Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
är det bara vibratorn som gör att den skiljer sig från de gamla?

Citerar mig själv från tidigare i tråden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gibbon_
Vilket som tycker jag DS3 är en överlägsen dosa och helt klart värt ett köp. Rumble eller ej, den extra tyngden ger dosan en ballans som totalt saknades i sixaxis. Personligen har jag väldigt svårt för L2/R2-knapparna i sixaxis pga dess lätta vikt.

Alltså, tyngden är imo det som gör DS3 till den bättre dosan. Sixaxis är verkligen en värdelös dosa, för den delen.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gibbon_
Citerar mig själv från tidigare i tråden.

Alltså, tyngden är imo det som gör DS3 till den bättre dosan. Sixaxis är verkligen en värdelös dosa, för den delen.

IMO?

jag tycker att Sixaxis känns lite för plastig ibland - men fungerar hur bra som helst...

är det olika tillverkare?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

IMO = In My Opinion = Enligt min mening

Antar jag att han menar...

Permalänk
Medlem

Det här är det som saknas på båda kontrollera.
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/5675248/Gioteck-Rea...

Permalänk
Medlem

en Cod4 online fråga -

Kan man inte designa sina egna vapen som på pc? =(

EDIT never mind - såg det nu Härligt

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
vart kan man köpa billiga Dual Shake 3? (kostar typ 535kr eller något på Ebgames) - finns det billigare att hitta?

Tack för Beta Tipset

EDIT
Dual Shake 3 är den nyaste modellen va?
har de någon ny modell på G?
är det bara vibratorn som gör att den skiljer sig från de gamla?

Du kan också köpa en på Spelbutiken.se för 399 plus frakt om du inte orkar vänta de nästan två veckor det tar att få kontrollen från Yesasia. Det var vad det tog för mig i alla fall när jag köpte en därifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
en Cod4 online fråga -

Kan man inte designa sina egna vapen som på pc? =(

EDIT never mind - såg det nu Härligt

Tycker det är najs att du fixad cod Men det dåliga är att du aldrig vill lira. Du svarar heller inte på mina meddelanden

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av molis
Tycker det är najs att du fixad cod Men det dåliga är att du aldrig vill lira. Du svarar heller inte på mina meddelanden

tänkte PMa dig i morse - men var så strässad - jag har tyvär inte hat tid hade två polare över i går, å vi lirade Split Screen - vet inte ifall de kommer idag. annars blir det Multiplayer

- måste hitta mitt Headsett =/ vet inte vart det tagit vägen, mitt hus måste ha blivit hemsökt under senare år, för Headsettet är putts väck...

EDIT ok Fredrik - ska nog köpa där sen då jag har pengar - såg att EBGames tar 599kr för de,

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Tänkte beställa Dead Space från Axelmusic.com eftersom det är billigare och spelet kommer ju ut en vecka tidigare i USA också. Har någon haft med dom att göra och vet hur lång leveranstiden brukar bli? Blir det några extra avgifter när man beställer utomlands förresten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VHS
Tänkte beställa Dead Space från Axelmusic.com eftersom det är billigare och spelet kommer ju ut en vecka tidigare i USA också. Har någon haft med dom att göra och vet hur lång leveranstiden brukar bli? Blir det några extra avgifter när man beställer utomlands förresten?

Har hört att det tar ungefär en vecka, bäställde blu ray rullar därifrån i förrgår så snart vet jag mer exakt.

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem

Jag har en beta key till LBP...skriv här om du vill ha den

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Jag har en beta key till LBP...skriv här om du vill ha den

omg Need - du är en ängel

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VHS
Tänkte beställa Dead Space från Axelmusic.com eftersom det är billigare och spelet kommer ju ut en vecka tidigare i USA också. Har någon haft med dom att göra och vet hur lång leveranstiden brukar bli? Blir det några extra avgifter när man beställer utomlands förresten?

Går inte säga exakt, en av mina filmer tog ca 25 dagar att få men dom flesta kommer inom 4-10 dagar, beror på var ifrån nånstans i Europa paketet skickas vidare. Frankrike verkar vara segt att få ifrån medans Tyskland och UK har kommit ganska fort. Det är inga extra avgifter förutom det du betalar på sidan. Har funderat på samma sak att köpa mina PS3 spel därifrån med men man vill inte råka ut för en försening när det gäller spel, då vill man ha det fort.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Eternal Sonata och BiA:HH finns nu på USA PSN!

