Permalänk
Medlem

Iphone Pris

Tjena letar bästa priset på iphone 3gs nu inför julen.

iPhone 3GS 16GB svart
0 kr/min inom Halebop, Gratis SMS och fri mobilsurf ingår! Endast 118 kr/mån

hittade detta hos halebop: http://www.halebop.se/butik/2butik.page

24mån /118kr / mån

förhöjd månadsavg- 150kr

Månadsavgift
268 kr

Surfa fritt på hela internet

När du skaffar iPhone med Halebop får du också tjänsten Mobilsurf Fastpris som gör att du kan surfa fritt på hela internet med 3G/GSM (edge) hastighet (vid förbrukning av mer än 500 MB data begränsas överföringshastigheten till 57 kbit/s). Månadsavgift 59 kr.

tänker också här surf avgiften på 59 kr måste väl vara inräknat i de 118/mån?

Tycker dethär verkar vara det billigaste som finns just nu

har ni något billigare förslag? eller kanske någon åsikt ang iphone?

gjorde tråden i all hast lite stressad kanske måste edita senare.

länken e mysko men klicka bah på iphonen

Permalänk
Avstängd

Halebop är billigaste jag hittat också av alla abbonemang om man inte vill ha massa minuter osv som ingår.

Tycker halebop är mest prisvärt.
Det ingår 3000 sms och 500mb surf.
Och dom 59kr ingår i 118kr.

Permalänk
Medlem

Har beställt för Halebop för att det var de absolut billigaste. På telia fick man betala 5,5k (?) för en Iphone medans hos Halebop fick jag betala 3,6k. Sen var ju abonnemanget mycket bättre hos halebop också. Och ja, de 59kr ingår i de 118kr som du betalar varje månad.

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

Satt precis å letade efter svar om Iphone 3GS hos halebop, är det inga andra konstiga kostnader?

""Du har valt:

* iPhone 3GS 16GB svart
* Förhöjd månadsavgift 150 kr
* Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris bindningstid 24 mån

Månadsavgift
268 kr ""

lägger dom på det man ringer för då alltså?
tyckte detta verkade lustigt billigt

"För att kunna komma igång med din iPhone 3G/S krävs att du har tillgång till en dator med iTunes."

Kostar detta också?

Hur är det med försäkring? halebop har ingen väll?

Vad händer när abonnemanget går ut? kan man köpa ut mobilen? i så fall vilket pris?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreasN
Satt precis å letade efter svar om Iphone 3GS hos halebop, är det inga andra konstiga kostnader?

""Du har valt:

* iPhone 3GS 16GB svart
* Förhöjd månadsavgift 150 kr
* Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris bindningstid 24 mån

Månadsavgift
268 kr ""

lägger dom på det man ringer för då alltså?
tyckte detta verkade lustigt billigt

"För att kunna komma igång med din iPhone 3G/S krävs att du har tillgång till en dator med iTunes."

Kostar detta också?

Hur är det med försäkring? halebop har ingen väll?

1) Ja det kostar att ringa, så de lägger på det du ringt för.

2) Varför skulle det kostar?

Permalänk
Medlem

Okej nja vet inte dom försöker ju alltid lura på en grejer som kostar massor, kan man skaffa försäkring på sin mobil då? halebop har ju tydligen ingen

Permalänk
Medlem

Vad är det för försäkring du vill ha? Själv har jag aldrig förstått varför man ska försäkra mobilen. Det borde ju räcka med en hemförsäkring då denna täcker det mesta.

Permalänk

min iphone funkar faktist med telia kontantkort även fast det var halebop abbonemang.kan även tillägga att jag har 3gs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b00mb1ast3r
min iphone funkar faktist med telia kontantkort även fast det var halebop abbonemang.kan även tillägga att jag har 3gs

Kan ju vara för att telia och halebop är typ samma. Halebop kör ju på telias master, står även telia om du tittar på operatörsnamnet i telefonen.

Permalänk

joo men tycker att det var skumt ändå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b00mb1ast3r
joo men tycker att det var skumt ändå

Även fast Telia äger Halebop?

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk

Halebop är bara en abonnemangsvariant hos Telia, det är samma företag så det är inte det minsta konstigt att ett Telia-SIM fungerar i en Halebop-telefon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Vad är det för försäkring du vill ha? Själv har jag aldrig förstått varför man ska försäkra mobilen. Det borde ju räcka med en hemförsäkring då denna täcker det mesta.

om man råkar ha sönder en Iphone 3GS så vill man ju inte betala 7k för en ny
men täcker hemförsökring stulen telefon på annan plats? och att jag tappar den i en vattenpöl i stan?

Permalänk
Medlem

--

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreasN
Det är inte såhär då:

59kr / månaden ringa & smsa + 14,75kr moms = 73,75kr

59kr / månaden mobilsurf + 14,75kr moms = 73,75kr

150kr förhöjd månadsavgift + 37,50kr moms

Faktura 29kr

Totalt = 364kr / månaden

för tydligen står inte halebops priser med moms

Va!? Det kan ju inte stämma, på min beställningsbekräftelse så står det 288kr/månad i totalpris.
Jag får dra iväg ett mail till deras kundtjänst och fråga om detta stämmer.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreasN
Det är inte såhär då:

59kr / månaden ringa & smsa + 14,75kr moms = 73,75kr

59kr / månaden mobilsurf + 14,75kr moms = 73,75kr

150kr förhöjd månadsavgift + 37,50kr moms

Faktura 29kr

Totalt = 364kr / månaden

för tydligen står inte halebops priser med moms

Haha årets fail-post, sluta vilseleda folk.

