Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
girigburkarna på swec ska alltid gnälla så fort det gäller gratisprylar

Man vill ju för f*n inte få en Idol DVD när man har lagt ner så pass mycket tid på det.

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Man vill ju för f*n inte få en Idol DVD när man har lagt ner så pass mycket tid på det.

Herregud.
Ingen tvingade dig att lägga ner så pass mycket tid så du kunde snåla till dig en gratispryl.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Man vill ju för f*n inte få en Idol DVD när man har lagt ner så pass mycket tid på det.

Det är ett lotteri. Visst vill man få högvinsten men hur ofta brukar du få det? har du lagt ner en massa tid på det får du väl skylla dig själv^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

"2008-12-30 14:13 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen"
Det är det enda som står på postens sida. Posten segar som vanligt

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

ska tydligen få ett paket som väger 5,9, blir intressant att se, trodde jag skulle få idol dvd eller en t shirt... fast man vet ju aldrig kanske är en t shirt och massa tegelstenar gott nytt år på er!

Permalänk
Medlem

0.4KG. Man ska kanske inte hoppas på för mycket kanske för då dimper det väll in en dubbelmacka med Idol skivor.

Visa signatur

AMD R7700/ASRock X670E/GSkill 32GB DDR5 6000cl32/XFX RX6800/Kingston Fury 2TB NVMe/Corsair RM850e
KIDS: i7 4790K/16GB/GF1070Ti/1TB NVMe #2: i7 4790K/16GB/GF970/1TB SSD
CLUB: i5 6600K/16GB/GF980/1TB SSD #2: i7 2600K/16GB/GF680/256GB SSD #3: Q9550/4GB/GF770/500GB SSD
HTPC: E8400/4GB/R4600/2TB HDD SONY VAIO: i3 2310M/6GB/R6470M/500GB SSD
AMIGA A4000/PPC, A4000/060, A1200/060, A600/030, A500/020, A1000 etc.

Permalänk
Medlem

mitt paket är på väg och har en vikt på 0.2KG, så förmodligen nån DVD av nåt slag. Kul även om det skulle vara en Idol-DVD

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Hmmm...
Har ni andra som inte fått julklappen skickad ännu köpt andra saker under 2008 med samma konto? Ännu en teori om varför inte vi fått våra klappar skickade......:) Bärgade min klapp vid 11.15, men av andra inlägg så verkar det vara spritt över dagen vilka som fått och inte fått klappen skickad.

Permalänk
Medlem

Jobbar posten idag? Tycker mitt paket borde vara i malmö nu, men icke, men avisering är skickad så någon jobbar?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Jobbar posten idag? Tycker mitt paket borde vara i malmö nu, men icke, men avisering är skickad så någon jobbar?

Nej, posten körs inte ut idag och aviseringen sköts automatiskt, datta vettu.

Permalänk
Avstängd

Svensk post är fan sämst, ge det till DHL istället så blir det fart på prylarna!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Svensk post är fan sämst, ge det till DHL istället så blir det fart på prylarna!

Ja just det,

God Jul och Gott Nytt år önskar DHL

Den 24, 25, 26 och 31 december samt 1 januari kommer vi inte att hämta eller lämna paket på våra SERVICE POINTS runt om i Sverige.

Om ett SERVICE POINT-paket ska nå mottagaren innan julafton bör det ha skickats senast den 15 december

Permalänk
Medlem

Jag har handlat för ett par tusen och inte fått mitt skickat. Har någon fått det skickat som handlat över tusen kronor?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Svensk post är fan sämst, ge det till DHL istället så blir det fart på prylarna!

Äh, svenska posten är ju fan bäst. De har aldrig krånglat för mig och paketen kommer alltid dagen efter de skickades.

DHL å andra sidan funkar också bra, men det tar längre tid. Mina tre leveranser har inte levererats till dagen efter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Jag har handlat för ett par tusen och inte fått mitt skickat. Har någon fått det skickat som handlat över tusen kronor?

