Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Angela? Hon growlar fan skitfint! Jag blir lite hård i byxan när jag tänker på att det är en brud som sjunger. Det är synd att de är så tokmelodiska bara.

Visst growlar hon fint, men det gör ont i mig att höra en kvinna låta såpass..."growligt".

Kom btw hem från trädgårn nu. Behöver ingen musik. "Guardians of ASGAAAAAAARD!" ekar fortfarande i huvudet.. Men nice var det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Visst growlar hon fint, men det gör ont i mig att höra en kvinna låta såpass..."growligt".

Kom btw hem från trädgårn nu. Behöver ingen musik. "Guardians of ASGAAAAAAARD!" ekar fortfarande i huvudet.. Men nice var det.

Har de varit där? Tillsammans med Entombed va? Jag har träffat LG

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Haha ok stämmer det. Lg sjung med i enlåt ihop med amon

Permalänk
Medlem

Neophyte - Heil Hitler
och bytte precis över i skrivande stund till
dubmood - Sleepless (Cydonian Sky #2)

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Silent Shout - The Knife

Permalänk
Medlem

Madeleine Peyroux - Everybody's talkin'

Permalänk
Medlem

Meshuggah - Bleed

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

sabaton - artero dominatus
svenskt metal band som sjunger om olika händelser och slag från WWII samt lite modernt krig.
en polare introducerade mej för denna grupp för typ 6 månader sedan och sabaton knuffade direkt ner mina tidigare favoriter manowar och AC/DC rejält.
nu spelar jag dessa låtar jämt,hemma,ute och på gym.
kanon band.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
sabaton - artero dominatus
svenskt metal band som sjunger om olika händelser och slag från WWII samt lite modernt krig.
en polare introducerade mej för denna grupp för typ 6 månader sedan och sabaton knuffade direkt ner mina tidigare favoriter manowar och AC/DC rejält.
nu spelar jag dessa låtar jämt,hemma,ute och på gym.
kanon band.

De är grymma live, bara så du vet Alltid ett jävla ös

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Permalänk
Medlem

Scooter - [#11 - Under The Radar Over The Top (Limited edition) [CD 1] (2009) {Hardstyle}] Stuck On Replay

Fett bra

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Är det bara massa fjuniga små metalpojkar i denna tråden eller?
Själv lyssnar jag på riktig hårdrock:
Kansas - Carry on wayward son

Permalänk

Alexisonfire - Boiled Frogs

Permalänk

Muse - Uprising

Permalänk

rammstein - fuhre mich

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk

The Prodigy - Invaders Must Die

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Scar Symmetry -Quantumleaper

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Pink Floyd - Time

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem

Prebab Sprout - Wild Horses

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Addictive DJs - Crush On Hardcore 3

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

ASOT - Armin van Buuren.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
De är grymma live, bara så du vet Alltid ett jävla ös

har sett allt utav dom live som finns på youtube och jag älskar det:),speciellt från open air 2008.
jag vill så gärna se dom live!:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
har sett allt utav dom live som finns på youtube och jag älskar det:),speciellt från open air 2008.
jag vill så gärna se dom live!:)

Har sett dom 3-4ggr, skit kul och alltid lika bra! Rockstad: Falun i år är nog den bästa konserten hittills. Du får åka på rockstad nästa år då

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

X-Press 2 - Lazy

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Markoolio drömmen om finland Lyssnar på metal annars men van fan Markoolio e ju bra iaf dom gamla låtarna

Permalänk
Medlem

JOHNNY CASH!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackeShan
JOHNNY CASH!!!!!!!!!!!

+1

Johnny Cash - Hurt

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem

ACDC - If you dare

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk

DJ mixes, hard dance and NuNRG!\THE SWEDISH CANDY SHOW - DJ BLUECORE & SPECIAL GUEST MEKE LIVE RIGHT NOW 12-AUG-09!!!

Visa signatur

I am Extrazz.