Jag beställde via halebop, valde att köra engångskostnad för telefonen på 3600 kr och därefter har ja typ betalat 130kr/månad i faktura, ringer men ringer inte som en tok, SMSar och surfar mest.

Räknade ut förrut att det blir 6 067kr totalt under 24mån (+ telefonsamtal)

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Jag har en iPhone 3GS 16GB Svart från Halebop Vänner med mobilsurf

500MB räcker gott och väl att surfa för under en månad och det blir ingen extra kostnad över det, dock 57kb/s.. sen har man ju ganska ofta tillgång till wifi.

Gratis att ringa inom halebop men annars läggs det på månads kostnaden, starta samtalet kostar väll också 50 öre eller nått.

Jag betalade 3k direkt så jag får så lite månadskostnad som möjligt.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Va!? Det kan ju inte stämma, på min beställningsbekräftelse så står det 288kr/månad i totalpris.
Jag får dra iväg ett mail till deras kundtjänst och fråga om detta stämmer.

Momsen är redan inräknad när det gäller sånt, jag tror det är samma sak med 3 och Telenor

Visa signatur

nuvarande dator: Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, Intel i7 8700k 4,7Ghz, Corsair 32gb3200mhz, ASUS RTX 2070 STRIX Gaming OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScrewFearMe
Momsen är redan inräknad när det gäller sånt, jag tror det är samma sak med 3 och Telenor

Mmm, fick ett svar från deras kundtjänst att det absolut inte stämmer så man kan ju undra vad AndreasN har rökt.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Mmm, fick ett svar från deras kundtjänst att det absolut inte stämmer så man kan ju undra vad AndreasN har rökt.

Han har nog rökt toapapper, med tanke på att han bara snackar skit.

Min räkning som jag fick för några dagar sedan stämmer med priserna som står på sidan. Så bara att ignorerar det han skrev.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Highlaj
Haha årets fail-post, sluta vilseleda folk.

Jag beställde via halebop, valde att köra engångskostnad för telefonen på 3600 kr och därefter har ja typ betalat 130kr/månad i faktura, ringer men ringer inte som en tok, SMSar och surfar mest.

Räknade ut H att det blir 6 067kr totalt under 24mån (+ telefonsamtal)

fail post? Man vet ju aldrig men det verkade sjuktbilligt mot alla andra Telia, telenor t.ex bästa är att ringa och prata med dom och jag har inte sagt att det var så lär er läsa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreasN
fail post? Man vet ju aldrig men det verkade sjuktbilligt mot alla andra Telia, telenor t.ex bästa är att ringa och prata med dom och jag har inte sagt att det var så lär er läsa

Sjukt billigt?

Tre med kontantkort kostar ju typ 6300Kr, ungefär detsamma dvs om man räknar kostnaden över abonnemangsperioden, Halebop räknar nog med att du ska ringa lite också.

Det går ju att köpa 3Gs för typ 5000Kr med kontantkort (O2 i England, känner du någon där är det lätt fixat).

Tycker du ska kolla upp saker innan du vilseleder folk, blev nog många som blev lite oroliga där.

Permalänk
Medlem

Jag skrev den lite dligt ja ska rätta mig " det kan inte vara såhär då?? "

Permalänk
Medlem

Anyways jag beställer aldrig abonnemang över internet jag har Telia, 229kr + internet 69kr

Permalänk
Medlem

Finns det någon som har koll på hur lång leveranstid det är på iphone 3gs idag? Om jag ska köpa en vill jag ju ha den direkt i butik!

Visa signatur

Sony VAIO VPC-F11M1E/H Intel Core i5 520m, 4 GB RAM, nvidia geforce 330m, 500 GB HDD

Permalänk
Avstängd

Halebop har erbjudande nu. Lite billigare månadskostnad första året om du beställer 24 månader.
Inte mycket men hey allt sparande är sparande. Är helt klart billigaste om man vill ha iphone med abbonemang.

Perfekt för dom som inte ringer mycket utan smsar o surfar.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden.

Vilket blir det billigaste erbjudandet för en 3gs (16gb) idag? Kommer inte att använda abonnemanget som med följer utan är endast intresserad av telefonen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Penguin_SWE
Lånar tråden.

Vilket blir det billigaste erbjudandet för en 3gs (16gb) idag? Kommer inte att använda abonnemanget som med följer utan är endast intresserad av telefonen.

Varför inte använda abonnemanget? ;p

Halebop är ganska billigt, checka det.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Penguin_SWE
Lånar tråden.

Vilket blir det billigaste erbjudandet för en 3gs (16gb) idag? Kommer inte att använda abonnemanget som med följer utan är endast intresserad av telefonen.

Lättast är det nog att köpa telefonen från Tre med kontantkort, tror den ligger på ca. 6300Kr.

Alternativt, om du känner någon i London så köp den från O2 med kontantkort, kostar precis över 5000Kr då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Halebop har erbjudande nu. Lite billigare månadskostnad första året om du beställer 24 månader.
Inte mycket men hey allt sparande är sparande. Är helt klart billigaste om man vill ha iphone med abbonemang.

Perfekt för dom som inte ringer mycket utan smsar o surfar.

Jag beställde en 32gb vit 3GS igår! Tack för tipset har kollat runt på flera olika ställen men fastnade för det erbjudandet.

/Jonas

Visa signatur

Sony VAIO VPC-F11M1E/H Intel Core i5 520m, 4 GB RAM, nvidia geforce 330m, 500 GB HDD