Creative Fatal1ty Gaming Headset. Micen funkar inte?

Permalänk
Medlem

Creative Fatal1ty Gaming Headset. Micen funkar inte?

har nyss skaffat Fatal1ty gaming headset , men micen funkar inte. den där inkopplad rätt och jag har uppdaterat alla drivrutiner.

Permalänk
Medlem

har du mic ON på den lilla dosan på headset:et?? ibland ser man inte sådana saker!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
har du mic ON på den lilla dosan på headset:et?? ibland ser man inte sådana saker!

japp

Permalänk

Hade liknande fel på mitt..
Hade tydligen böjt min mic lite för mycket så den hade börjat glappa..
Kanske prova att vrida lite på den så kanske det hoppar igång?

/ Robin

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

kolla så att spåret vid kontakten är rätt å tryck till,, är lite tjuriga att få i

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Hedersmedlem

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning).
* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.