Navyfield - Gratis MMORPG strategi

Permalänk
Medlem

omg... total mayham.... dog efter typ en minut.... fan typ båda lagen bestod av typ 5 battleships å maaaassor av destroyers... va typ säkert 40 pers på verdera lag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belzzz
omg... total mayham.... dog efter typ en minut.... fan typ båda lagen bestod av typ 5 battleships å maaaassor av destroyers... va typ säkert 40 pers på verdera lag

cool
ah, va fn säger jag.. tyst på dig, nu suktas du ju bara för guds skull... nu kommer det ju klia i rts-nerven ända tills man sniglat hem hela spelet... gaaah...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Imo ser detta rätt gay ut

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Imo ser detta rätt gay ut

Hur kan ett spel se lyckligt/upplivat ut? Det skulle jag bra gärna vilja veta, för jag har extremt svårt att se att spel kan ha känslor.

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Hur kan ett spel se lyckligt/upplivat ut? Det skulle jag bra gärna vilja veta, för jag har extremt svårt att se att spel kan ha känslor.

Fattar du inget eller, spelet gillar ju killar, duuuh

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

XD... det ända som går att säga negativt om spelet e att grafiken e lite lam... men klart acceptabel... (kunde flytit på bättre) men jag tänker definitivt inte sluta spela förns jag har ett slagskepp XXL...

fan vad sugen jag blev på att spela Sid Meier's Pirates... varför stoppade dom inte in MP i det spelet...

Permalänk

Är det någon som lirar fortfarande? eller vill börja?
PMa mig om ni vill lira, jag ska försöka mig på detta nu, och det låter skit skoj!

Sry om ja tar upp en förgammal tråd

Permalänk

Kostar det inte nu då?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Kostar det inte nu då?

30lvl gratis värt och testa iallafall

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

återupplivar tråden.

hmm så där fanns fler svenskar som spela navyfield än vad jag trodde.

Själv så har jag en lvl59 bo på missouri.

vilka här spelar det fortfarande?

Visa signatur

MB: ASUS Prime X570-P
CPU: AMD Ryzen 5 3600X
GPU: SAPPHIRE Radeon RX5700 XT Nitro+ 8G OC
32GB ram

Permalänk
Medlem

Ger tråden en liten knuff, själv spelar jag på Arizona med en hel del andra svenskar

Nån annan som lirar ?

Permalänk

spelar på arizona

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo