Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Mina damer och herrar, som ett resultat av min kommentar så har tyvär Bloopy blivit så chockad att hans skalle spränges, se detta som en varning. Säg inte till oss att göra om vårt projekt. Föresten, för er som finns kvar så skulle jag bara vilja säga detta;

Vårt projekt är klart. Denna kommentaren är alltså till er som sitter och kliar er i skallen och undrar varför det inte kommer några kommenterar längre. Är bara nyfiken på varför inte fler svarar?

Såg ut som om det var en hel del intresserade i början, men inte en enda av er har kommenterat på slutresultat. Valde ni att ge er själva en hjärtattack för att ni inte hade något bättre att göra eller vad?

Kommentera, nu!

Kan det vara så att ingen svara då du ger kaxiga svar på deras kritik!
Jag tycker det vart bra men det kunde blivit bättre med aluskal och lite andra detaljer men man lär sig tills nästa projekt:) Du behöver inte svara kaxigt då jag erkänner att jag inte gjort det bättre själv men man måste få säga vad man tycker utan ett svar som: "du din lilla mupp" osv.
/A.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Nja, det var nog det enda "kaxiga" svar jag svarat med.

Att anse att stommen i lådan är ett par skakiga masonit skivor tycker jag är rent idiotiskt. Sen fanns det dock plåtar också, men det är inte precis så att man kan kalla dem särskilt stabila.

Anledningen till varför vi inte hade aluskal var ju kostnadsproblemet. Vi gick på en billigare variant och ändå brändes 3500kr på lådan.

Mupp är svarets svar, det ultimata svaret om man nu skulle vilja höja upp det till den nivån. Om folk känner sig kränkta av att bli kallad en "Mupp" så har man ingen humor.

Visa signatur

]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Nja, det var nog det enda "kaxiga" svar jag svarat med.

Att anse att stommen i lådan är ett par skakiga masonit skivor tycker jag är rent idiotiskt. Sen fanns det dock plåtar också, men det är inte precis så att man kan kalla dem särskilt stabila.

Anledningen till varför vi inte hade aluskal var ju kostnadsproblemet. Vi gick på en billigare variant och ändå brändes 3500kr på lådan.

Mupp är svarets svar, det ultimata svaret om man nu skulle vilja höja upp det till den nivån. Om folk känner sig kränkta av att bli kallad en "Mupp" så har man ingen humor.

Har inte sagt att stommen var masonit, förstår problemet med pengarr men det är min åsikt att det hade varit snyggare med alu. Du får kalla mig mupp om du tycker att jag är en, jag tar inte illa upp men jag skrev som jag tror att folk kan reagera. Humor is the shit

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Har inte sagt att stommen var masonit, förstår problemet med pengarr men det är min åsikt att det hade varit snyggare med alu. Du får kalla mig mupp om du tycker att jag är en, jag tar inte illa upp men jag skrev som jag tror att folk kan reagera. Humor is the shit

Du sa inte det, men Bloopy gjorde det...

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk

Hej era muppipuppar! Vilket gryyymt och fenomenalt fantastiskt dundercoolt bygge alltså!!! Grymt avis man blir när ni sitter där o småglor på bilderna! Vill-ha faktorn steg just överdrivet mycket här...

Lycka till med projektarbetet nu grabbz

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Fint projekt, märks att det är en hel del tid nerlagd på det!

Dock tycker jag att kalla folk som delar med sig av sina åsikter för "mupp" är lite dålig stil då du ber om åsikter, för det var väll åsikter du ville ha?

Vill du enbart ha "oj vad snyggt", "skitbra arbete", "Man kan inte göra det snyggare" kommentarer så be om det isåfall.

För att få projektet komplett så skulle jag dock byta ut nuvarande skruvar mot svarta då de som sitter på plats nu skär sig rätt hårt mot den svarta ramen, det ser lite mer ut som en hembyggd baslåda med de skruvarna.

EDIT

Föresten, hur är ljudnivån i burken? Tänkte att eftersom det är rätt tjocka skivor så lär det isolera bort ljudet rätt bra, funderar nämligen på att bygga en egen låda själv också för att få ner ljudnivån.

Permalänk
Medlem

Kanske kan leta lite efter snygga svarta skruvar, måla om dom är iaf inget alternativ då färgen kommer försvinna i skruvmejselspåret.

Ljudnivån är riktigt bra sen jag fixade en fanmate och drog ner slipstream 1200-fläktarna på grafikkortet i dator 1 till ca 700 rpm. Dessutom står den nedre tricoolfläkten på medium så den kan man ju dra ner till low. Annars kan man ju byte ut dem till tystare fläktar...

Totalt är det en rätt tyst och fin dator, tystare än dator 2 när den satt i sin gamla låda tror jag Och nu är det ju ändå mer än dubbelt så mycket värme som ska bort. Dessutom är det lite svalare

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huttala
Fint projekt, märks att det är en hel del tid nerlagd på det!

Dock tycker jag att kalla folk som delar med sig av sina åsikter för "mupp" är lite dålig stil då du ber om åsikter, för det var väll åsikter du ville ha?

Vill du enbart ha "oj vad snyggt", "skitbra arbete", "Man kan inte göra det snyggare" kommentarer så be om det isåfall.

För att få projektet komplett så skulle jag dock byta ut nuvarande skruvar mot svarta då de som sitter på plats nu skär sig rätt hårt mot den svarta ramen, det ser lite mer ut som en hembyggd baslåda med de skruvarna.

EDIT

Föresten, hur är ljudnivån i burken? Tänkte att eftersom det är rätt tjocka skivor så lär det isolera bort ljudet rätt bra, funderar nämligen på att bygga en egen låda själv också för att få ner ljudnivån.

Jag bad om konstruktiv kritisim. Det är en stor skillnad mellan åsikter och konstruktiv kritisim. Åsikter slängs ut som "Fint, gött, nice". Även om det kan vara kul att höra så behövs mer konstruktiva svar. Till exempel; Om du skulle hoppa tillbaka till sida ett eller två så kan du klart se en lång rad genomtänkta svar.

Desutom, jag har bara kallat två pers för mupp. En idiot som tyckte lådan var för stor fast han hade inga argument varför detta var fallet och en andra person som bara klagade på vårt projekt, sen anser att två skakiga masonit skivor är stommen i lådan och nästan befaller oss att göra om lådan på hans vilkor.

Vad jag kräver är inte en person som kan säga "fint". Vad jag kräver är en person som kan kommentera arbetet och sen komma med argument varför han tycker si eller så.

"Fult" räcker inte som argument.

Föresten, de svarta skruvarna skulle väll göra det lite väl.. mörkt, eller? Jag tyckte det vara ganska snyggt med skruvarna så som de är. Men aja, dem frågorna är väll direkt riktade till michael.. Med tanke på att projektet är över så tillhör den ju honom.

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem

Om ni har missat det så har jag lagt upp ett galleri nu: http://www.sweclockers.com/album/?id=4023

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Vi har pratat med läraren och vi kommer få MVG för projektarbetet.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Hej undrar vart man kan köpa lösa delarna?

Visa signatur

» Asus M3A32 Deluxe «•» Amd Phenom x4 9850BE«•»Asus Silentknight«•»2x2gb Corsair XMS2, Tot 6gb pc6400 «•» Gainward 8800GTS 640mb DDR3 «•» 250gb Seagate IDE «•»Windows XP Pro«•»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crackert
Hej undrar vart man kan köpa lösa delarna?

Menar du moderkortsplåtar, hårddiskburar och sånt?

Här finns länkar till var du kan köpa moderkortsplåten, välj butik själv: http://www.google.se/search?hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mo...

Hårddiskburar: http://www.google.se/search?q=Lian+Li+EX-33N1&ie=utf-8&oe=utf...

Frontfläkten verkar inte finnas kvar, men det är iaf en bzerk 250 mm LED-fläkt.

Edit: hittade en version som verkar finnas i lager, den har dock vit/silverfärgad ring och vet inte om den har LEDs: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=4418...

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Jo, mina damer och herrar, är det ingen som har modet att kommentera våra bilder, tycker ni datorlådan är snygg eller? Eller tycker ni den ser ut som en svart gadrob?

Tycker vi förtjänar åtminstonde en kommentar.. Kom igen snubbar!

Stor - Ja

Ful - Ja

Smaklös - Ja

Masonit - Wtf!?

Tråkiga lösningar - Ja

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Stor - Ja

Ful - Ja

Smaklös - Ja

Masonit - Wtf!?

Tråkiga lösningar - Ja

Kanske borde man se om man kunde få tråden att bli låst? Vi har fått våra betyg.
Vi har länkat er vidare till ett galeri där ni kan rösta.

Nästa datorlåda ska göras med silvertejp, glass och majonäs. Hurray-
Allvarligt, galleriet är den bästa platsen som ni kan klaga. Ingen ide att klaga här.

