Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

du borde väll komma ganska nära max ändå?
kanske inte 16x aa osv. men resten?

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
du borde väll komma ganska nära max ändå?
kanske inte 16x aa osv. men resten?

Nope. Kör 1280x960 utan AA och det verkar vara max för att det ska flyta på bra. Får lite slowdowns ibland :/

Permalänk

Zoey är soet!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

whey , fick mitt elite license nyss

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
whey , fick mitt elite license nyss

http://i39.tinypic.com/2vs124m.jpg

va e det för spel?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Burnout paradise

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
whey , fick mitt elite license nyss

http://i39.tinypic.com/2vs124m.jpg

Nice! Har bara 90 race kvar innan dess

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

kanske inte nått roligt men konstigt...nån hade hackat servrar i garrys mod...

syns kanske dåligt...jaja här är original länk
http://img207.imageshack.us/img207/2558/wtfcc8.jpg

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

det var inte jag! jag svär!

lite spore pörr!

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Vad krävs det för dator för att göra det så snyggt? ^^

Inte så mkt tror jag, 4850 räcker väl för full HD antar jag

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JokieOne
Inte så mkt tror jag, 4850 räcker väl för full HD antar jag

nae jag kör burnout med allt maxxat och 1024x 40-60fps med ett 8600gs samt amd 5000+

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
nae jag kör burnout med allt maxxat och 1024x 40-60fps med ett 8600gs samt amd 5000+

Full HD är väl 1920x1200? Inte 1024x***. Vet inte om upplösningen gör så stor inverkan på flytet i spelet men tror det behövs lite mer än 8600GS till full HD upplösning.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Zoey är soet!

http://pici.se/thumbs/t_ROdmLziyJ.gif

hehe riktigt söt faktiskt

and that ass damn ^^

F.ö mkt skoj spel, kan inte vänta mkt längre på lite mer maps etc

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Full HD är väl 1920x1200? Inte 1024x***. Vet inte om upplösningen gör så stor inverkan på flytet i spelet men tror det behövs lite mer än 8600GS till full HD upplösning.

aha ni pratade om hd D: sawie

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

Jäklar vad L4D överraskade när jag första lyckades ta mig till Finalen på denna mapp på Expert. Sjukt skön atmosphär.

Större bild finns här:
http://i114.photobucket.com/albums/n273/Marabou_lll/Boathouse...

Permalänk
Medlem

Fick en BETA-key till Battlefield Heroes *överlycklig* Snuskigt roligt spel!

*suddar bort*

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Får man visa bilder från BETAN?

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddie
Får man visa bilder från BETAN?

Varför skulle man inte visa det? xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Varför skulle man inte visa det? xD

1. Having Beta access makes you a little bit special.
However, this also comes with responsibility. You have access to information that many people do not.

As stated in the NDA which you agree to when installing the game (remember that window popping up and that "I Agree" button you have to click?), you cannot provide information you get from the Beta anywhere else, to anyone who does not have Beta access.

What are you allowed to say?
a) I am in the BF Heroes Beta
b) It is very cool
c) I can't talk about it

Jag skulle åtminstonde suddat ut mitt namn...

Permalänk
Medlem

TILL ER ANDRA SOM HAR BETAN: (caps är nödvändigt)

På denna beta gäller NDA så här följer några riktlinjer:

- Första regeln om BF:H betan: Man pratar inte om BF:H betan.

- Andra regeln: Du pratar inte om BF:H betan. Detta gäller allt. Hur levelsystemet fungerar, vilka kartor eller klasser som finns. Vad för kläder det finns. ALLT!

- Prata inga intryck med utomstående, om ni vill prata intryck gör det på Battlefield HEROES forumet, inte på GR!

- Inga Screens. Ingenting från BETAN får vissas upp anmält. Alltså; håll tassarna borta från PrtSc-tangenten!

Taget från Gamereactor.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk

Det handlar väl mer om att respektera utvecklarnas regler (Vilket du godkänner vid installtion) för att få ta del av betan. Om man sen väljer att istället skita på dom och ändå posta bilder från spelet på ett av sveriges största dator-forum så är väl det upp till var och en, vilket dom borde räkna med kan hända. Men om Dice nu inte vill att material från betan offentligörs så lär inte Sweclockers ansvariga vela ha det på sitt forum heller.

Men jag kanske tänker för mycket

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

jaja äre sådär heroes ser ut , nu ska jag ta och knåpa ihopp ett identiskt lir och lansera det före

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

jag har haft en bf h beta key typ längre än ½ år

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Själv väntar jag fortfarande på en Beta-key, var redan med och ansökte under första omgången. Man skulle ju få först nu under andra betatestningen

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Avstängd

hehe jag var också med i första betan och om man var det så fick man en ny nykel auto

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Sötast

Ser ut som worms på menyn

Permalänk
Medlem

Lägger upp lite flight simulator bilder:

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem

haha varningsskylten var kul

Här en från fear2, mysigt med huvet i torktumlarn som snurrar hehe

Permalänk

St Marteen! Trevligt.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB