Permalänk
Medlem

nice!

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem

den blev fan skitsnygg, men jag håller med om att den är snyggare i värkligheten
bra jobbat Hampe...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
En jävla fin skillnad måste jag säga. Men det är ju ändå en HP. Sen var det synd att kortläsaren fortfarande var gamla färgen.

Håller med om att kortläsaren borde lackas. Och om du gör det så lacka även io-panelen bakom luckan. Annars mycket fint.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det blev skitbra, från ett casual chassi till något speciellt. sweet 10p

Visa signatur

Die toten hosen

Permalänk
Medlem

Om du nu är händig av dig så undrar jag.. varför inte bygga datorn själv?

Annars är det ett jävla nice arbete!

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk

Jag förstår inte den höga poängen på detta. Men men. Smaken är som baken.

Permalänk
Medlem

Fint arbete men du skulle ha lackat minneskortläsaren och det ochså för en fullpoängare

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Jag förstår inte den höga poängen på detta. Men men. Smaken är som baken.

ger du dåliga poäng för att andra gett dig det i dina galerier ,du verkar inte så smart som kommer med dessa komentarer

galleriskaparen: ,helt klart förbättring ,hatar märkes datorer men ditt galleri gjorde det i allfall roligt o se på en märkes dator 10poäng för detta

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siggemc
ger du dåliga poäng för att andra gett dig det i dina galerier ,du verkar inte så smart som kommer med dessa komentarer

galleriskaparen: ,helt klart förbättring ,hatar märkes datorer men ditt galleri gjorde det i allfall roligt o se på en märkes dator 10poäng för detta

Dohh! snarare du som tänker galet om du tror att jag röstar ner av avundsjuka.
Men jag tycker detta galleriet hör långt ifrån de 10 bästa galerierna och förtjänar inte så hög poäng finns massor med jätte finna byggen i galleriet som borde ha långt över poängen för detta chassit. Jag har inte sagt att det är ett dåligt bygge jag sa att det inte förtjänar så hög poäng

Faktum är att jag struntar i vad jag får för poäng i mina galerier. sålänge jag är nöjd.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Dohh! snarare du som tänker galet om du tror att jag röstar ner av avundsjuka.
Men jag tycker detta galleriet hör långt ifrån de 10 bästa galerierna och förtjänar inte så hög poäng finns massor med jätte finna byggen i galleriet som borde ha långt över poängen för detta chassit. Jag har inte sagt att det är ett dåligt bygge jag sa att det inte förtjänar så hög poäng

Faktum är att jag struntar i vad jag får för poäng i mina galerier. sålänge jag är nöjd.

Håller med ½ av dom som la en 10 verkar vara polare med killen =P
Men snyggt jobb iallafall en 6 från mig

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

du får en 8 av mig bara för att du var lat och inte orkade sätta kulflänsen (staving) på nordbryggan. Tyvär men annars är det riktigt bra gjort

Visa signatur

If the facts don't fit the theory, change the facts

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamper
den blev fan skitsnygg, men jag håller med om att den är snyggare i värkligheten
bra jobbat Hampe...

He he. Tack så mycket! Tack för de fina bilderna du tog på det också också!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DokujiN
Om du nu är händig av dig så undrar jag.. varför inte bygga datorn själv?

Annars är det ett jävla nice arbete!

He he. Tjaa... så "händig" är jag väll inte riktigt, men tack ändå.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nussse
Håller med om att kortläsaren borde lackas. Och om du gör det så lacka även io-panelen bakom luckan. Annars mycket fint.

Tjaa, jo, det kanske skulle blivigt lite snyggare med lackad kortläsare, men jag hade inte orken för tillfället...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
Håller med ½ av dom som la en 10 verkar vara polare med killen =P
Men snyggt jobb iallafall en 6 från mig

Jag har två kompisar här på SweClockers, men aja. Tack iaf!

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D

Permalänk
Medlem

Fattar inte att vissa tycker det var fult osv. Fan riktigt coolt blev det

Permalänk

det va grymt snyggt hadde me ett sånt chassi innan.. men gilla inte det så ja köpte ett nytt...

Permalänk
Medlem

Skit snyggt:)

Permalänk
Medlem

som sagts tidigare, det är inte längre en HP. sen ett stort + för metallicabilden! 10P

Visa signatur

Datorsystem: [ASUS A8N-E] - [AMD Athlon 64 "Venice" 3200+ 2.0GHz @ 2,54GHz + Zalman CNPS7000B-Cu kylare] - [2xCrosair VS512MB400 PC3200 @ 2.5, 3, 3, 6] - [HIS X800XL IceQ II 256MB PCIe 400/980 @ 430/1080MHz] - [Samsung 80Gb SATA2 + IBM 120Gb IDE + Maxtor 250Gb SATA2 + Mxtor 30GB IDE]

Permalänk

Det blev jättefint 10p

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk

Till alla er som röstar 10p, ni har alltså inte sett något bättre & snyggare? 10 poäng är det absolut högsta man kan ge...

Permalänk
Hedersmedlem

Riktigt snyggt Syn att du inte lackade kortläsaren, det förstörde endel. men du får en 9:a

Permalänk

Ser mkt bättre ut en inann !

Permalänk
Medlem

skitsnyggt 10p

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6, AMD Phenom 9600 Quad-Core 2.3GHz , Camelon 550w, Radeon HD 5770, 2x 2048 mb ram, 1700gig sata int, 250gig western digital ext.

Permalänk
Medlem

väldigt najs 10 points

Visa signatur
Permalänk

oh! Härlig 90-tals känsla där med Metallica logga! Det va härliga tider.
Snygg modd btw, inte för flashigt, rent och snyggt. Passa bra till övriga delar också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DokujiN
Om du nu är händig av dig så undrar jag.. varför inte bygga datorn själv?

Annars är det ett jävla nice arbete!

det kan jag svara på. dels så fick han datorn av sin mormor, och dels visste inte något om datorer, men intresset för datorer ha växt och han kommer inte att köpa en märkes dator en gång till. detta vet jag eftersom att jag är hans kompis.

Visa signatur

q6600 @ 3ghz- gigabyte p35 ds3 - 4gb 6400 - hd3870 - antec sonata 3 - 320gb - 750gb- 200gb - 120gb- samsung 206bw - Z-5500 - logitech G5 -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EkeNs
det kan jag svara på. dels så fick han datorn av sin mormor, och dels visste inte något om datorer, men intresset för datorer ha växt och han kommer inte att köpa en märkes dator en gång till. detta vet jag eftersom att jag är hans kompis.

He he. Jaa, det är precis som Sebbe aka EkeNs säger. Det mistaget gör jag inte igen, så nu blir det nog ett Cosmos S chassi med lite bätre inälvor innom en snar framtid!

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D

Permalänk

snygt!!! 10p

Permalänk
Medlem

8P ENBART för knappen!

Permalänk
Hedersmedlem

Sjukt snyggt moddat! 10p!

Permalänk

Det blev visserligen mycket snyggare, men jag förstår inte varför det här galleriet har så hög poäng? Så speciellt är det inte, finns många gallierer liknande den här med mycket lägre poäng.

-----------------------------------------------------------------------------

Ditt chassi är nästan identiskt med en kompis till mig nu, bortsett från plexi glaset, HP MC chassina är verkligen mycket snyggare i svart.

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Medlem

schysst dator burk, men schysstare bakrund! Metallica ftw! 10p