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Kanske borde man se om man kunde få tråden att bli låst? Vi har fått våra betyg.
Vi har länkat er vidare till ett galeri där ni kan rösta.

Nästa datorlåda ska göras med silvertejp, glass och majonäs. Hurray-
Allvarligt, galleriet är den bästa platsen som ni kan klaga. Ingen ide att
klaga här.

Klaga? Ni ville ha synpunkter/kommentarer ju..

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Intressant projekt, men helt klart lite udda.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Klaga? Ni ville ha synpunkter/kommentarer ju..

Jo, men tyvär har du varit lite seg. När du såg att vi lagt upp ett galeri och även fått vårt betyg
så innebär detta att projektarbetet är klart. Därmed har vi inte något behov att några synpunkter längre.

Jag har ett råd till dig, det är inte för att vara taskig eller nåt. Men, innan du skriver något,
kolla vilket datum det står på posten innan. Föresten, vi bad inte enbart efter synpunkter heller.

Om du tycker något är dåligt.. okej, varför? vad skulle du göra i vår position?
Kan du inte svara de simpla frågorna så är din kommentar helt meningslös.

Vi skulle inte ens kunna ha användning av den om projketet fortfarande höll på.
Tanken är ju att, när man håller på med projektet ska få konstruktiv kritism.
dvs. allt som ni tycker är dåligt ska också kunna utnytjas.

Tycker ni att t.ex en röd färg inte duger och föreslår en annan. Så kan vi allså ändra färg.
Men att säga en så meningslös kommentar som "Fantasilös" ..

hur tror du att vi ska kunna utnytja en sån skitkommentar?

Som sagt.. vi borde få låst denna tråden så fort som möjligt.
Så gå till galleriet, svara inte på denna kommenaren. Gör ert svar i gallerriet.

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem

Coolt killar, Riktigt coolt bygga må jag säga. Ser lite trångt ut och mycket kablar men det kan man förstå, tempen var väldigt bra ändå . Var det skolarbete sa ni ?

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cer0n
Coolt killar, Riktigt coolt bygga må jag säga. Ser lite trångt ut och mycket kablar men det kan man förstå, tempen var väldigt bra ändå . Var det skolarbete sa ni ?

Jupp, projektarbetet var det vi gjorde under det tredje och sista skolåret.
Alla gör diverse projektarbeten. Vi gjorde detta.

Det var mycke slit och långa bussresor, men det var kul.

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Jo, men tyvär har du varit lite seg. När du såg att vi lagt upp ett galeri och även fått vårt betyg
så innebär detta att projektarbetet är klart. Därmed har vi inte något behov att några synpunkter längre.

Jag har ett råd till dig, det är inte för att vara taskig eller nåt. Men, innan du skriver något,
kolla vilket datum det står på posten innan. Föresten, vi bad inte enbart efter synpunkter heller.

Om du tycker något är dåligt.. okej, varför? vad skulle du göra i vår position?
Kan du inte svara de simpla frågorna så är din kommentar helt meningslös.

Vi skulle inte ens kunna ha användning av den om projketet fortfarande höll på.
Tanken är ju att, när man håller på med projektet ska få konstruktiv kritism.
dvs. allt som ni tycker är dåligt ska också kunna utnytjas.

Tycker ni att t.ex en röd färg inte duger och föreslår en annan. Så kan vi allså ändra färg.
Men att säga en så meningslös kommentar som "Fantasilös" ..

hur tror du att vi ska kunna utnytja en sån skitkommentar?

Som sagt.. vi borde få låst denna tråden så fort som möjligt.
Så gå till galleriet, svara inte på denna kommenaren. Gör ert svar i gallerriet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Jo, men tyvär har du varit lite seg. När du såg att vi lagt upp ett galeri och även fått vårt betyg
så innebär detta att projektarbetet är klart. Därmed har vi inte något behov att några synpunkter längre.

Jag har ett råd till dig, det är inte för att vara taskig eller nåt. Men, innan du skriver något,
kolla vilket datum det står på posten innan. Föresten, vi bad inte enbart efter synpunkter heller.

Om du tycker något är dåligt.. okej, varför? vad skulle du göra i vår position?
Kan du inte svara de simpla frågorna så är din kommentar helt meningslös.

Vi skulle inte ens kunna ha användning av den om projketet fortfarande höll på.
Tanken är ju att, när man håller på med projektet ska få konstruktiv kritism.
dvs. allt som ni tycker är dåligt ska också kunna utnytjas.

