Permalänk

Skoj skoj för dig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
var "mitt allt" var att ta i.
du kanske aldrig har varit i den situationen där allt klickar och känns rätt på kort tid?

Nej, aldrig varit med om att det känns som jag vill gifta mig med någon efter 2 dagar. Iofs så kanske inte jag är så representativ för jag får ångest så fort jag tänker på giftermål, barn etc

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

ja,det är i fabruari?3 månader att se hur allt flyter på,långsamt skulle jag ju ta det som du sa:)

Jag måste misstolkat ditt inlägg, trodde du friade efter 2 dagar, och sen friade du igen på riktigt på Alla Hjärtans Dag, dvs jag trodde du beskrev en händelse som redan skett. Men nu blir jag ännu mer förvirrad, är bröloppet planerat till Alla Hjärtans Dag eller ska du fria en gång till i februari? Blir inte det väldigt konstigt eller har du tagit tillbaka ditt första frieri? :s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Nej, aldrig varit med om att det känns som jag vill gifta mig med någon efter 2 dagar. Iofs så kanske inte jag är så representativ för jag får ångest så fort jag tänker på giftermål, barn etc

Jag måste misstolkat ditt inlägg, trodde du friade efter 2 dagar, och sen friade du igen på riktigt på Alla Hjärtans Dag, dvs jag trodde du beskrev en händelse som redan skett. Men nu blir jag ännu mer förvirrad, är bröloppet planerat till Alla Hjärtans Dag eller ska du fria en gång till i februari? Blir inte det väldigt konstigt eller har du tagit tillbaka ditt första frieri? :s

det låter som du har en hel del år på nacken och en hel del giftemål i bagaget:)
alltså jag vet att du bara försökte dra ner mej på jorden lite,få mej att inse att det kanske har gått lite snabbt fram,tack för det:)det behövs,men som sagt,jag har god tid på mej att se vad som händer:)

ok,det kanske lät så på mitt inlägg,men för att klargöra och lugna ner,så får jag väl rätta till det hela då,var mer som en "skulle du kunna tänka dej att gifta dej med mej" fråga som jag ställde till henne och hon svarade ja på det:)
giftermålet sker INTE på alla hjärtans dag,jag ska förlova mej med henne då,ringar osv,när själva giftermålet blir,tja,det har vi inte ens tänkt på än,det lär ju bli mycket längre fram,typ ändå nästa år eller nått:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
det låter som du har en hel del år på nacken och en hel del giftemål i bagaget:)

Haha, har inga giftermål i bagaget

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

alltså jag vet att du bara försökte dra ner mej på jorden lite,få mej att inse att det kanske har gått lite snabbt fram,tack för det:)det behövs,men som sagt,jag har god tid på mej att se vad som händer:)

ok,det kanske lät så på mitt inlägg,men för att klargöra och lugna ner,så får jag väl rätta till det hela då,var mer som en "skulle du kunna tänka dej att gifta dej med mej" fråga som jag ställde till henne och hon svarade ja på det:)
giftermålet sker INTE på alla hjärtans dag,jag ska förlova mej med henne då,ringar osv,när själva giftermålet blir,tja,det har vi inte ens tänkt på än,det lär ju bli mycket längre fram,typ ändå nästa år eller nått:)

Ok det låter vettigare

Permalänk
Medlem

Grattis? tror jag.. även om det verkar gå jääkligt hastigt fram.. och jag som tyckte jag o min sambo gick snabbt fram som förlovade oss efter 2 år xD

Men det är en rätt lämplig tid iaf.. Även om man tror man känner en person till 100% så gör man inte det.. så enkelt är det bara.. Spec inte innan man bor ihop med personen så man kommer lite varandra in på livet..

Onödigt att stressa.. Du kan vara ihop med henne och ha roligt utan ett giftermål i bagaget.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Man måste ju inte gifta sig bara för att man förlovat sig! Man kan se det som ett sätt att visa att "nee tyvärr, jag e upptagen" om någon skulle visa intresse när man e ute med polarna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Grattis? tror jag.. även om det verkar gå jääkligt hastigt fram.. och jag som tyckte jag o min sambo gick snabbt fram som förlovade oss efter 2 år xD

Men det är en rätt lämplig tid iaf.. Även om man tror man känner en person till 100% så gör man inte det.. så enkelt är det bara.. Spec inte innan man bor ihop med personen så man kommer lite varandra in på livet..

