ändra inloggningsmeny

Permalänk
Medlem

ändra inloggningsmeny

Tjena, Tänkte kolla om någon vet hur man ändrar inloggningsmeny?
Det är alltså inte den lilla ikonbilden jag vill byta utan hela bakgrundsbilden när man ska logga in.
Vet att detta går då jag har gjort det en gång innan med ett program som jag dock inte hittar nu.
Tack på förhand

Visa signatur

CPU=Intel E8500@ 4.18ghz(Cooler Master Hyper 212)| MOBO=ASUS P5Q-E P45|VIDEO=XFX radeon HD 4890 XT 990mhz|RAM=4Gb Corsair Dominator 1066mhz|500GB 32Mb WD|powersupply Corsair 750W|

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Denna fråga kanske inte direkt hör till det EXAKTA ämnet men måste ändå fråga, hur ändrar man inställning i xp så att användarkontot loggar in själv, så man slipper trycka.. har bara ett konto så jag tycker det borde funka. Datorn gjorde det innan xp ominstallerades iaf.

Visa signatur

Samsung S23A700D 23" 3D / NZXT Phantom / AMD Phenom II X6 1055T / Corsair 4gb DDR3 1600 MHz / Gigabyte GA-870A UD3 / Gigabyte GeForce GTX 470 SOC / Thermaltake Toughpower 1000W / 2 tb Seagate HDD / 80 gb Intel SSD / Razer Lycosa / Razer Lachesis / Creative Megaworks THX 550

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marquuuz
Denna fråga kanske inte direkt hör till det EXAKTA ämnet men måste ändå fråga, hur ändrar man inställning i xp så att användarkontot loggar in själv, så man slipper trycka.. har bara ett konto så jag tycker det borde funka. Datorn gjorde det innan xp ominstallerades iaf.

http://support.microsoft.com/kb/315231