Tycker ni att t.ex en röd färg inte duger och föreslår en annan. Så kan vi allså ändra färg.
Men att säga en så meningslös kommentar som "Fantasilös" ..

hur tror du att vi ska kunna utnytja en sån skitkommentar?

Som sagt.. vi borde få låst denna tråden så fort som möjligt.
Så gå till galleriet, svara inte på denna kommentaren. Gör ert svar i gallerriet.

Hahaaaaaaaaha, hur långt upp i röven har du pinnen eller?

Stor - Allt går att få mindre.

Ful/Smaklös - Hänger ihop med storleken och masonitskiten.

Tråkiga lösningar - Bulta ihop två standardchassie så har man ett likadant som ert, och det tar bara en kvart att göra.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Hahaaaaaaaaha, hur långt upp i röven har du pinnen eller?

Stor - Allt går att få mindre.

Ful/Smaklös - Hänger ihop med storleken och masonitskiten.

Tråkiga lösningar - Bulta ihop två standardchassie så har man ett likadant som ert, och det tar bara en kvart att göra.

Pinne i röven? den va ny. Lite grovt sätt att säga att jag är långt från att dö. Med tanke på att det gamla talesättet säger att när man dör så "trillar man av pinnen"

Finns bara en lösning att få den mindre och detta är med vätskekylning. Vi har inte råd med vätskekylning. Därmed är detta minimalstorleken och går inte att få mindre.

Smaklös? Självklart, du ska inte slicka på chassit.
Samma som vårt? våra chassi sitter inte ihop. De sitter fastskruvade i en alumnium skiva.

Masoniten, storleken.. allting hänger ihop med våran budget. Burken gick på 3500 spänn trots våra nedskärningar. Detta gjordes även med en tidsbegränsning, projektarbete.. du vet.

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem

Varför gjorde ni inte en bättre kabeldragning när ni ändå BYGGDE ERT EGNA CHASSI? Ni hade kunnat gjort den ultimata kabeldragningen, men ni sket i det och bara slängde ihop det. Varför gjorde ni inte någon sorts ram runt dvd spelarna för? varför lackade ni inte allt bak svart så att det inte ser så förjävligt ut (Vissa saker är blandat "silver" med svart.. USELT genomfört med tanken på att det är ett projektarbete och ni spenderade 3500 kr.. Tack och adjö. Ps, CLD snälla gör inga fler projekt om du inte kan ta konstruktiv kritik.

Visa signatur

Quad Core

Permalänk
Medlem

Meh, problemet är inte att jag inte kan ta konstruktiv krikik.. snarare så att folk slänger ut sig kritik utan grund. T.ex om en person säger att projektet är skit, vafan ska man göra åt det? snubben säger aldrig något om att hjälpa. Det är hela hans kommentar.

Varför svarar folk fortfarande på tråden ett halvår efter att vi hade blivit klara?

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av __OMP
Varför gjorde ni inte en bättre kabeldragning när ni ändå BYGGDE ERT EGNA CHASSI? Ni hade kunnat gjort den ultimata kabeldragningen, men ni sket i det och bara slängde ihop det. Varför gjorde ni inte någon sorts ram runt dvd spelarna för? varför lackade ni inte allt bak svart så att det inte ser så förjävligt ut (Vissa saker är blandat "silver" med svart.. USELT genomfört med tanken på att det är ett projektarbete och ni spenderade 3500 kr.. Tack och adjö. Ps, CLD snälla gör inga fler projekt om du inte kan ta konstruktiv kritik.

Va fan snackar du om? Vi gömde kablarna så gott vi kunde, men nånstans ska de ju vara. Vad då ram runt DVD? Hela baksidan är lackad, men vissa kort mm har annan färg, men det är det väl ändå ingen som målar?

Sen varför gräver du upp tråden efter ett halvår för att klaga på sånt?

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo

Sen varför gräver du upp tråden efter ett halvår för att klaga på sånt?