Eternal verkar sjukt bra

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VHS
Tänkte beställa Dead Space från Axelmusic.com eftersom det är billigare och spelet kommer ju ut en vecka tidigare i USA också. Har någon haft med dom att göra och vet hur lång leveranstiden brukar bli? Blir det några extra avgifter när man beställer utomlands förresten?

Hmm, Min transformers br tog runt 2 veckor om ja minns rätt!:) eller lite snabbare till och med
.

Permalänk
Medlem

mina senaste 2 filmer tog en vecka totalt för båda, kom samma dags, trots en skickades en dag senare. Ifrån Axel då.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

de där Cod4 Map pack´et man kan köpa på PSN - innehåller det några bra banor?

EDIT - är dock lite besviken på Cod, att man inte kan köra sinna egna klasser då man kör Split Screen - hoppas de patchar in det sen .... =/

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VHS
Tänkte beställa Dead Space från Axelmusic.com eftersom det är billigare och spelet kommer ju ut en vecka tidigare i USA också. Har någon haft med dom att göra och vet hur lång leveranstiden brukar bli? Blir det några extra avgifter när man beställer utomlands förresten?

Har beställt en hel del blurayfilmer från dem tidigare och som redan nämnt i tråden varierar leveranstiden rätt mycket beroende på vart produkterna skickas ifrån. Var någon film som tog närmare 3-4 veckor att få från det att den var skickad men de flesta kommer på någon vecka eller däromkring.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
de där Cod4 Map pack´et man kan köpa på PSN - innehåller det några bra banor?

EDIT - är dock lite besviken på Cod, att man inte kan köra sinna egna klasser då man kör Split Screen - hoppas de patchar in det sen .... =/

Vad jag hört så kör majoriteten inte på de banorna. Och de är inte alls lika bra som originalkartorna.

Och det är nog gjort så att det ska vara jämställt, så inte ena polarn kör med ultrasuper1337 vapen och den andra stackars spelaren blir rent ut sagt våldtagen bara av att se mynningsflamman.

Visa signatur

PSN: Swedishbullets

Permalänk
Medlem

Nu funderar jag på att köpa ett spel från PSN men vet inte vilken

funderar på mellan BurnOut och WipeOut, har aldrig spelet wipeout tidigare så jag lutar åt burnout...

vad tycker ni? Vem vet kanske köper båda....:P

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Skulle rekommendera Burnout, det är riktigt kul! Wipeout är också bra, så rekommenderar att du köper det sen när du har pengar igen

Permalänk
Medlem

Wipeout, inte spelat det men Burnout är verkligen kasst, 2an va det enda bra i serien. :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Burnout paradise är ju skit skojjig... jag diggar den totalt efter att ha kört demot så jag köpte den.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

lite drygt att det finns fler banor på Cod4 online än Split Screen

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

funderar också på att köpa eternal sonata, länge sedan jag körde jRPG

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
funderar också på att köpa eternal sonata, länge sedan jag körde jRPG

Samma här

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

det är onekligen lockande med ett j-rpg igen.
ska nog ta och testa eternal sonata demot om det är nåt att ha.

annars kommer ju valkyrie chronicles senare i år

hoppas att utgivarna har vett nog att inte dubba spelen bara.
det räcker med textning för min del.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

hehe fan va man lirar Cod4 online på ps3 - nu börjar man få lite skills med har turats om med ne polare online hela natten lång - slutade vid kl 5 lvlade fråb rank 11 - 20 ^^

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

testade eternal sonata nyss och det var rätt snyggt och kul faktiskt.
däremot fick det usla röstskådespeleriet mig att må illa. som tur var kunde man sätta ner rösterna på noll i ljudmenyn

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Jag får sån jävla damp på hur de släpper lbp koderna.

Jag sitter nästan ett dygn och väntar på att kunna få en chans att få en lbp beta kod. Men vad händer när man går ifrån datorn och ska sova kl 2 på natten
för att inte behöva sova hela dagen därpå , jo de släpper koderna. Man vaknar upp med att koderna var slut på 10 min. Helvetes jävla skit vad jag är förbannad på dom. Ifall någon hygglig person med en extra kod skulle kunna ge en till hulken = jag. Så skulle jag bli glad.

// Molis

Visa signatur

PSN: Swedishbullets