Permalänk

Twin 22" Wide

Tjenare!

Ingen som har kollat på den här skärmen verkar det som och en 22" för 2000kr verkar ju för bra för att vara sant.

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-...

Har VGA och DVI, yay!
Har dåligt med pengar för tillfället och står inte ut att photoshoppa på en 17" CRT.
(har en 21" CRT liggandes men jäklar vad den är tung, och den ska man bära runt på LAN, jo tack! xD)

Har bara två krav: Någorlunda färger då jag jobbar mycket i Photoshop samt att den ska vara duglig för FPS spel, lite Call of Duty 4 blir det.

Verkar dock ha kass kontrast, 700:1. :/ Gör det så mycket?
Hmm, HP w20 som jag hade förut hade 600:1 och den var jag faktiskt helnöjd med? O.o

Någon som kan hitta vad den kostar i butik?

Tacksam för hjälp.

Visa signatur

MB ASUS Crosshair VII CPU Ryzen 5950X + Arctic LF II 360 GPU ASUS RTX 3090 STRIX OC RAM Crucial 64GB DDR4 3600MHz PSU Seasonic Prime 1300W M2 Samsung 970 Evo Plus 1TB SSD Samsung 860 Evo 2TB HDD Seagate Barracuda 6TB RAID 0 CHA Lian Li PC-O11 Dynamic MON LG 34GK950F LAP Apple MB Pro [Max] 16"

Permalänk
Medlem

har du råd med 2590kr så har dom LGL22WTQ-PFS på www.inet.se fracktfiritt med DVI och VGA och 3000:1 kontrast tror jag det är på den. är ju säkert dynamisk men dock inte märkt av nån tendens till det. 2ms osv osv. Mycket bra skärm för pengarna tycker jag i alla fall. Fick min i går å är toknöjd.

Fungerar kanon i quake 3 och doom 3 och ut 2004 för mig som jag hunnit testa på den.