Finns detta PC spel? typ startrek

Permalänk
Medlem

Finns detta PC spel? typ startrek

Hallå letar något spel som påminner om startrek så man kan utforska enterprice invändigt

inte så mycket "åka" i farkoster och skjuta fi utan mera vara inne och strida i farkoster. SF miljö.

Hopps på svar thx.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk

Homeworld?

Visa signatur

Legalise Internet (and stimpacks)

Permalänk
Medlem

EVE Online? xD

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Star wars knights of the old republic. Du springer omkring med din grupp i rymdskepp, städer och på konstiga planeter. Glöm homeworld förresten, bra spel men inte alls som du beskriver. EVE online är väl inte heller så utan mer att man styr ett skepp och pangar på andra skepp. Tillsist så skulle det hjälpa om du beskrev vilken genre du letar efter, FPS, RPG, 3d-action etc?

Permalänk

Ah, sorry, läste tvärtom, skjuta med farkoster på farkoster. Glöm Homeworld då.
Kan inte exakt, men här är lite förslag på allmänna rymdspel. Har inte spelat eller nåt sånt, men Dead Space? Inte direkt Star Trek, men ändå rymd. ^^ Bioshock? (Dock mer undervatten, men lite samma känsla) Mass Effect?

Visa signatur

Legalise Internet (and stimpacks)

Permalänk
Avstängd

System shock 2 och dom två Startrek spelen... öh glömt namnen på dom igen

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Star Trek: Voyager: Elite Force och 2

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Star Trek Deep Space Nine (och någon undertitel). Space Siege.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Klingon: Honor Guard

Visa signatur

[GA-EP35-DS4] [Q6600 2.4GHz] [4096MB] [GeForce GTX 260 896MB] [WD740ADFD 74GB] [Xilence 600W ] [SB 500GB]