz.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk

Okej, den var ju inte gratis precis men det är smällar man får ta

Dock nu har något annat lite dumt hänt. Hela touch panelen på framsidan har bara försvunnit. Så jag kan inte ändra till 3D mode och jag kan inte stänga av skärmen. Osv.

Någon annan som haft detta problem?

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har nu haft 750D skärmen i 2 dagar och jag är jättenöjd var verkligen en massiv uppgrading från min gamla Fujitsu Siemens skärm men jag har stött på ett problem!

Är inte 100% om det är relaterat med skärmen men det borde vara det då jag inte hade detta problem med den gamla skärmen, nu när jag startade datorn och skärmen (som jag inte låter stå på sleep mode) så var kom "Display Port" ikonen upp på skärmen men skärmen startade inte!?!
Den var fortfarande svart och det tog en stund sen hörde jag t.o.m Windows starting ljudet men skärmen var fortfarande i Sleep mode och jag startade om skärmen men det funkade inte då heller. Startade om datorn och då funkade det som det skulle fast så hoppade skärmen igång så fort jag kom in på att Windows skrivborded laddades upp, startade datorn igen för att kolla så det inte hände och men det gjorde det precis samma grej igen att skärmen var i Sleep mode när den var menad att fungera...
Spelar liksom ingen roll om jag stänger av skärmen och startar upp den igen den går in i Sleep Mode ändå.

EDIT: Jag använder ett Nvidia Geforce GTX 580
Någon som haft liknande problem eller kanske har något förslag på en lösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamerzane:

Tackar för det snabba svaret, men ursäkta om jag är noobig men vad innebär TN-panel? Föressten vilken port är att föredra när man kopplar den till en dator. HDMI eller displayport?

DVI är de enda som stödjer 120hz. De är vad jag hört iallafall?

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Skrivet av eparaggare:

DVI är de enda som stödjer 120hz. De är vad jag hört iallafall?

Nu tror jag du cyklar i nattmössan. Om vi pratar om S23A750D, så har den inte ens DVI-ingång. DisplayPort funkar utmärkt i 120hz, däremot inte hdmi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zevdonym:

Hej,

Jag har nu haft 750D skärmen i 2 dagar och jag är jättenöjd var verkligen en massiv uppgrading från min gamla Fujitsu Siemens skärm men jag har stött på ett problem!

Är inte 100% om det är relaterat med skärmen men det borde vara det då jag inte hade detta problem med den gamla skärmen, nu när jag startade datorn och skärmen (som jag inte låter stå på sleep mode) så var kom "Display Port" ikonen upp på skärmen men skärmen startade inte!?!
Den var fortfarande svart och det tog en stund sen hörde jag t.o.m Windows starting ljudet men skärmen var fortfarande i Sleep mode och jag startade om skärmen men det funkade inte då heller. Startade om datorn och då funkade det som det skulle fast så hoppade skärmen igång så fort jag kom in på att Windows skrivborded laddades upp, startade datorn igen för att kolla så det inte hände och men det gjorde det precis samma grej igen att skärmen var i Sleep mode när den var menad att fungera...
Spelar liksom ingen roll om jag stänger av skärmen och startar upp den igen den går in i Sleep Mode ändå.

EDIT: Jag använder ett Nvidia Geforce GTX 580
Någon som haft liknande problem eller kanske har något förslag på en lösning?

Har du installerat mjukvaran som du fick med skärmen? Uppdaterat alla drivrutiner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ts85:

Har du installerat mjukvaran som du fick med skärmen? Uppdaterat alla drivrutiner?

Jag upptäckte skivan efter inlägget jag gjorde och mjukvaran är installerad nu och drivrutinerna är up to date. Startade om datorn och skärmen krånglade fortfarande, spelade ingen roll hur många gånger jag startade om skärmen eller datorn så gick skärmen alltid tillbaka till Sleep mode.

Provat byta till en annan Display Port kabel som inte gjorde någon skillnad alls, har även en HDMI kabel som jag kopplade in och då fungerade det på direkten!?!
Man kan enkelt ändra fram och tillbaka från HDMI till Display Port men bara HDMI fungerar nu kan det bero på?
Skärmen har liksom fungerat hur bra som helst fram tills nu ikväll när jag startade datorn.

EDIT:
Googlade lite och hittade ett forum där andra folk även har problem med sin DP signal:

Citat:

Also I've returned 2 of these because their Displayport connection was crashing and you're stuck with displayport for 120Hz (HDMI can only do 60Hz) and I've read that others have had similar issues with Displayport on these monitors.

Citat:

Well on the first one that I returned, the DP stopped working completely after about a week.

Det enda som saknas nu är att det ska bli problem med Inet nu när jag ringer dom på måndag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zevdonym:

Det enda som saknas nu är att det ska bli problem med Inet nu när jag ringer dom på måndag...

