PCvaruhuset.se Någon som har handlat av dom?

Permalänk
Medlem

PCvaruhuset.se Någon som har handlat av dom?

Jag såg den här annonsen på blocket: http://www.blocket.se/uppsala/Varfor_betala_mer_for_en_42_Pla...

Priset var ju helt ok. 6700:-, ja det går ju säkert få den billigare. Men jag gick in på hemsidan på pcvaruhuset.se. Och då tyckte jag att det kändes lite olustigt. Ingen kontaktinformation, förutom ett formulär. Inget organisationsnummer.

Är det här något företag man bör undvika??

EDIT: Min kollega skulle skapa ett konto på sidan, men då kräver dom ett personnummer.

Permalänk
Medlem

Om du tycker det känns fel så strunta i dom direkt. Det finns många bra & serösa datoraffärer,
Men jag har inga egna erfarenheter av den här affären.

Permalänk
Medlem

Samsung 42"

Där annars? :=)

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drotz2000
Samsung 42"

Där annars? :=)

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drotz2000
Samsung 42"

Där annars? :=)

Öh, jag vet hur man googlar tack. Hur vore det om du bidrog med något till tråden istället för att vara en smart ass?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU

:

Permalänk
Medlem

Årets jul-fraud kanske?:D Skämtosido, sicket kralt utbud och jag hittade ingenstans där det ens gick att se lagersaldo? Jag skulle ta mina shoppinglustar någon annanstans direkt.

Permalänk
Medlem

Jag bidrog till tråden genom att tipsa dig om en billigare tv från en välkänd näthandel och detta gör mig till en smartass?
Förlåt för att jag försökte förskona din plånbok från att lägga ut onödiga pengar.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drotz2000
Jag bidrog till tråden genom att tipsa dig om en billigare tv från en välkänd näthandel och detta gör mig till en smartass?
Förlåt för att jag försökte förskona din plånbok från att lägga ut onödiga pengar.

håller med, skit fin tv och billigare

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem

Han vill helt enkelt ha en dyrare från en skum butik, så du trollar! ;):P

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

gällande pcvaruhuset.se

Hej

Det är jag som står bakom sidan och företaget och vi driver pcvaruhuset.se.
Anledningen till en pricedrop på den där tv:n är att en kund beställade hem tv:n på postförskott och hämtade aldrig ut det
i och med att vi får in nya produkter hela tiden måste vi bli av med tv:n till ett lågtpris.
Ifall du har frågor om tv:n eller andra saker gällande företaget kan du då ringa mig på 0850112639.
Vi ska precis i dagarna lansera en stor webbutik med större valmöjligheter och till de bästa priserna.
Vad gäller sidans uppbyggnad och utseende så har jag aldrig haft tid att uppdatera den då vi har sålt produkterna direkt via blocket istället.

Permalänk
Medlem

Det är en gammal modell, köp en nyare och lägg nån tusing extra, så får du alla nyaste THINGs på tvn =D

Visa signatur

Roses are red, My name's Dave, This poem makes no sense, Microwave.

Permalänk
Skrivet av win2kshahid:

Ifall du har frågor om tv:n eller andra saker gällande företaget kan du då ringa mig på 0850112639.

Inte för att väcka en död tråd, men det här telefonnumret stämmer inte alls.
Går till något helt annat där de verkligen inte sysslar med hemelektronik.

Det där pcvaruhuset verkar inte vara det pålitligaste av ställen.

Permalänk
Avstängd

Den sidan verkar skum...ta en seriösare butik istället: inte värt den där extra 5:an man tjänar på att strul uppstår (ingen vara redan betalt etc.) och deras retur sköts från DE så det verkar vara omständligt om du måste reklamera: en bekant skulle reklamera en Asus och det var ett eget litet h*lvete för henne - hon var utan datorn i 3 månader inalles...

Jag hade inte vågat chansa.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Hedersmedlem

Företaget verkar inte existera. Var försiktiga med vilka ni handlar av.

*tråd låst*

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan