Permalänk

Har en fråga ang 6220 Classic, fick alla med Tiger Woods spel med mobilen? Undrar bara så att jag inte fått ett demo ex eller så.

Permalänk
Medlem

jag hade i alla fall det spelet på min 6220 classic

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Ibland kan jag inte öppna länkar i det inbyggda webläsaren utan måste starta om den. någon som har samma problem?
Samt att ibland så går inte mobilen in i kameraläget när jag öppna linsskyddet.

och sist men inte minst hur fungerar det med t9,ordlistor osv jag får bara ibland fram menyn för ordlistor och t9. när jag skriver sms får jag fram den men inte när jag surfar.

Ibland så hittar jag min mobil avstängd vet inte om det är för jag kommit åt powerknappen eller om den laddat ur sig.

Jag skulle vilja koppla in 3,5mm hörlurar var någonstans kan jag hitta en sådan adapter?

Permalänk
Medlem

Har ett par tips till er 6220 ägare, skaffa coreplayer som musik/video spelare, grymt mycket bättre än den inbyggda, självjer xvid/divx och alla möjliga format + att den är riktigt snabb och mer användarvänlig. Ha inte för många sms i inkorgen, detta slöar ner telefonen.. hade ca 2000 sms tog bort dem å de gick mycket fortare att öppna ett nytt sms. Dock gäller detta min 6120 men bör vara samma på 6220..

Är rätt sugen på 6220, synd att den är såpass dyr jämfört med vad 6120'n va så de motiverar inte en uppgradering.. fast måste passa på å fråga, är 6220'n lika tålig som 6120 tro? Har tappat min i backen åtskilliga gånger med grova märken på skalet som följd, dock har den aldrig gått sönder.. Verkar tåla MYCKET stryk.

2,5 till 3,5mm adapter finns hos teknikmagasinet för 29kr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Jag har tittat och funderat på den här telefonen men det som oroar mig är den korta batteritid den verkar ha.

Ni som har köpt den, hur länge klarar den sig tills ni behöver ladda?

Permalänk

Ingenting som jag har lagt märke till. Tycker batteriet håller samma standard som alla andra telefoner. Att sedan GPS:en slukar i sig batteriet på en timme är ju en annan sak, men man laddar ju den ändå i bilen samtidigt när man kör.

Permalänk
Medlem

Varge gång jag ringer så får jag upp en liten ruta där det står nått om aktiv vidarekoppling? vad e det?

Permalänk
Medlem

samma här, o har undrat exakt samma sak

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man får bort sökgrejen som ligger i det aktiva vänteläget?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

har en fråga om denna 6220.
kan man ändra inmatningsspråk för sms/whatever utan att behöva gå in i menyer?

Permalänk
Medlem

Copypaste, språkval osv när man skriver sms/whatever fixar man genom att trycka på stjärnan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Någon som vet hur man får bort sökgrejen som ligger i det aktiva vänteläget?

frugan undrar precis samma sak på sin Någon som vet??

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem

Hur är denna telefon?
Är den stadigt byggd? Har den buggar & grejer?
Är sugen på att köpa en sådan.

Permalänk

Den är inte stadig, men jag har bättrat på chassit med superlim

Permalänk

Jag läste ett par omdömen på prisjakt där det stod att knapparna gick av efter 5 månader. Det var ett par som skrivit det. Stämmer der in för många 6220 classic användare?Synd att byggkvaliten är så dålig. Man får ju så himla mycket hårdvara för ett så himla litet pris.

Permalänk

Någon som vet några bra program att ladda ner till den?

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

Ett råd köp inte denna mobil, nokia vägrar laga den om den går sönder i plasten.

Nokia är ute snart enligt mina bedömningar

Permalänk

Hur fungerar tv-ut med denna mobil? Går det att köra film på tv:n med acceptabelt utseende?

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!