Warcraft 3: Dota - För oss som gett upp hoppet om mänskligheten

Permalänk
Medlem

Hänger i mirc'en nu, spelar lite pubs på ggc:) Känns som lite lagom nivå nu när man inte har en riktig mus eller warkeys.

Permalänk
Medlem

Warkeys = custombinds typ?

hur fixar man det?

Permalänk
Medlem

Ja, googla på warkeys så hittar du det. När man väl har börjat spela med det kan man inte sluta, har alla spells på qwer, och items som bd på 1234 etc. Men det är inte uppdaterat för 6.60 så det funkar inte för batrider och tauren etc.

Permalänk
Medlem

men när warkeys inte funkar på tex nya heroes, gäller de ursprungliga hotkeysen då?

Permalänk

Woho e unbannad från b-net, får ni igång detta eller? Är la snart en vecka sen vi börja idla kan vi inte bara dra ihop folk och börja spela

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 3 Ghz | Asus P7P55D-E PRO | Powercolor HD 5850 | 4 Gb Corsair XMS3 1600 Mhz | Corsair HX 650W | FDD R2

Permalänk
Inaktiv

Tycker att alla fixar dotapickup, det är inte så svårt!

EDIT:

Dum som inte läser första inlägget. Jag hänger i IRC kanalen lite då och då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janosz
men när warkeys inte funkar på tex nya heroes, gäller de ursprungliga hotkeysen då?

Ja, men när ,man är van vid warkeys så är det jobbigt att spela med massa konstiga hotkeys.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr0cket boy
Woho e unbannad från b-net, får ni igång detta eller? Är la snart en vecka sen vi börja idla kan vi inte bara dra ihop folk och börja spela

Jag och mina kompisar också. Ska börja med dota-league efter att min kusse har övetalat mig.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog vara inne i kanalen när datorn är på, vilket förfinner sig vara rätt ofta

Bara att highlighta mig eller något om någon skulle vara taggad på att lira.. brukar hosta games med LC :>

Visa signatur

E8400 @ 4.05GHz| Asus Radeon HD4870x2 | Corsair Dominator 1066MHz (2x2+1x2gb = 6gb) | Asus Maximus II Formula (P45) | Viewsonic 22" WS

Permalänk

Jag kikade lite på quakenet men jag hittar inte vart man kan fixa en L-bot. Ska söka vidare senare.

Permalänk
Medlem

Roligt att någon tog initiativet, detta behövs verkligen.
Precis formaterat datorn men ska ladda ner mIRC så får vi se.
Jag brukar hosta games med bla. VCK och har ännu inte blivit bannad men man blir ju lite skraj nu när man läser.

Btw, tips om program som endast visar enemies hp bars? Helst ett som man inte kan bli bannad av (Warcraft III HP view Helper = säkert?).

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piinmu
Roligt att någon tog initiativet, detta behövs verkligen.
Precis formaterat datorn men ska ladda ner mIRC så får vi se.
Jag brukar hosta games med bla. VCK och har ännu inte blivit bannad men man blir ju lite skraj nu när man läser.

Btw, tips om program som endast visar enemies hp bars? Helst ett som man inte kan bli bannad av (Warcraft III HP view Helper = säkert?).

Känner till ett program, men det blir man bannad för. Dessutom vill nog inte folk att jag ska nämna det här. Använde det förut, för annat än det du vill. Men slutade nu när jag vart bannad.

Men använda Google. Men tänk dig för riktigt noga. Du kommer ångra det sen när du får en 1 månads ban.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hur funkar det? Man ser hur mycket hp i nummer de har? För det finns ju i WC3 att man kan ha healthbar ovanför creeps 24/7.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Hur funkar det? Man ser hur mycket hp i nummer de har? För det finns ju i WC3 att man kan ha healthbar ovanför creeps 24/7.

Inte testat, kommer inte gör heller. Vill inte åka på en permban...

Men på WC3 så äre health bars. Men googla eller kolla på youtube, borde finnas nån film nånstans.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv

Bara jag och ala_95 inne nu

Permalänk
Medlem

HP-bar addonet är inte nödvändigt längre sedan dom ändrade så man kan sätta på det ingame.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk

Skulle man inte kunna ansöka om ett eget rum på Garena, med pass?

Vet inte ens om det går men de e ju en tanke iaf..