Permalänk
Medlem

Förstår inte alla som frågar är du miljonär osv. Ingen här som har jobb? Han kanske är VD på något framgångsrikt företag eller nått och tar ett lån på 100000 sen betalar av med några procent av sin lön. Helt normalt, 100k är inte så mycket dessa dagar.

Visa signatur

E8600 @ 4200Mhz | ZEROtherm Nirvana NV-120 | 8800GTS 512 800/1100/2000 | OCZ 4GB DDR2 5/6/6/18 | nForce 780i SLI | Xion 630W | Antec 900 | BenQ 24" E2400HD |

Permalänk

Skulle föreslå att du vänder borden emot varandra. Blir mkt roligare när man faktiskt ser varandra Annars ser det fett soft ut. Ska se om jag kan få lite bilder från mitt förra lan som vi brukar ha i en Scoutgård rätt nära mig.

15+ pers var där förra gången och det såg definitivt inte lika städat ut då, cola, godis och kablar överallt! Men då hade typ alla en varsinn soffa istället för stol Nånstans ska man juh sova också

Permalänk

ser riktigt najs ut

Visa signatur

Q9400 2.66 @ 3.2ghz | XFX HD 6870 1gb | 2048MB | 750GB HDD | Sony 21" + ViewSonic 19" | Gigabyte P-35|Win7/64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tater
Den stora frågan är ju om det är värt det ?

Finns folk som köper 1 dator för över 50 000kr (eftersom det finns datorer som kostar så mycket så antar jag att de är någon som köper dom)
En sådan person kan man fråga om det är värt det, här däremot är det ju ingen tvekan, han har fan fått mycket för pengarna om det gick på typ 100 000kr, är ju inte så mycket nu för tiden.

Visa signatur

MSI P67A-C45 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB | Corsair 2x2GB 1600MHz | 90+120 SSD | Fractal Tesla 550W 80+ | Fractal Define R3 Titanium

Permalänk

inte värt så mkt poäng inget speciellt med det , han har pengar att köpa ett viss antal datorer coolt!

Permalänk
Medlem

Helt enkelt så köpte han en massa datorer istället för en motorcykel,bil mm
Inget konstigt med det

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem

Och en del sitter o klipper o klistrar ihop datorer, inget konstigt med det, inget konstigt med någonting igentligen om man ser det på de viset.

Han har väll inte bara köpt massor me datorer, han har byggt ett lan, han har skapat en härlig spelmiljö där man kan umgås med kompisar. Det är mer specielt, mer sofistikerat än att sitta bygga en dator, enligt min mening iaf.
Men folk har väll folk olika "prioriteringar" här i livet. Vissa skulle häldre sitta hemma och njuta av ett snyggt chassi, eller en smart vätskekylningskonfiguration än att sitta och lana med alla polarna.

Mer bilder på egna lan tack, roligt att se.

Visa signatur

MSI P67A-C45 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB | Corsair 2x2GB 1600MHz | 90+120 SSD | Fractal Tesla 550W 80+ | Fractal Define R3 Titanium

Permalänk
Permalänk
Medlem

Mycket snyggt

Visa signatur

Stolt Fildelare! :) Skicka ett PM om det är något ni undrar över eller nå, Hittar inte tillbaka till alla trådar ibland :)

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt, lätt något jag skulle kunna tänka mig att göra för mina pengar!

Permalänk

Lite sen kommentar här men jag gillar din idé starkt Bra initiativ och bra användning av pengar på bra saker

Ha en trevlig jul med vännerna

Får jag kanske titta förbi? ;D hihi

Permalänk

Blir lir Lördag den 20e kanske blir short på folk så nån som har lust å titta förbi ?

blir nog mest COD4 å GTA IV

Permalänk
Medlem

Vart boru rå?

Visa signatur

[Amd Athlon 4200+ @ 2.2Ghz] [2048mb ddr3 Kingston] [Geforce 8600GT 512mb 540Mhz/1.4Ghz] [Asus M2A-VM] [300Gb Sata2 Maxator]

Permalänk
Medlem

Komigen nu gubbar, LAN den 20'de!

Om jag har fattat det rätt så är vi 3 gubbar kort?

Jag o mitt gäng kommer iaf ;p

LEFT 4 DEAD nu jävlar!

Permalänk
Medlem

Mycket stiligt må jag säga! Bjud in mig på lan så blir jag lite lyckligare

Permalänk
Medlem

Om ni fortfarande har turbodsl och bor inom 800 meter från stationen kan ni passa på att uppgradera nu till 60/20 mbit

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Kommer du ta betalt ?

Visa signatur

Gigabyte X48-DS4 | Gigabyte HD4870 | Intel E8500 3.16GHz | Corsair Dominator 1066MHz 4GB | Antec 900 | OCZ StealthXtream | Samsung 226BW 22" 2MS | Microsoft Sidewinder | Logitech 250 Deluxe |

Permalänk

tycker du får annordna något lan snart med info om hur man hittar dit och så

Permalänk
Medlem

De där vill jag liksom alla andra ha något liknande hemma. Fast de skulle nog bli lite väl bekvämt , halva grejen med LAN är ju att åka bort en helg , inte duscha äta skärp,dricka skräp, leva ungefär som en soptunna. För att sedan komma och duscha av sig, äta fint, dricka fint och sen på måndagen i väg te jobbet. Men jag skulle dock vilja rad upp mina tv spel på någonting liknande vis .....

Permalänk
Medlem

Fan va schysst, var bor du och får jag bli din kompis?

Permalänk
Avstängd

Så patetiskt. Köp nått vettigt istället om du har så mkt pengar.

Visa signatur

Vista suger ***
Kör XP !

Permalänk
Inaktiv

.

Permalänk
Medlem

Alla som undrar om han är miljonär så kanske det är så att han kanske inte har nån bil?
Han kanske inte har nån annan "hobby" och lägga pengar på? ^^
Riktigt fint!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Menno123
Förstår inte alla som frågar är du miljonär osv. Ingen här som har jobb? Han kanske är VD på något framgångsrikt företag eller nått och tar ett lån på 100000 sen betalar av med några procent av sin lön. Helt normalt, 100k är inte så mycket dessa dagar.

Ta ett lån? är du dum eller?
Varför inte bara spara lite pengar och sen köpa dom?
Mycket underligt tänkande.

Permalänk

Lite gosigare stolar hade ju inte varit fel, man blir nog lite trött efter ett långt LAN-pass på de där stolarna

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamilton83
Ta ett lån? är du dum eller?
Varför inte bara spara lite pengar och sen köpa dom?
Mycket underligt tänkande.

Spara? är du dum eller?

Sälj bilen och köp/bygg ditt LAN-rum FTW...

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt

Permalänk

Att köpa sina vänner funkar bara en kort stund...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Distadgurka
Så patetiskt. Köp nått vettigt istället om du har så mkt pengar.

Vänta lite, du är medlem på en datordedikerad hemsida och skriver i ett community om datorer med budskapet att datorer inte är vettigt?

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bergman011
inte värt så mkt poäng inget speciellt med det , han har pengar att köpa ett viss antal datorer coolt!

det roligaste jag hört på länge här på swec, kolla runt på galleriet! Klart som fan att det är värt att rösta på detta lan! Om du ser på andra datorer har dom också värsting datorer vilket kostar pengar. Vill du klaga på en i7 + monster grejerna också? Eller röstar du för att det är snyggt? No offense, men det var så roligt att läsa det.

Visa signatur

Nej