Nokia 8800 carbon arte eller Iphone 3g

Permalänk
Medlem

Nokia 8800 carbon arte eller Iphone 3g

i dagsläget äger jag en Vit Iphone 3g, men funderar på att byta den mot en Nokia 8800 carbon arte.

dock har jag beslutsångest, Jag älskar det faktum att jag kan surfa var som helst med iphonen och allt det vilket inte kommer fungera på 8800..
men jag har alltid velat ha en 8800...

nu får ni grabbar hjälpa mig, hur ska jag gå tillväga...

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

Retromobiler är ju endast roligt i fantasin. Du kan ju byta om du bara använder telefonen för att sms:a och ringa, för det är det enda 8800 klarar, men annars lär du ångra dig rätt kvickt.

Du kan ju se det som att du funderar på att byta världens mest eftertraktade och användbara smartphone mot en glorifierad 3210, valet blir lätt rätt då.

Permalänk
Medlem

8800 är ju inte särskilt uppdaterad. är det en telefon du behöver, då funkar den utmärkt. är det en mobil enhet me mail, o surfande, då äre långt ifrån rätt mobil. på dig låter det ju som om du är en som vill ha det senare. så personligen håller jag med sprucetwig.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

jag är ju jätte nöjd med min iphone, skaffade 3g'n då den släpptes i USA å hade den till då 3g'n kom. imo är Iphonen den bästa mobilen som finns.

men samtidigt så är jag sjukt sugen på en 8800, den ser så läcker ut osv.

men jag reser flera timmar med tåg varje dag (jobb) å då är Iphonen extremt bra med sitt internet, facebook osv osv.

har funderat lite på ifall man ska byta 3g'n mot en 8800 å skaffa en 3gS framöver.

men har somsagt... har beslutsångest...

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

köp en atrapp av en 8800 och en riktig 3gs så kan du titta på 8800 och använda iphonen.

Visa signatur

Maila mig