Onödigt att stressa.. Du kan vara ihop med henne och ha roligt utan ett giftermål i bagaget.

som han ovanför mitt inlägg sade,man behöver ju inte gifta sej bara för att man förlovar sej:)gifta oss ska vi ju nån gång i framtiden iofs,men det blir ju som sagt mycket längre fram,vi har ju inte ens tänkt på det än:P

där har du rätt,även om det känns som att vi har känt varandra flera år,så känner vi inte varandra till 100%,men eftersom vi båda mycket lätt kan öppna upp oss för varandra,både om våra negativa och possetiva egenskaper samt har fläkt ut allt om vårat dåvarande och nuvarande liv och att vi nu fick ½ veckas försmak på vad komma skall,så tror(iaf jag) att det inte kommer ta så lång tid innan vi verkligen har lärt känna varandra:)

sen sist men inte minst,jag stressar inte:),vi förlovar oss and thats that,vad som sen händer på vägen till själva giftermålet,det kan jag omöjligt säga,men som det känns just nu,så kommer vi gifta oss,bilda familj och vara lyckliga:)

tack iaf:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

King! Grattis man!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Vänta.. Ni har känt varandra i två dagar och hon har under den tiden både tackat ja till ditt frieri och sagt att hon vill föda ditt barn?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Hahahaahahaha

Permalänk
Medlem

Hmm...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
[B]Vänta.. Ni har känt varandra i två dagar och hon har under den tiden både tackat ja till ditt frieri och sagt att hon vill föda ditt barn?

vart skrev jag att jag bara känt henne i 2 dagar?
läs om läs rätt;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
vart skrev jag att jag bara känt henne i 2 dagar?
läs om läs rätt;)

Grattis till lyckan!

Alla swecare är bjudan på bröllopet i framtiden hoppas jag? hehe

All lycka till er!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Grattis till lyckan!

Alla swecare är bjudan på bröllopet i framtiden hoppas jag? hehe

All lycka till er!

tack så mycket:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Ja verkligen!! Hoppas du hittat en bra tjej nu! Best of luck!!!

Permalänk
Medlem

Statistiskt sett så är man "nykär" i drygt tre månader, så jag tycker att det är klokt att vänta minst detta innan man planerar sådana här saker...

Men är ändå jätteglad för dig mange! Grattis!
Lycka av kärlek är verkligen den sanna lyckan!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Nästa fredag (den 18:e) kommer en tjej från Stockholm hit och blir här till måndagen. Jag som alltid sagt att stockholmare är dryga och jävliga och att jag aldrig skulle kunna tänka mig att träffa någon därifrån.. Det får man ju hoppas att ingen säger till henne att jag sagt! Hon kommer ju få en chock hur dött det är här i "skogen" som hon kallar denna "stad". Måste rensa rummet, städa och gömma all porr också! Fasen vilket jobb bara för att någon ska komma hit..

Skämt åsido så känns det jävligt bra just nu! Och ni som inte fattar är det skrivet med glimten i ögat..

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

För min del har jag precis gjort slut med min flickvän som jag varit tillsammans med i två år.. Fy fan det var det värsta jag gjort.. Har aldrig sårat någon så mycket i hela mitt liv. Usch..

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
...

En spontan fråga bara, bor du möjligtvis i Norrland?

Här uppe verkar sådana där förhastade beslut (ja, jag tycker att det är förhastat, hur kär man än må vara) vara en regel snarare än undantag. Man ska gärna också hunnit få barn innan man inser att den andra personen knappast är "the one"...

Ta det inte personligt, jag känner ju inte dig, och vet inget om din/er situation, detta är bara något jag har reflekterat över och stämplat just som ett Norrlands-fenomen. Ensamstående mammor i 20-årsåldern är inte direkt en bristvara här.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marukusu
För min del har jag precis gjort slut med min flickvän som jag varit tillsammans med i två år.. Fy fan det var det värsta jag gjort.. Har aldrig sårat någon så mycket i hela mitt liv. Usch..

Jag blev dumpad för ett par veckor sedan, tre år höll det. Men vi har inte setts sedan i augusti så det var knappast oväntat. Distansförhållanden fungerar helt enkelt inte

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Jag blev dumpad för ett par veckor sedan, tre år höll det. Men vi har inte setts sedan i augusti så det var knappast oväntat. Distansförhållanden fungerar helt enkelt inte

Vi var på väg in i ett distansförhållande, hon skulle flytta till england i ett år.. Det var delvis därför, eftersom vi haft en hel del krassliga perioder.. Jag menar, känner jag tvivel så måste jag säga, jag kan inte sitta inne med det. Hon tog det dock väldigt hårt.. Jag känner mig som ett svin.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Jag blev dumpad för ett par veckor sedan, tre år höll det. Men vi har inte setts sedan i augusti så det var knappast oväntat. Distansförhållanden fungerar helt enkelt inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av marukusu
Vi var på väg in i ett distansförhållande, hon skulle flytta till england i ett år.. Det var delvis därför, eftersom vi haft en hel del krassliga perioder.. Jag menar, känner jag tvivel så måste jag säga, jag kan inte sitta inne med det. Hon tog det dock väldigt hårt.. Jag känner mig som ett svin.