Har du köpt den av Inet kommer det inte bli några problem
Men var gärna tydlig i din förklaring och förklara vilken felsökning du själv har gjort samt påpeka de andra du läst om som har haft samma problem.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Har du köpt den av Inet kommer det inte bli några problem
Men var gärna tydlig i din förklaring och förklara vilken felsökning du själv har gjort samt påpeka de andra du läst om som har haft samma problem.

Bäst för dom det!

Tycker ni man ska vänta med att plocka ut en ny skärm någon månad eller två så det hinner komma in nyare skärmar där förhoppningsvis detta problem är eliminerat?

Permalänk
Medlem

Har bara en sak att säga till alla som som håller på med DVI -> Displayport. S23A700D. den är tom 300 kr billigare än 750D. och enligt mitt tycke så har den en snyggare fot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Micke1984:

Okej, den var ju inte gratis precis men det är smällar man får ta

Nej, dessvärre inte. Något du helst skulle dubbelkollat tidigare, but I don't blame you
Precis som Xermalk säger i inlägget ovan så finns det en modell som heter S23A700D som är exakt samma skärm fast som har DVI-ingång (stödjer 120hz) och en annan design. Jag har själv köpt 3 stycken av denna modell.

Skrivet av Zevdonym:

Bäst för dom det!

Tycker ni man ska vänta med att plocka ut en ny skärm någon månad eller två så det hinner komma in nyare skärmar där förhoppningsvis detta problem är eliminerat?

Jag tvivlar på att detta problem gäller samtliga skärmar även om det är många som har fått det. Men det känns som att tillverkningen inte är helt hundra och du har lyckats få ett "måndagsexemplar". Hade jag varit du hade jag återlämnat direkt. Är nästa skärm likadan kanske en dialog med Inet om att byta skärm till en annan modell kanske skulle vara utav intresse.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Jo tack Poison, jag brukar ha tur med alla dessa måndagsexemplar med massa grejer jag köper så det kommer inte som en överaskning alls!

Tycker du jag ska ringa dom på måndag eller ska jag bara göra ett återköp på deras hemsida? Om jag gör ett återköp skickar dom väl en sprillans ny skärm efter dom själva fastställt att det är fel med DP kontakten eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zevdonym:

Jo tack Poison, jag brukar ha tur med alla dessa måndagsexemplar med massa grejer jag köper så det kommer inte som en överaskning alls!

Tycker du jag ska ringa dom på måndag eller ska jag bara göra ett återköp på deras hemsida? Om jag gör ett återköp skickar dom väl en sprillans ny skärm efter dom själva fastställt att det är fel med DP kontakten eller?

Dom kommer hänvisa dig att göra en felanmälan (inte återköp, då varan är trasig och du vill ha en ny) via deras hemsida vilket fall så det spelar ingen större roll om du ringer först. Men visst, supporten i telefon kanske redan känner till problemet och eventuellt även har en lösning också? Kan vara värt att ringa först.

Ja, kan de konstatera att varan är defekt får du en sprillans ny. Det har ibland hänt att jag sluppit skicka tillbaka varan till Inet och de har skickat en ny direkt. Men jag antar att i ditt fall att de vill ta en närmare titt.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Skrivet av Poison:

Nej, dessvärre inte. Något du helst skulle dubbelkollat tidigare, but I don't blame you
Precis som Xermalk säger i inlägget ovan så finns det en modell som heter S23A700D som är exakt samma skärm fast som har DVI-ingång (stödjer 120hz) och en annan design. Jag har själv köpt 3 stycken av denna modell.

Nej fan jag köper nytt grafikkort istället när BF3 kommer. Nu har ju dock skärmen gått isönder och jag kommer åka iväg till Netonnet idag och lämna tillbaka den. Tror ni att man kan övertala dom att ge mig en ny direkt eller lär dom propsa på att dom ska skicka in den till Samsung?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Micke1984:

Nej fan jag köper nytt grafikkort istället när BF3 kommer. Nu har ju dock skärmen gått isönder och jag kommer åka iväg till Netonnet idag och lämna tillbaka den. Tror ni att man kan övertala dom att ge mig en ny direkt eller lär dom propsa på att dom ska skicka in den till Samsung?

Det märker du när du pratar med dem
Min erfarenhet av NetOnNet är att dom hanterar sådana här saker smidigt, då sin skärm närmast är att betrakta som DOA skulle jag tro att du får en ny direkt.

Permalänk
Skrivet av HOLM814:

Det märker du när du pratar med dem
Min erfarenhet av NetOnNet är att dom hanterar sådana här saker smidigt, då sin skärm närmast är att betrakta som DOA skulle jag tro att du får en ny direkt.

Har precis varit på netonnet och fick en helt ny utan diskussion. Skönt när man väntat så länge på denna skärmen att dom fixar direkt.

Permalänk
Skrivet av Micke1984:

Har precis varit på netonnet och fick en helt ny utan diskussion. Skönt när man väntat så länge på denna skärmen att dom fixar direkt.

Hoppas den nya funkar. Annars vågar jag nog inte köpa skärmen.