för er som gillar att spela "mobilt" och har en riktigt tung plånbok =)

Permalänk
Medlem

för er som gillar att spela "mobilt" och har en riktigt tung plånbok =)

http://asia.cnet.com/buyingguides/notebooks/0,39060141,392418...

dock snart 3månader gamla så dom dimper väl in i europa om ett år eller något om ens så tidigt

Visa signatur

Den som har mest prylar när hen vinner dör

Permalänk
Medlem

vad är det som ger poäng i 3dmark?

Permalänk

mja, så värst mobila är de väl inte.. klumpeduns snarare ^^

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

jag vet inte men om man skulle vilja så kan man vara ute och jogga med den samtidigt som man lirar crysis ...

Jag skulle vilja se dig göra det med en stationär *lycka till*

Så jag skulle nog säga det är riktigt mobilt ... även om jag föredrar att sitta eller ligga då jag lirar ..

Gateway P7804G väger 3 kilo ... dags att börja träna lite där Sepemulle =P

Visa signatur

Den som har mest prylar när hen vinner dör

Permalänk
Medlem

Det där är modeller med ganska gamla grafikkort, t.ex. den första datorn har ju SLI GeForce 8700M GT, tvåan har ett GeForce 9800M GTS.
Bättre att köpa en Clevo M570TU-baserad dator med ett enkelt GeForce GTX 280M där ett enda kort kan ge runt 12000 3DMark06.

jontepo: Mest grafikkortet men processorn påverkar en del (är ju den som skyfflar kommandon till grafikprocessorn), från och med 3DMark06(IIRC) körs det ett rent CPU-test som inkluderas i poängen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Megol0
Det där är modeller med ganska gamla grafikkort, t.ex. den första datorn har ju SLI GeForce 8700M GT, tvåan har ett GeForce 9800M GTS.
Bättre att köpa en Clevo M570TU-baserad dator med ett enkelt GeForce GTX 280M där ett enda kort kan ge runt 12000 3DMark06.

visst finns det alltid bättre.

Visa signatur

Den som har mest prylar när hen vinner dör