Min har funkat i 21 månader snart så jo det funkar om man bara vill

Är ni inte redo för ett distansförhållande så ge fan i det punkt slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marukusu
Vi var på väg in i ett distansförhållande, hon skulle flytta till england i ett år.. Det var delvis därför, eftersom vi haft en hel del krassliga perioder.. Jag menar, känner jag tvivel så måste jag säga, jag kan inte sitta inne med det. Hon tog det dock väldigt hårt.. Jag känner mig som ett svin.

Det verkar eka på sweclockers nu idag. Exakt samma sak har hänt mej idag med. Gjorde"slut" med min flickvän också som bor i USA. Det funkar helt enkelt inte med långdistans. Men vi lovade iaf att om ingen av oss träffat nån ny under året så skulle vi bli ihop igen iaf. Lite solsken i regnet. Och exakt samma sak hände med min syrra och hennes nuvarande pojkvän gjode slut när hon åkte till usa och även när hon åkte till Sydafrika ett halvt år. Och nu är de tillsammans fortfarande. Så hoppet lever fortfarande.

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aldabal
Det verkar eka på sweclockers nu idag. Exakt samma sak har hänt mej idag med. Gjorde"slut" med min flickvän också som bor i USA. Det funkar helt enkelt inte med långdistans. Men vi lovade iaf att om ingen av oss träffat nån ny under året så skulle vi bli ihop igen iaf. Lite solsken i regnet. Och exakt samma sak hände med min syrra och hennes nuvarande pojkvän gjode slut när hon åkte till usa och även när hon åkte till Sydafrika ett halvt år. Och nu är de tillsammans fortfarande. Så hoppet lever fortfarande.

Men det låter ju lite konstigt. =/

Typ "hittar jag ingen bättre medan du är borta kan vi väll bli ihop igen?"

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Räknas Helsingborg som långdistans?

Hur som helst var det för långt bort så..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Men det låter ju lite konstigt. =/

Typ "hittar jag ingen bättre medan du är borta kan vi väll bli ihop igen?"

Jag tror faktiskt vi kommer bli ihop igen. Men man kan ju har kul på vägen:P

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk
Medlem

Min vill inte riktigt åka iväg längre.. Jag hoppas dock hon gör det då är vad hon velat göra länge. Hennes liv må kännas hopplöst nu men antar att hon måste försöka gå vidare. Jag tror hon kommer hoppas på att vi hittar tillbaka till varandra sen, jag är tveksam nu. Men får väl se var jag befinner mig då. Lever studentlivet nu och tänker inte låta det gå till spillo.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
En spontan fråga bara, bor du möjligtvis i Norrland?

Här uppe verkar sådana där förhastade beslut (ja, jag tycker att det är förhastat, hur kär man än må vara) vara en regel snarare än undantag. Man ska gärna också hunnit få barn innan man inser att den andra personen knappast är "the one"...

Ta det inte personligt, jag känner ju inte dig, och vet inget om din/er situation, detta är bara något jag har reflekterat över och stämplat just som ett Norrlands-fenomen. Ensamstående mammor i 20-årsåldern är inte direkt en bristvara här.

tar det ej personligt,så det är lugnt;)
och om du läser mina inlägg igen så ser du att inget är förhastat:)
jag FRIAR på alla hjärtans dag,thats it,jag varken gifter mej eller skaffar barn:).
det hon sa var att hon vill föda mitt barn,men vem säger att det sker om nån månad/år:)?jag har väl en del att säga till i det hela jag med eller hur:)och lite har man ju att tänka med:P

men ett rätt hade du iaf,jag är från norrland:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
tar det ej personligt,så det är lugnt;)
och om du läser mina inlägg igen så ser du att inget är förhastat:)
jag FRIAR på alla hjärtans dag,thats it,jag varken gifter mej eller skaffar barn:).
det hon sa var att hon vill föda mitt barn,men vem säger att det sker om nån månad/år:)?jag har väl en del att säga till i det hela jag med eller hur:)och lite har man ju att tänka med:P

men ett rätt hade du iaf,jag är från norrland:D

Jag hänger upp mig lite på det där att hon säger att hon "vill föda ditt barn". Det låter som något man säger bara för att man ska ha en connection till personen, oavsett hur det går. Kan helt ärligt säga att om en tjej hade sagt det till mig innan vi firat våra tre första år (jag är 21 visserligen) så hade jag inte vetat vad hon tänker på egentligen...
Men men, lycka till!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
och om du läser mina inlägg igen så ser du att inget är förhastat:)
...
jag FRIAR på alla hjärtans dag,thats it,jag varken gifter mej eller skaffar barn:).

Jag har läst dina inlägg, och tycker fortfarande att det är förhastat. Eller så hör till helt enkelt till de som förringar frieriet, och tar för lätt på en förlovning.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
men ett rätt hade du iaf,jag är från norrland:D

Oväntat...

Visa signatur