Kylning.com lurar en på frakten!!!

Permalänk
Medlem

Kylning.com lurar en på frakten!!!

På Kylning.com kan man betälla antagligen men vanligt postpaket eller "Expresspaket". Om man väljer deras "Expresspaket" så koster det mer, å det kan man förstå då man skall få paketet fortare. Men så är det ej, för att det igentligen är ett vanligt Hempaket som dom skickar med, där leverans tiden är like lång som vanligt postpaket. Så akta er för det jag åkte på.

Ps. Det hadde gått fortare om jag hadde valt postpaket, för då hadde jag kunnat hemta ut paketet så fort det kommer till mitt service ställe, även om jag inte hadde en avi. dessutom sa dom till mig på telefon när jag ringde till dom att paketet skulle komma inom 24 timmar, men det stämmer ju fan inte.

Permalänk
Medlem

Dålig stil!

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

särskilt den delen om att det hadde gått fortare att få paketet om jag hadde tagigt postpaket, och billigare.

Permalänk
Medlem

Qraft ring till kylning.com och säg som det är. Om dom e snälla så får du betala frakten som ett vanligt paket.

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Medlem

har fått mitt packet. Bra som dom är på kylning.com så skicka dom mig fel fläktar jag beställde.

får ta å ringa dom på måndag å fråga va fan dom håller på med.

Permalänk
Medlem

ajajaj synd att ni inte kan dra till deras affär då och köpa den där ingen frakt och sånt crap

Permalänk
Medlem

jo, hadde varit mycket lättare, och snabbare.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att kyling är mycket snabba när det gäller frakten ,, det tog inte många dagar innan paketet va i min famn
men därimot så fick jag en för lite 4>3pins kontakt
det blev jag lite sur för , och jag betala oxå för den =/

Permalänk
Medlem

tycker dom har väldigt dålig förklaring på vad man får med sina varor.

Permalänk
Medlem

Expresspaket innebär väl att man får det direkt i dörren och slipper gå till närmaste ICA eller liknande?

Permalänk
Medlem

Det betyder att det kommer innan klockan 07:00 nästa dag till ditt utlämnings ställe, och om man betalar lite mer kan man få det hem skickat.

Permalänk
Medlem

"Posten Expresspaket
Leverans innan kl 16.00 till Företag, mellan kl 17.00-21.00 hem till privatpersoner"

så står det på kylning.coms hemsida. vilket betyder att till företag skickas den med företagspaket och som hempaket till privatpersoner

posten har inget som heter "expresspaket"

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Kanske ska läsa innantill nästa gång Qraft...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K