Söker man runt hittar man gammla trådar/loggar utan att tänka på att de är gammla, verkar som ni skäms över projektet då ni säger att man inte ska gräva upp tråden och bortförklaringar hit och dit:(

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Söker man runt hittar man gammla trådar/loggar utan att tänka på att de är gammla, verkar som ni skäms över projektet då ni säger att man inte ska gräva upp tråden och bortförklaringar hit och dit:(

Sen när sa vi att vi ville ha en bedömning på projektet av er? Vi ställde ett krav. Pekade ut vad vi tänkte kunde vara bra. Vi bad er om ider för att på så sätt få projektet att flyta fram i en fin takt. Vi sa också att ni kunde peka ut sånt som vi eventuellt kunde ändra OM ni kunde uppfylla de få kraven vi hade, först och främst så skulle ni ge oss informationen innan projektet var klart eftersom efter det inte spelade någon roll om projektet redan börjats bedömmas av lärare. Sen så skulle ändringarna inte vara för kraftiga heller eftersom detta också skulle ha klämt till oss när det gällde tidsplanen. Vi avslutade sen projektet och fick vårt betyg.

Det känns bara som han jävlas för att han är uttråkad.
Vi borde helt enkelt få en avslutning på det här.

MODERATORER, LÅS DENNA TRÅDEN!

Visa signatur

]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
...

Du verkar ju vara en glad prick-NOT!
Klart som fan att folk bedömer ert arbete om ni lägger upp bilder över byggets gång.
Varför göra en sådan logg om man inte vill ha folks omdömen och tyckande, positivt som negativt för allas smak är olika och kommer så förbli!
Mitt tips till dig, gör aldrig mer en logg/galleri då du inte vill ha folks åsikter.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
Vi bad er om ider för att på så sätt få projektet att flyta fram i en fin takt. Vi sa också att ni kunde peka ut sånt som vi eventuellt kunde ändra OM ni kunde uppfylla de få kraven vi hade, först och främst så skulle ni ge oss informationen innan projektet var klart eftersom efter det inte spelade någon roll om projektet redan börjats bedömmas av lärare.

Vad jag kommer ihåg lyssnade ni dock inte på några tips eller ideer som kom in. Det är inte ett dårligt bygge som sådant, men det kunde varit mycket mycket bättre med lite bättre planering och genomföring.

Om ni verkligen fick MVG på detta kan man undra vad er lärare hade som kriterier för sin betygsättning.

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Du verkar ju vara en glad prick-NOT!
Klart som fan att folk bedömer ert arbete om ni lägger upp bilder över byggets gång.
Varför göra en sådan logg om man inte vill ha folks omdömen och tyckande, positivt som negativt för allas smak är olika och kommer så förbli!
Mitt tips till dig, gör aldrig mer en logg/galleri då du inte vill ha folks åsikter.

Vad jag menade med det var att, om ni bedömmer detta. Fint, om ni skriver en utförlig beskrivning där ni presenterar argument varför ni tycker si eller så. Fan, det kanske kan vara användbart.. Men när skiten är klar, varför ska jag bry mig? Jag blir bara irriterad över att folk fortfarande postar när vi ett flertal gånger sagt till er att vi inte längre har något behov av fler kommentarer.

För att göra en lång historia kort. Det räcker, vi behöver inte mer.

När det gäller sweclockers, jag gillar inte nivån ni ligger på. Om jag skapar en dator relaterad tråd så gör jag det inte här.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av emigrating12
Vad jag kommer ihåg lyssnade ni dock inte på några tips eller ideer som kom in. Det är inte ett dårligt bygge som sådant, men det kunde varit mycket mycket bättre med lite bättre planering och genomföring.

Om ni verkligen fick MVG på detta kan man undra vad er lärare hade som kriterier för sin betygsättning.

Vi har lyssnat på en hel del grejer, vi plockade en hel del saker.. Vi frågade om en hel del saker. Bara för att en person säger något som vi eventuellt kan göra så behöver detta inte vara fallet. Kanske tycker vi att iden är fin men anser att vi har en bättre ide. Eller så anser vi att iden suger och frågar någon annan. Allt som vi kör in i datorn går inte via sweclockers. Iden att lägga upp projektet på sweclockers var michaels ide.

När det gäller betyg så ska ni inte fråga mig utan läraren.
mattias.sjoblom@gti.se

Räcker det nu? Jag har besvarat era kommentarer för att försöka avsluta det hela. Jag vill inte att ni ska argumentera tillbaka. Vad ni än vill så ger jag upp, ni har rätt, vad det än nu kan vara. Sluta kommentera nu. Allvarligt.

Visa signatur

]

Permalänk
Hedersmedlem

Seså, kom ihåg att inte vara otrevliga.

Vi låser inte trådar bara för att de är gamla. Jag tycker att det är rimligt att man ska kunna komma med kommentarer även i efterhand.