Jag handlat för ~60.000 kr och fick mitt skickat i söndags

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Svensk post är fan sämst, ge det till DHL istället så blir det fart på prylarna!

Tss... På (fd) jobbet fick vi gods mer sällan av DHL men mer ofta skadat än vad vi fick av posten. Innan du kommer med dumma kommentarer så kan du ju själv börja hantera de miljontals brev och paket posten varje dag får in i sitt system DHL har inte ens bråkdelen av det. Jag har aldrig förlorat något jag skickat med Posten.
Hade du själv veljat jobba alla röda dagar när dina vänner är ute och festar? Tänk lite.. snorvalp!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Svensk post är fan sämst, ge det till FedEx istället så blir det fart på prylarna!

Sådär ja,nu ser det bättre ut

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Sådär ja,nu ser det bättre ut

*tankar på Cast Away*

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Tss... På (fd) jobbet fick vi gods mer sällan av DHL men mer ofta skadat än vad vi fick av posten. Innan du kommer med dumma kommentarer så kan du ju själv börja hantera de miljontals brev och paket posten varje dag får in i sitt system DHL har inte ens bråkdelen av det. Jag har aldrig förlorat något jag skickat med Posten.
Hade du själv veljat jobba alla röda dagar när dina vänner är ute och festar? Tänk lite.. snorvalp!

Men det är så vissa tänker, att alla ska ställa upp för dem men själva ska dem bara sitta och gotta sig och ta del av andras slit. Sådana människor som klagar på helgstängt och att coop forum bara hade öppet till 18 på julafton så att han inte hann in för att köpa mjölk till gröten som han glömt. "Jävla skitföretag, vet dem ens vad kundservice är?" låter det sedan. Och ja, det vet dem, men dem vet också vad personalvård är!!

Permalänk
Medlem

För mig är alla dagar grå, jobbar oavsett

Så varför skulle inte posten kunna jobba?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Jag har handlat för ett par tusen och inte fått mitt skickat. Har någon fått det skickat som handlat över tusen kronor?

Jag har handlat för 0kr fick mitt skickat igår

Vikt på 0.3kg. Känns ju mindre bra. Blir väl idol DVD. Fin julbrasa kommer man iaf få

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

glömde bort att fixxa mig paket från dustin, grattis till alla er som fick paket :), GOTT NYTT ÅR!

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid
Jag har handlat för ett par tusen och inte fått mitt skickat. Har någon fått det skickat som handlat över tusen kronor?

Jag har handlat för ca 1100kr och fått mitt skickat.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Avstängd

Man får väll hoppas att dom bästa julklapparna går iväg sist

Permalänk
Avstängd

haha ni som inte fått kolli id kmr tyvärr inte få nåt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av able
haha ni som inte fått kolli id kmr tyvärr inte få nåt

Källa på det?

Jag har iaf fått mitt skickat som sagt.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Json@Jonas
Jag har handlat för ca 1100kr och fått mitt skickat.

X antal tusen och ja, jag har fått mitt skickat...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

0.7kg här, så surroundsystem är väl uteslutet

Vad tror ni det blir, kanske en mobil?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Avstängd

Om det går flyg idag runt europa så borde posten klara av att arbeta ett par timmar på morgonen, löjligt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Om det går flyg idag runt europa så borde posten klara av att arbeta ett par timmar på morgonen, löjligt!

Vill du betala för det kan de säkert flyga ut din julklapp med helikopter.

Permalänk
Medlem

Men herregud! Det handlar väl inte om att Posten inte KAN arbeta. Men det kostar självfallet också. Vill alla verkligen betala för 24-timmarsservice 365 dagar om året? Det är liksom inte gratis. Hur man dessutom kan klaga på Dustin som använder Posten för att skicka ut GRATIS julklappar är ett skämt! Vad är det med folk egentligen?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro